UNA NIT QUALSEVOL


 #laLady #byLady (2019)
Entro i tanco suaument la porta del carrer, al CD la nostra cançó i a la cuina, cullera en mà, ell, concentrat, calculant quantes tallarines calen per dos... divertida l’observo, no m’ha vist i al compàs de la cançó, belluga el cul i remena l’aigua i després la salsa, olora, llepa la cullera, olora... jajaja... satisfet, torna a remenar la pasta i llavors es gira i em veu espiant-lo riallera i s’acosta somrient i em fa un petó als llavis, dolç, sincer, el millor que m’ha passat avui i m’encanta! li torno i fuig corrents altra cop cap a la cuina, la salsa es crema... jajaja...
Aprofito per dutxar-me i posar-me còmoda, i paro la taula, amb les copes verdes i espelmes per tot el menjador, com ens agrada, perquè avui és avui, em ve de gust, i vaig a la cuina per seguir ajudant; un remena la salsa, l’altre escorre la pasta, porta les copes i serveix vi mentre acabem el sopar, un petó robat, i un altre furtiu compartint l’espai, i per fi ens asseiem a taula, estic famèlica i sopem relaxadament, conversant de tot i de res... i ens estirem al sofà, ell assegut fent “zàping”, jo repenjada a la seva cuixa llegint l’última novel·la policíaca que m’he comprat, però no em concentro, tinc ganes d’un petó de sucre, alço la mirada, giro el cap i em trobo amb els seus ulls fixes als meus, i sistemàticament, tanco el llibre i el deixo a terra a la vegada que m’aixeco i em poso a sobre d’ell, i l’abraço, olorant la seva pell i sentint la calidesa dels seus braços rodejant-me.
M’enretira els cabells i em besa el coll, em separo i el miro abans de fer-li un petó, unint les boques, jugant amb les llengües, lentament, escalfant-nos per moments, i m’excito notant la seva erecció sota meu, i el desitjo, l’estimo, m’estima, ens estimulem només respirant, les seves mans sota la meva samarreta busquen els pits, alliberats des de la dutxa i els acaricia sense pressa, assaborint la meva boca, acceptant els meus moviments pressionant sobre d’ell, posa una mà per dins els pantalons i m’agafa la natja, fort, acostant-me més a ell, demanant més... li petonejo les parpelles i el nas i m’aixeco, dempeus davant d’ell em trec la roba quedant nua, com ell i em demana que m’acosti amb mirada lasciva, calenta i quan m’apropo em posa la mà a l’entrecuix, mmmm... i nota que estic preparada, humida per ell i agafant-me em torna a assentar sobre d’ell, i em penetra, dur, erecte, perdo la raó per un segon i noto els pits turgents contra ell, que no em deixa moure, quieta sento les seves mans per l’esquena, les cuixes, a poc a poc i el desig em mata per dins, i ho sap, vol provocar la bèstia que porto dins prohibint-me el que vull, li menjo la boca famèlica, notant-lo palpitar dins meu, excitat i de cop, puja els braços posant les mans darrera el cap, alliberant-me perquè el posseeixi i em desboco, les ganes d’ell em posen en moviment, apreto les natges, tenso les cuixes i començo a poc a poc a moure’m, pujant i baixant, repartint la humitat entre els dos, sentint l’olor a sexe i perdent el cap, el munto, agafant-me fort al respatller i ell posant-me les mans als pits em demana que no pari, que li agrada com el follo, i accelero, loca de plaer, cridant a cada moviment, més i més... fins a notar que perdo la raó i l’aviso... ja! i em deixo anar
, només noto la seva correguda calenta dins meu, i com tremolem els dos, abraçats durant una estona...
Ens mirem, ens besem i anem cap al llit a dormir plegats... demà serà un altre dia.

Comentaris

Silencis recents...