Plomes




Estic com boja, després de tres mesos assajant, per fi ha arribat el dia. He brodat la meva actuació. Entre bastidors m’han ofert un contracte per un any, i a més, m’acaben de comunicar que ell ha vingut, que està a platea. M’he posat nerviosa, no l’he vist des de fa dos mesos, quan vam parlar de l’operació de canvi de sexe, i va marxar.

La Curvy m’abraça per darrera i em felicita per la feina amb el seu accent andalús. –Chocho, estás que te sales, el vestido espectacular! –I és cert. La Janine ha fet una feina bestial, fixant les pedres color robí per tot el cos, alineades als encaixos. I què dir del casc, em vaig emocionar quan el vaig veure acabat, totalment engalanat de pedres precioses i una cua impressionant de plomes, amb els colors que em representen. I la Georgie m’ha maquillat com mereix una bona Drag-queen... no podia demanar més!

Sona YMCA de Village People, el número final en homenatge a tots als que, com jo, patim o han patit la repressió homofòbica, així com discriminació per a qualsevol identitat sexual. És un dia molt especial per a mi, estic molt emocionada.

Faig un saltiró per comprovar que porto les botes ben subjectades, mai havia vestit una plataforma de 30cm., és impactant! El ritme de la música se’m va calant sota la pell, el cos es revoluciona, l’artista apareix, i el món es torna real, com jo, que avanço decidida amb la Marjory i ens posem al mig de l’escenari, seguint la coreografia. La gent ens victoreja entre xiulets i aplaudiments, la sang em bull, tinc el cor que em sortirà per la boca. Dos minuts més, i alço el braç amb el puny tancat mirant al cel. Com tots, feliç.

S’apaguen els llums, la gent segueix aplaudint, els encenen i fem reverències, els tornen a apagar fins a tres vegades, i anem cap als camerinos, abraçant-nos, petonejant-nos, i em tanco en el meu.

M’assec a la taula, per treure’m les botes sense fotra-me-la. Són una passada!!! M’encanta el color festuc del làtex que les cobreix, però quina calor que fan!!! Les deso sota el tocador i m’assec a la cadira, repenjada enrere, amb les mans als reposabraços, observant-me, i somric.

Piquen a la porta, i de cop penso en ell. Una suor freda em recorre l’espinada.

Endavant!... –Dic en veu alta.

S’obre la porta és en Mike, el porter de la zona VIP.

Sandy, ha vingut en Max i et vol veure, què faig?

Deixa que passi, avui res em pot aixafar la guitarra. –I li pico l’ullet divertida, però per dins estic preocupada, no sé com reaccionaré, de vegades sóc massa impulsiva.

No passa ni mig minut, però ha estat suficient, perquè se’m tanqui l’estómac.

Tornen a trucar.

Endavant... –Repeteixo, però més assuaujada.

Quan s’obre la porta i el veig, el cor em salta del pit, merda, encara n’estic molt pillada!

Porta uns Levi’s baixos, botins vermells i la camisa amb la “bandera de l’orgull” que li vaig regalar pel primer mes. Mig desbotonada, ensenyant el pèl del pit. Bona senyal... Va pentinat a lo David Bowie, amb un ble que li cau entre les celles. S’ha pintat la ratlla als ulls, que li brillen com mai, tot i el semblant amoïnat.  

Hola Diva... –Només sentir el sobrenom que em deia a la intimitat, em sento vulnerable.

Max... –No em surt res més.

Perdona’m, no estava preparat per aquella conversa. Masses canvis a la meva vida en tan poc temps, necessitava pensar.

Només et vaig dir que m’ho estava plantejant... per mi és molt important.

S’acosta cap a mi, mirant-me fixament. M’agafa les mans entre les seves.

No sé com acabarem, ni què farem, però no ho podem deixar així, vull tornar-ho a intentar. Tens tot el meu suport. –Sembla sincer.

Així, de cop? –Me’l miro desconfiada.

No, porto setmanes parlant amb la Marjory... –Posa els ulls en blanc, em fa pena i tot. –Ja saps com és, m’ha amargat intentant convèncer-me de no venir, però t’enyoro.

Somric... Si ha passat el filtre de la Marjory, deu estar acollonit.

I no penso, simplement m’hi acosto i l’abraço.

El seu perfum, les mans al voltant de la meva cintura,... crec que el cor li batega tant o més que a mi.

Restem així un parell de minuts. Quan ens separem, em mira la cua del casc.

És espectacular, estàs molt cuqui! I l’actuació m’ha encantat!

Gràcies... m’han ampliat el contracte un any més! –veure com se n’alegra per mi, em fa retrobar la complicitat, i acaronant-lo, li beso els llavis. Sembla sorprès, però me’l torna, i com si ens haguéssim estimat ahir, l’atracció es fa palpable, i el foc entre els dos crema instantani. –La porta... –Li dic, i hi passa la balda.

Quan torna, ens seguim besant, assaborint cada petó. Noto com em baixa la cremallera del vestit, que deixo que caigui al terra, ell el recull i el deixa sobre la burra on penjo el vestuari. Em vaig a treure el casc, però em demana que me’l deixi posat. Enretira la cadira i em posa de cara al mirall, estic nua, el miro als ulls.

Ets preciosa... –I passa els dits resseguint el meu cos. Aturant-se als pits, que van creixent amb les hormones. –Mmm... M’agraden...

Em sento sexy, val la pena l’esforç, i m’excito tant com el desitjo, i més a cada carícia.

Es treu la camisa i la tira a la cadira, ufff... veig que no ha deixat el gimnàs, ni el solàrium, està increïble! Mira per sobre el tocador i agafa ungüent pels llavis amb sabor a coco.

De debò? –Li dic divertida.

Ho provem? –Assenteixo amb el cap, a la vegada que poso les mans sobre el moble, repenjant-hi el ventre. Observant els seus moviments al mirall.

Noto el pèl del pit fent-me pessigolles a l’esquena, a mida que s’agenolla al meu darrera. Estic molt excitada. Destapa el potet i tira la tapa davant meu. Noto la fredor quan m’unta, sobretot en exhalar al respirar com un búfal, cada cop més accelerat.

Em separa la natja esquerra, mentre amb l’altra, va introduint el dit, fent cercles. Escup i segueix. Fa molta olor a coco, i no deu tenir mal gust, perquè noto la llengua com va jugant amb l’anus, inclino el cos fins a tocar amb els colzes a la taula, i m’obro be de cames. Ell segueix llengotejant per sobre. Acariciant-me l’interior de la cuixa, pujant a poc a poc, fins a trobar el meu membre, que cada cop costa més d’endurir, però avui no, li tinc moltes ganes. Li poso la mà sobre el cap, empenyent-li la boca, perquè mengi afamat, tornant-me boja.

Al cap d’una estona, s’aixeca, es descorda els texans. No porta bòxers, ni va depilat, i em posa catxonda quan li surt rebotant en obrir la bragueta. Trempat, dur...

Allarga el braç fins a la caixeta del tocador i treu un condó, se’l posa mirant-me acalorat, besant-me l’esquena, i passant el gland entre les natges, juga a encertar-la. Sempre he tingut l’anus estret, va insistint sense pressa, excitant-nos, m’obro tant com puc, relaxant el cul, gaudint la sensació al penetrar-me, cada cop una mica més. Gemego calenta a cada intent, impacient, mirant-lo lasciva, passant la llengua pels llavis, i per fi entra, suau, la fica i la treu lentament, hi escup de nou i el lubricant improvisat llisca, ufff... M’agafa per les espatlles i empeny fort tant com pot, i em mira viciós, té ganes de follar-me, i jo de sentir la polla dura en moviment, i agafant-me la cua de plomes, obligant-me a alçar la mirada, m’envesteix més ràpid, el desig del seus ulls em crema al cul, friccionant intensament. Veure’ns emmirallats, em fa perdre el cap, i gaudeixo gemegant porca, m’és igual tot, aguanto les envestides posant la mà contra el mirall, que tremola sencer, fins que m’escorro, mentre ell segueix follant-me, embogit, irracional, i deixant anar un crit gutural, descarrega dins meu, fins a buidar els ous del tot.

Em passa la mà per l’esquena, recuperant l’alè, i surt del meu darrera. Seient a la cadira.

Li allargo una caixa de tissues, perquè es tregui el condó, mentre jo m’eixugo el cul, quan veig que riu.

Què passa?

T’has escorregut sobre les botes... –Em diu aguantant-se el riure.

Joder! La ‘chocho’ em matarà!!! –I passant-t'hi un paper, les netejo; abans de seure a la seva falda, agafar-li la cara amb una mà i morrejar-lo de nou.



YMCA -- Village People
Escolta la música d'aquest Silenci


#byLady

Dedicat a tots aquells que lluiten per la llibertat emocional. 😘🌹


 


Comentaris

Silencis recents...