ENTRE CAFÈ (Entrega 5)


AVÍS!!!: Escrit per entregues, dia 11 de cada mes, lamentem les molèsties? no... forma part del pack!...  ;-) 

Cafè, maduixes i nata


Entregues anteriors:  

Entrega 1 --> 15/01/2013

Entrega 5 - 11/05/2013 (data real 20/05/2013)

"Riu i, obedient, ho deixa tot sobre la tauleta i s’assenta a la cantonada de la chaise-longue esperant que hi vagi. Destapo el cava, omplo les copes i n’hi dono una, trec la tapa de plàstic de les maduixes i la nata, em trec les sabates i em poso al seu costat, fent que es tiri cap endarrere, quedant quasi estirada. Fa un glop, com jo, em dóna la copa, es treu les arracades, i aixeca els braços per sobre el cap per deixar-les a la taula del costat del sofà... sense pensar-ho, la subjecto dels canells, li aixeco la samarreta, deixant els seus pits al descobert i posant la mà barruer dins la nata, n’agafo un grapat i li frego pels mugrons, i començo a llepar-la molt a poc a poc, posant-li els dits a la boca, perquè en llepi el sobrant, té els pits rodons i turgents, prou grans per ser menjats amb la boca oberta i començo a xarrupar-los, estirant el mugró amb els llavis primer i després amb les dents, sentint com gemega a cada moviment, cada cop més calenta... aprofita que m’aixeco a treure’m el polo, per fer el mateix amb la samarreta i..."


… un cop nus de cintura cap amunt, m’hi torno a posar a sobre, ajuntant i llepant els seus pits per acabar-me la nata que encara hi té, que està tan bona com ella... passo la punta de la llengua ràpid per sobre el mugró, dur com una pedra, i els xuclo, fins a notar com alça el cos en sentir la fiblada. Em posa una mà als cabells i m’empeny contra el pit, en vol més, i xuclo més fort, sento com gemega amb un punt de dolor, però somriu lasciva, calenta, i ho repeteixo a l’altre, mentre li descordo els Levi’s, lentament, tocant el pèl púbic els dos últims botons, i sense abaixar-los, m’estiro al seu costat i poso la mà dreta dins, buscant la humitat tèbia... mare meva! Està supermullada! Bufff... acabo de trempar del tot, pujo la boca fins a la seva, i començo a masturbant-la lentament, a la vegada que em posa la llengua entre els llavis, resseguint-me les dents, jugant a trobar la meva, respira cada vegada més accelerada, allarga el braç sense mirar i agafa una maduixa, em separo una mica seguint jugant amb la mà entre les seves cames, mossega la fruita arrancant la tija que escup a terra mirant-me entremaliada, fins i tot perversa. Té un punt “xicotot” que m’encanta. Aguanta la maduixa amb les dents i me l’ofereix per compartir, obro la boca mirant-la als ulls i m’apropo lentament, quan estic a punt de tocar-la, em paro i posant dos dits damunt del clítoris, premo en cercles ràpids, obre els ulls suplicant, crec que falta poc perquè li vingui, mossego la maduixa partint-la, m’agafa la cara entre les mans i ens morregem afamats jugant amb les llengües i la fruita, ens l’empassem i seguim menjant-nos, accelero els dits, tira el cap enrere, posant els pits a l’alçada de la meva boca i li torno a xuclar fort vàries vegades el mugró, al ritme de la mà, i de cop, es para, i abraçant-me quieta li ve un orgasme bèstia que la fa tremolejar sencera, parlant entre gemecs: “–Oh!... Siiiiiiii...”.

Trec la mà molt a poc a poc, excitat, els meus pensaments dedicats completament a ella: “nena, ni t’imagines el què tinc ganes de fer-te, això ha estat el principi...”.

Encara recuperant-se, agafa la copa de cava i en beu un glop, s’aixeca i posant la seva boca contra la meva, comença un petó lent i fred per la beguda, mmmmm... deliciós després de la maduixa, noto com passa la mà per sobre la meva erecció, girem lentament, com si balléssim, encara jugant amb les llengües, obro els ulls, ella encara els té tancats, darrera seu contemplo el mar a la llunyania, Barcelona de nit és preciosa, i la lluna plena harmonitza la vetllada, ho vull compartir amb ella, la giro de cara a l’horitzó abraçant-la, acariciant-li els pits –És preciós, oi? –li dic a cau d’orella, però ella només deixa anar un “aha...” difuminat, repenjant el clatell al meu pit, amb les mans a la barana, em descordo el texans i els deixo caure amb els bòxers, mentre baixo els d’ella fins als turmells, que se’ls acaba de treure, quedant els dos despullats. Poso els dits dins el cava i els hi passo freds per l’entrecuix humit, em rellisquen entre els llavis inflats, encara sensibles al tacte, agafo el membre dur i calent i li poso entre les cames, deixant que també es mulli, ella alça una mica el cul, li enretiro els cabells i mentre li petonejo el coll començo a penetrar-la, a poc a poc, ufff... el cor em va a cent, quan ja no puc més, ella baixa el cos cap endavant, quedant amb el cul en pompa, i li fico fins al fons, gemegant els dos, la trec i quan vaig a tornar-hi veig una silueta al bloc del davant fumant, la luminiscència de la cigarreta el delata, ella no l’ha vist, l’hauria d’avisar, però em fot molt catxondo que em vegi tirant-me-la, dubto i...


Propera Entrega:  
The Pink Panter -- Ray Conniff
Escolta la música d'aquest Silenci


Dedicat a @trapellinho ... per un cafè, per una iniciativa, per ser atent... per inspirar un Silenci múltiple... ;-) 

Comentaris

Silencis recents...