ENTRE CAFÈ (Entrega 6)


AVÍS!!!: Escrit per entregues, dia X de cada X mes, lamentem les molèsties? no... forma part del pack!...  ;-) 

Crema de Cafè amb brochetes de maduixes i nata


Entregues anteriors:

Entrega 1 --> 15/01/2013 
Entrega 5 --> 11/05/2013

Entrega 6
"Encara recuperant-se, agafa la copa de cava i en beu un glop, s’aixeca i posant la seva boca contra la meva, comença un petó lent i fred per la beguda, mmmmm... deliciós després de la maduixa, noto com passa la mà per sobre la meva erecció, girem lentament, com si balléssim, encara jugant amb les llengües, obro els ulls, ella encara els té tancats, darrera seu contemplo el mar a la llunyania, Barcelona de nit és preciosa, i la lluna plena harmonitza la vetllada, ho vull compartir amb ella, la giro de cara a l’horitzó abraçant-la, acariciant-li els pits –És preciós, oi? –li dic a cau d’orella, però ella només deixa anar un “aha...” difuminat, repenjant el clatell al meu pit, amb les mans a la barana, em descordo el texans i els deixo caure amb els bòxers, mentre baixo els d’ella fins als turmells, que se’ls acaba de treure, quedant els dos despullats. Poso els dits dins el cava i els hi passo freds per l’entrecuix humit, em rellisquen entre els llavis inflats, encara sensibles al tacte, agafo el membre dur i calent i li poso entre les cames, deixant que també es mulli, ella alça una mica el cul, li enretiro els cabells i mentre li petonejo el coll començo a penetrar-la, a poc a poc, ufff... el cor em va a cent, quan ja no puc més, ella baixa el cos cap endavant, quedant amb el cul en pompa, i li fico fins al fons, gemegant els dos, la trec i quan vaig a tornar-hi veig una silueta al bloc del davant fumant, la luminiscència de la cigarreta el delata, ella no l’ha vist, l’hauria d’avisar, però em fot molt catxondo que em vegi tirant-me-la, dubto i..."
 Entrega 6 - 26/03/2014
...torno a penetrar-la, però la consciència em destrempa, joder!... segueix mirant, m’aturo encara dins seu.
Mmmmm... sí... no paris... Què passa?
El tio de l’àtic d’enfront, ens mira– somriu entornant el cap. 
És la Lux tranquil... va...– i empeny cap a mi, apretant les cuixes.
Una tia? I ella ho sap? Bufff... la posa calenta que ens vegi follant una veïna???
Trempo del tot i començo a moure’m, la subjecto fort pel maluc esquerra i accelero a poc a poc mentre jugo amb el polze dret al seu anus, m’agrada com se li tensa l’esquena i els braços subjectes a la barana quan nota la pressió dels meus dits, segueixo jugant, empenyent excitat, i entre gemecs, sento una remor, fito cap a la “mirona” i flipo! Té un vibrador lluminós vermell!!!... ressalta en la foscor i em deixa intuir les seves cuixes mentre es penetra espatarrada, diria que està estirada, no ho sé, hòstia!... i el “dildo” apareix i desapareix al mateix ritme que penetro l’Anna, que cada vegada gemega més fort, mai he estat tant calent, em foten mal els ous i tot, i perdo el cap, començo a follar-la a sac, mirant la tal Lux, sentint com criden les dues, l’Anna tremola, em demana que pari, intento afluixar, però tinc el cor desbocat, no puc i l’envesteixo fort encara un parell o tres de cops i ara sí, apreto fort fins al fons i em corro brutalment, quiet, tens, noto com buido del tot a batzegades, veient els artells blancs de l’Anna subjectant-se amb força, quasi empotrada a la reixa, acalorada com jo, i posa el front sobre les mans... bufff!... crec que em marejo i tot, estic exhaust, resto uns segons abraçant-la, besant-li l’espatlla, i llavors sentim cridar l’altre de lluny mentre li deu venir l’orgasme, i no podem evitar riure, de tot, la situació és ben estranya, però el “polvo” ha estat increïble! Mirem cap a l’àtic, però no es veu res, tot és silenci, i alliberant-la de mi, anem cap a la chaise-longue, ella treu una manta de sota la tauleta i ens estirem tapats, mirant els estels, ella amb el cap sobre el meu braç, que la rodeja per la nuca fins posar la mà al seu pit i m’adormo feliç...
(...)
El sol m’enlluerna, quasi no puc obrir els ulls, em poso la mà per visera i em trobo amb uns peus a la cara, és l’Anna, s’ha capgirat al sofà i segueix ben adormida, fa fred, li tapo l’esquena amb la manta i agafo una maduixa, estic assedegat, no en tinc prou, m’aixeco amb compte i jo i la trempera matinera anem a buscar el bany.
No em faria res viure en un piset com aquest.. hi ha gent amb molta pasta! Agafo l’Iphone, un parell d’e-mails, res important.. envío un whatsapp a la Secre, “arribaré tard”... segueixo inspeccionant pel passadís rascant-me la galta del cul, fins trobar un bany més gran que el meu menjador, amb una banyera-jacuzzi enorme i vaig per feina a alleujar la veixiga.
Tot està tan tranquil... relax total... no ho dubto, agafo una tovallola que hi ha en una bancada de fusta i em dutxo, olorant la seva essència en utilitzar els seus sabons, tastant el sabor de la seva pasta de dents, que frego amb el dit, abans de glopejar i beure aigua de l’aixeta.
Em poso la tovallola a la cintura i torno per on he vingut, en arribar a la cuina sento olor a cafè... miro... la màquina va fent sola, m’hi acosto per curiositat...
La tinc programada amb el despertador– em giro i veig la meva mussa dreta al meu darrera, porta una camisola llarga quasi transparent violeta, a contrallum se li dibuixen perfectament les corbes, s’acosta descalça, a sota, només porta un culot negre de puntes, té el cabell moll, també s’ha dutxat. I em somriu carinyosa –Bon dia “amore”– i em besa dolçament, l’abraço, la tela sedosa llisca entre els meus dits, baixo fins al culot, només li cobreix mitja galta, i em començo a excitar, com ella, em fa pessigolles amb la punta dels dits a l’espatlla, les llengües es busquen i ens anem menjant la boca com si fóssim de vidre i ens poguéssim trencar, però amb avidesa, prement fort els llavis, i l’erecció se’m fa evident, ella la prem contra el seu cos.
Mmmmm...
Vine, que t’esmorzaré al meu llit– m’agafa de la mà i em porta fins al pis de dalt, una sala color crema amb el sostre de volta, rodejat per finestrals des d’on es veu la fi del món, al fons, un llit grandiós de forja blava, ens hi acostem i em dóna una empenta, fent-me caure estirat cara enlaire, hi ha un mirall al sostre, s’arremanga i es posa a sobre meu dreta, em desfà la volta de la tovallola, i l’enretira, deixant-me nu amb la trempera afamada, es treu la camisola i es posa al meu damunt, encara amb el culot, mullat de la seva excitació, fregant-se contra el meu membre, besant-me i resseguint-me els pectorals amb els mugrons trempats, torno a estar com una moto, li agafo el cul amb força, es queixa, però no para.
Anna, folla’m... vull veure com et corres al meu damunt– li xiuxiuejo a cau d’orella.
Encara no– però es treu el culot sense deixar de besar-nos i es torna a fregar, ara repartint la seva humitat sobre meu, sento l’olor del seu sexe i em poso molt catxondo, dur com una pedra. M’agafa una mà i me la porta fins al capçal, sento el “click” metàl·lic d’unes manilles, la miro sorprès, fa cara de dolenta, joder... fa el mateix amb l’altra, em té subjecte amb els braços oberts, faig força a veure si són gaire fortes i crec que són de les de veritat, mai m’havien lligat, m’excita, però acabo de perdre el control i no sé si m’agrada del tot, agafa un mocador.
No, no em tapis els ulls, seria massa.
Oh... vols que et deslligui?
De moment no– li somric incòmode.
Ok... el mocador un altre dia– em guinya un ull i el tira a terra.
Baixa la boca fins a la meva erecció i comença a llepar, salivant-la, alço la mirada al sostre i la veig de genolls, mentre me la mama a dues mans, tinc ganes de subjectar-li el cap, obligant-la a entrar-la fins al fons, però lligat només puc desitjar i demanar, tot i així, no em fa cas, va a la seva, passa la mà dreta per la meva cuixa, fins a posar-la entre les seves cames i es comença a masturbar, estic atònit, lligat, però calent, molt calent!... sento com gemega del seu propi plaer, pujant i baixant el cap sobre meu lentament, i de cop, es queda parada, amb el meu membre a la boca i gemega més fort, prement els llavis, escorrent-se, bufff... noto els meus batecs dins la seva boca, i em mira riallera, torna a posar la mà al meu damunt, segueix excitada, fa cara de guarra, i accelera els moviments, puja i baixa amb força, xumant, llepant, començo a notar els braços i les cames tensos, puc fins i tot escoltar els meus gemecs, entre paraules esquitllades pel plaer que em dóna.
–Hòstia puta!.. no paris nena!!!.. mmmm...– però en contra dels meus desitjos, s’atura en sec, i em mira entremaliada –No.. no.. no...
–Suplica que vols més.
–Tens sort que estic lligat.
–Que supliquis t'he dit...
–Per favor?– dic irònicament mosquejat.
–Pots fer-ho millor...– somriu malèfica, no pot imaginar com l’odio ara mateix.
Però no segueix, me la llepa fins a deixar que regalimi, i tornant a sobre meu, se la posa a dins a poc a poc i es torna a masturbar, mentre es mou, excitant-se, excitant-me, mentre es corre de nou, ja li val!... començo a moure’m també per penetrar-la més ràpid, això la diverteix, i es pessiga els mugrons amb els dits, amassant-se els pits, passant la llengua pels llavis, no em puc córrer així, vull que es mogui més, però es torna a parar, es tira enrere, posant les mans als meus turmells, i puc intuir fins on li arribo per dins, marca subtil al seu ventre, noto la pressió, gemega fort, mou els malucs de costat a costat, sento pessigolles al seu interior, em tremolen les cames quan em passa les mans lliscant quan s’incorpora, em fan mal els canells de la força que faig per deslligar-me, sap que em té boig, esperant calent i emprenyat, se m’acosta a fer un petó, i li mossego el llavi, recula adolorida, té una mica de sang, se la llepa, la miro sorrut.
–M’has fet mal!
–Et fots...
M’agafa els cabells del clatell, fort, em fa mal, i comença a cavalcar-me, ara sí, follant-me, gemegant tots dos, sé que estic cridant, la sensació d’impotència lligat i veure com em fa servir pel seu desig em tornen boig, perdo el cap, tremolem, i sento mal, el membre adolorit de l’excitació, aquesta tia em matarà!... però vull més, accelera, para, accelera, para, serà filla de puta!... i em rendeixo, suplico esgotat.. “per favor, vull més!!!.. faré el què diguis, però folla’m d’una vegada...” i subjectant les meves mans contra el capçal, ara sí, em folla com mai, rebotant els pits contra la meva cara, sense parar de moure's, cridant.
Sí!.. avisa’m...
Ara!.. no paris o et mato!– riu. I no para, per fi!... puja i baixa esverada, descontrolada, i segueix així fins a corres ara amb mi, quan nota la meva escalfor dins seu, i va parant, esbufegant tremolosa, suada, repenja el cap a la meva espatlla, respirem flegmàtics, els cors reboten taquicàrdics l’un contra l’altre... i no sento res, crec que m’he mort, parlo fluix –Vull abraçar-te...– em mira dolça de nou i em deslliga, no tinc forces per venjar-me ara, es posa al meu costat, i ens abracem fort, com si ens haguéssim salvat d’un perill mortal. I restem així uns minuts, fins que sentim el meu estómac queixar-se, tinc molta gana!
Què passa campió? Més gana? Hahaha... 5 minuts que pugui caminar i baixem a menjar.
Perfecte...– és l’única cosa que puc dir mentre tanco els ulls i respiro profundament.

The Pink Panter -- Ray Conniff
Escolta la música d'aquest Silenci


Dedicat a @trapellinho ... per un cafè, per una iniciativa, per ser atent... per inspirar un Silenci múltiple... ;-) 

Silencis recents...