ENTRE BOMBOLLES

Foto: #laLady (2019) #byLady
Llegeixes absort en el temps, al meu costat, aliè a les ganes que tinc de menjar-te, de sentir la dolçor de la teva llengua jugant amb la meva, excitats, famèlics de posseir-nos, de notar altra cop les teves mans sobre la meva pell i, deixant que desboquis la bèstia que hi ha dins teu, em facis perdre el cap de desig.
Et miro dolçament, asseguda de costat al sofà, descalça, amb les cames flexionades i repenjant el cap a la mà, amb el colze clavat al respatller, i els meus ulls en tu, esperant que te n’adonis, però la lectura deu ser molt interessant, perquè no em fas cas. Hauré de fer servir les meves armes... Alço el cap i estiro el braç per passar la punta dels dits per la branca de les ulleres cap a sota la teva orella, pel coll, entre els cabells, fent-te pessigolles... Em mires sorrut, somrius complaent i segueixes llegint. Veig que ara no estàs per mi... Mala sort!
Guapo, vaig a banyar-me...–m’aixeco i al passar pel teu davant, et despentino juganera.
Molt bé...– mussites amb un fil de veu gutural, sense ni tan sols mirar-me.
Vaig cap a la suite, una de les millors en les que he estat. Si mai haig de tornar al Caire, vindré a aquest hotel. Les parets estocades, completament blanques trenquen la monocromia amb detalls daurats i colors torrats al mobiliari. Al centre de l’habitació, un llit enorme, flonjo, vestit de textures naturals molt agradables al tacte, com les catifes que l’envolten, i enfront, un mirall escairat que dóna cap a la saleta on ets tu. Creuo l’estança i entro al bany, tot marmolat canyella amb vetes color xocolata i aromes de rosa i menta. Obro l’aixeta i deixo l’aigua omplint el jacuzzi, torno a l’habitació i començo a despullar-me.
Al deixar la camisa sobre la cadira, et veig mirant-me des del sofà a través del mirall de la cantonada, encara amb el llibre a les mans... vaja... vaja... sembla que ara sí tinc la teva atenció, i posant la punta del peu sobre el seient, em pujo la faldilla, deixo anar el lligacames i començo a baixar les mitges molt a poc a poc, sentint com els teus ulls em segueixen les mans. Quedant en roba interior i faldilla negres.
La remor de l’aigua trenca el silenci i entro al bany per posar-hi sals amb un toc d’olor a mar. Quan torno a la suite, ets a la porta, de peu, repenjant les mans a cada costat del marc, portes la camisa mig descordada i respires fort, excitat, els teus ulls enfosquits de mirada penetrant m’examinen de dalt a baix, per sobre les ulleres, i tornen a pujar fins a creuar-se amb els meus.
Espero que valgui la pena deixar de llegir –aixeques una cella i somrius maliciós... Ja cal que em calci, estàs juganer! Noto el cor com se m’accelera.
De peu, davant teu, poso les mans darrera la cintura per treure’m la faldilla, em descordo el gafet i quan sóc a punt de baixar la cremallera, amb dues passes et tinc al davant.
Es pot saber qui t’ha dit que te la treguis?– i passant una mà per la meva cintura, em subjectes les mans a l’esquena, amb l’altra, m’agafes una natja i m’apropes cap a tu, noto l’erecció sota els pantalons, dura, mil sensacions a l’entrecuix clamen per tenir-te dins, salivo.
L’expressió de la teva cara canvia, el desig s’apodera de tu, deixes el meu cul i agafant-me dels cabells em fas un petó sec, càlid, i obrint les boques comencem a jugar amb les llengües, insaciables, i imagino que en breu em faràs teva, i això encara m’excita més, estic molt humida. Em deixes anar les mans i les pujo pels teus braços, mentre tu em baixes la cremallera i deixes que la faldilla llisqui fins al terra, deixant-me només en roba interior.
T’agafo la cara i segueixo besant-te, em descordes els sostens, et separes de mi i faig el mateix amb els dos botons que et queden de la camisa i te la treus, tirant-la cap enrere. Em passes els tirants dels sostens pels braços, lentament, i això em neguiteja, vull anar ràpid, però ho saps i em fas patir, la mirada jogassera et delata. Faig una passa cap a tu i em dius que no amb el cap –On vas? Quieta, no et moguis ara...–I deixant els sostens a la cadira, et poses a la meva esquerra, passes els dits de la mà dreta resseguint la meva columna fins arribar sota el cul, i comences a buscar pas per posar-los dins les calces, ufff... m’estic posant malalta!... perdo l’equilibri cap endavant i em subjectes amb l’altra mà, posant-la a la clavícula i la baixes cap al pit, noto la teva boca al meu coll i com la llengua puja cap a l’orella, una fiblada al mugró que em pessigues i els dits com juguen amb la humitat del meu sexe. El cap se’m comença a emboirar. Faig intenció de moure’m, però no em deixes –Shshsh... he dit que quieta... –Em xiuxiueges a cau d’orella i te’m poses al darrera, m’agafes els dos pits, jugant amb els mugrons i em petoneges molt a poc a poc el clatell, les espatlles... per favor! acabem amb aquesta tortura!... però m’excita ser la teva joguina, el teu desig... puges una mà fins al meu coll, fent-me decantar el cap, sento la teva respiració, com m’olores, i l’altra la baixes fins a l’entrecuix, sota les calces, i em pressiones el clítoris, quiet... oh, no!.. vull que et moguis, que em follis d’una vegada!... –Mmmm... estàs molt excitada... vine... –dius, fent-me pessigolles a l’orella amb la teva veu, i em deixes anar.
M’agafes de la mà i anem cap al bany.
El jacuzzi, enormement quadrat, està quasi ple, tanco les aixetes i en ajupir-me et tinc al darrera altra vegada, em treus les calces i el lligacames i m’invites a entrar dins l’aigua; m’assec i veig com et treus els bòxers i les ulleres... mmmm... quedant completament nu, i em moro per sentir-te dins... ufff... et poses al meu davant, parsimoniós... serà possible! Anem amb tempo descompensat... La impaciència em mata per dins... abans que t’asseguis, m’atanso a tu i t’agafo el membre i me’l poso a la boca, passant-hi la llengua, posant-la dins el forat i xuclant, vaig endavant i enrere, prement amb la mà i els llavis, gemegues, excitat, turgent, i agafant-me dels cabells em comences a follar la boca, a poc a poc i quan espero el teu clímax, la treus de cop i et poses de genolls entre les meves cames, no tinc temps de res –Agafa aire!!! –Sorpresa, faig el que em dius i omplo els pulmons tot el que puc, m’agafes de les cames i m’acostes cap a tu, el meu cos es submergeix del tot, sota l’aigua noto com em poses els peus a l’alçada del teu cap i em penetres vigorós... hòstia!... follant-me a sac... descontrolat... només puc posar les mans per damunt del meu cap contra la paret del jacuzzi i aguantar les envestides, calenta, i et veig desdibuixat a través de l’aigua... oh!... sento una barreja d’excitació, submissió i desconcert, però no vull que paris, el cap es deixa anar i exploto en un orgasme increïble!... mare meva!... Se m’escapa l’aire de cop, mil bombolles pugen barrejades amb les de l’aigua i aixeco una mà, m’estires i un cop amb el cap a fora, i les cames als teus costats, m’arracones en una cantonada i em segueixes penetrant, ara més lent, però no menys excitat. El cor em va a cent! Agafo aire per primer cop, tot és confós, encara tinc els ulls plens d’aigua i noto l’interior que torna a reviure, i et torno a desitjar famèlica, estrenyent-te dins meu, i immediatament, tinc un altre orgasme... bufff... esbufego acalorada, encara atrapada per la libido. Em passo la mà pels ulls i ara sí, et veig, i somrius cofoi de veure’m on vols, i decidint que ja en tinc prou, acceleres el ritme, i agafant-me als teus braços, et suplico rient que paris, que no puc més! Prou!... Però segueixes imparable, i em folles atrapada sota teu, fent-me tremolar tota de nou, corrent-te brau, calent, dins meu, igual que jo, ofegant un crit contra el meu pit, esbufegant exhaust, satisfet i vencedor.
Somric i et dono un cop de puny al braç, encara sense alè –Estàs boig!!!... jajaja...– em mires amb ulls brillants i galtes vermelles.
No, tu em tornes boig... t’ha agradat?
Molt!– vinc cap a tu, ja recolzat enfront meu i et faig un petó dolç, rodejant-te el coll amb els braços i torno al meu lloc, gaudint relaxada, mirant com tires el cap enrere i tanques els ulls, i jo t’imito. Això és genial!
Restem en Silenci una estona, sentint la mixtura d’aromes que ens envolten, fins que el trenques.
Sirena...– només sentir el nom que t’acabes d’inventar, ja somric –Saps si en aquestes aigües hi ha taurons?– un calfred em recorre el cos, obro els ulls i veig com poses una mà sobre el cap fent d’aleta i et submergeixes a l’aigua... Ostres! Ostres! Ostres! Second round!!!
Alço els ulls cap al sostre i espero amb delit que em sorprenguis altra vegada... mmmmmm...

Comentaris

Silencis recents...