ENTRE CAFÈ (Entrega 3)

AVÍS!!!: Escrit per entregues, dia 11 de cada mes, lamentem les molèsties? no... forma part del pack!...  ;-)

latte art (by @trapellinho)


Entregues anteriors:  

Entrega 1 --> 15/01/2013
Entrega 2 --> 15/02/2013

Entrega 3 - 11/03/2013 (data real 01/04/2013)


“És de matinada, la Diagonal llueix emmirallada per la pluja, no recordo d’on vinc, sé que després del Celta-Barça hem sortit amb uns amics per anar a prendre una copa, i poca cosa més... trobo una boca de metro oberta, i m’hi fico per tornar cap a casa. En arribar a l’andana no hi ha ningú, i això que la Línia Blava sol estar plena durant tot el cap de setmana, no sé... hauran tancat alguna porta. M’assec al banc i espero, observant l’entorn.
Al fons, una fumarada blanca travessa el túnel, i de sobte, a contrallum veig una silueta que la traspassa i se m’acosta, és una noia, menuda, però no la veig bé, quan està a uns sis metres, la llum que tinc al damunt l’il·lumina per davant i quedo perplex, és asiàtica; per les faccions morenes, ulls ametllats i nas ample, deu ser tailandesa, però a més, només porta posat un body-tanga negre, amb transparències als pits i tirants fins nuats al clatell. Es va acostant, passant la llengua entre els llavis carnosos pintats de vermell, fent botar els pits a cada passa ferma, sobre uns tacons de 10 cm. d’unes botes de xarol negre que li arriben fins a sobre els genolls.
Estirant el braç assenyala cap on sóc, miro al meu voltant i no hi ha ningú... M’ho diu a mi? Doncs sembla que sí, perquè es para just davant d’on estic assegut i es comença a acariciar el cos per sobre la roba, pel coll aixecant la barbeta, alçant els cabells i deixant-los caure, pels pits... bufff... em començo a excitar, i em somriu lasciva... es gira, amb les cames obertes,  i se les passa també per les natges en forma de pera perfecte... Joder! Però... qui és aquesta tia? Bé, és igual, s’està guanyant una propina per l’espectacle. Collons, com ha canviat el metro! L’hauré d’agafar més sovint!
S’acosta i se m’asseu al damunt, refregant el seu cul per sobre els pantalons, ja començo a perdre els papers, no vull saber qui és, ni d’on ve, res, però que no pari, estic calent i amb ganes de follar-me-la. M’agafa les mans i me les posa sobre els seus pits, estic flipant!!! Els hi magrejo al seu ritme, no són molt grans, però sí turgents, amb les seves mans damunt les meves, fins que m’animo, i agafant les regnes, la tiro enrere cap a mi, olorant el seu perfum entre els cabells llargs, fins i llisos, negres com el carbó, i li premo els mugrons, grans i morenos, fent-la gemegar, ella, movent-se a poc a poc, pressiona més sobre la meva erecció, ufff... estic a mil... poso les mans sobre la seva panxa per subjectar-la i quan vaig a menjar-li l’orella, me les treu del seu damunt i s’aixeca, posant-se de cara a mi, somrient juganera, i apropant-se de nou, s’introdueix el dit cor a la boca i després de passar-hi la llengua, el treu lentament, el dirigeix resseguint el seu cos fins l’entrecuix i movent els malucs ballant sinuosament, abaixa el cul, quedant a la gatzoneta just al meu davant amb les cames obertes, marcant els llavis amb la tira del tanga que va cap al darrere, i s’hi passa els dits per sobre, la miro atònit als ulls, també foscos, penetrants, i es segueix insinuant, té una boca preciosa, i em mira directament l’erecció, passant la llengua pels llavis, mentre es posa de genolls entre les meves cames i em comença a descordar els pantalons.
Aprofito per repassar-la de dalt a baix, el perfil del seu nas xato, la corba dels seus pits i com el tanga li marca les natges, i em deixo fer, al·lucinat, repenjo les mans al banc i l’ajudo a despullar-me, quedant nu fins als turmells, i agafant-me el membre, se’l posa a la boca, primer la punta, llepant-la, mentre em masturba amb la mà, passant el dit friccionant el fre i no puc evitar aixecar el cul instintiu, per posar-li més endins, i com si hagués llegit el meu pensament, baixa a sac i se la posa fins la gola, i comença a pujar i baixar el cap, entornant-lo cap a totes bandes, sembla que tingui dues llengües, fotent-me una de les millors mamades de la meva vida, estic a punt d’explotar! Però para de cop, què fot?!... la miro i somriu guarra! Bufff... estic molt catxondo... i torna a començar, a sac, ara jugant amb les dues mans i la boca devorant-me famèlica i per evitar que torni a parar, l’agafo pels cabells i la faig anar al meu ritme, manant a cada moviment, gaudint de la seva boca, les galtes... fins que estic a punt de córrer-me i l’allibero perquè s’aparti, l’aviso, però no ho fa, i segueix xuclant mirant com em descontrolo i sense intentar evitar-ho em corro brutalment dins la seva boca, omplint-la, en un parell d’ejaculades, quedant assegut, amb les cames obertes, recobrant l’alè, mirant-la orgullós de mi mateix i veient, astorat, com s’ho empassa sense problemes... brutal!... Sóc el millor!!!...”
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING...
Merda... el despertador... zzzzzz... l’apago... jodeeeeeeer... zzzz... sóc al llit, a casa... calent i trempat... i només tinc temps d’una dutxa de cinc minuts...  avui d’aigua freda... bufff... genial...
M’aixeco i vaig cap al bany.
I ara, perquè penso en l’Anna? Fa més de dues setmanes que no en sé res, tampoc he anat a buscar-la, tot i les ganes que tinc d’ella. Però em va prohibir que la busqués, i tal i com han anat les coses, quasi que prefereixo no seguir amb la història, però no me la trec del cap. I per més conya, veig noies semblants per tot arreu, fins que les miro a la cara i em desencanto en no veure els seus ulls àmbar i el seu somriure dolç.
Surto de casa mig adormit encara, mentre busco les claus del cotxe a la butxaca de la jaqueta, sona el mòbil... un número privat...
–Digui? –el cor em va a cent...


Propera Entrega:  
The Pink Panter -- Ray Conniff
Escolta la música d'aquest Silenci


Dedicat a @trapellinho ... per un cafè, per una iniciativa, per ser atent... per inspirar un Silenci múltiple... ;-) 

Comentaris

Silencis recents...