ENTRE PAPERS

Jocs de Taula (by Lady)
Són les 12h30, assegut a la butaca, davant la taula de roure, espero la propera visita, mentre acabo de repassar la documentació. 

Comença a fer calor, i les noies de l’oficina no em deixen engegar l’aire, doncs res.. em trec l’americana, la penjo al respatller i relaxo una mica el coll...  llavors sona el telèfon, i la recepcionista m’informa que ja ha arribat el client, li dic que el faci passar, ordeno l’expedient i el tanco deixant-lo damunt la taula.

Piquen a la porta i en obrir-se em sorprenc de veure que no és ell, una noia morena, amb vestit jaqueta em somriu i entra, tancant la porta al seu darrera i es presenta com la secretària del Sr. Garcia, que per motius laborals no ha pogut venir, la invito a seure a la cadira del meu davant i jo torno al meu lloc, però abans, ella també es treu la jaqueta, i es queda en camisa, blau cel, puc veure com se li marquen els sostens negres sota la roba, protegint uns pits força grans, m’adono que no deixo de mirar-los i en aixecar la vista ella m’està mirant vergonyosa; les galtes d’un to rogenc es difuminen entre faccions suaus i ovalades cap als ulls, d’un marró-verdós que m’interroguen a la vegada que somriu, discreta.  

M’esclareixo la gola i amb la mà li torno a indicar el seient, i baixo la mirada cap a l’expedient tot obrint-lo i començant la feina. Durant una mitja hora comentem els pros i contres del projecte i com portar-lo a terme, però les mirades, els jocs de paraules, les trobades dels peus sota la taula ens distreuen, l’atracció entre els dos augmenta per segons, i quan menys ho espero es descorda el botó de dalt de la brusa, i puc entreveure la corba dels pits que s’ajunta baixant cap a l’infinit... i m’excito, noto com l’erecció es va forjant incontrolable contra el cinturó... i quan la miro als ulls es passa la llengua entre les dents i somriu, juganera. Li dic que si segueix així haurà d’apostar fort, i desafiant-me amb la mirada, s’aixeca, va fins a la porta i passa la balda, es gira, s’arrepenja i allibera un segon botó, separa les cames i la puc imaginar despullada i m’escalfo, haig de descordar-me, però prefereixo deixar-la fer, ha començat el joc i m’excita que porti el control. 

Se m’acosta i a mig camí es treu les sabates, i es puja una mica la faldilla, porta mitges negres fins a mitja cuixa, bufff... abans que arribi al meu davant torno a olorar el seu perfum, fresc, discret, m’agrada i tinc ganes de tocar-la, m’enretiro de la taula i se’m posa al davant, repenjant el cul just on normalment tinc el teclat i estirant-me per la corbata, em fa acostar mentre posa la seva cara a l’alçada de la meva i em fa un primer petó, simple, mera presentació, però jo en vull més i agafant-li el cap pel clatell, li premo els llavis contra els meus i ficant-li la llengua a la boca, busco la seva, que vol la meva, càlida, i noto con salivem i juguem, amb sacietat... com n’està d’excitada!... i poso la mà al seu genoll i la pujo a poc a poc fins passar el límit de la mitja i notar la seva pell, fina, tèbia, fins l’entrecuix, humit, inflat, famèlic, i sento un petit gemec al tocar-la; baixa les mans i em descorda els pantalons per oprimir amb la mà el meu membre, tinc ganes de follar-la, i començo a ser més animal que persona, ella ho veu i s’asseu damunt dels papers, obrint les cames i deixant que vegi el seu cony depilat, només la petita tira del tanga em fa barrera, i li enretiro mentre m’aixeco i ella em comença a baixar els pantalons amb les mans, em treu la corbata, tenim presa, ens seguim menjant la boca, li descordo el que queda de camisa i ella es treu els pits per sobre el sostenidor, estan pitonats i turgents, amb la mà esquerra els acaricio i passo la llengua, els mossego, mentre amb l’altre m’acabo de baixar la roba fins als turmells, li poso dos dits de la mà dreta a la boca, me’ls llepa, després els passo pel seu cony mullat i agafant-me el membre, fricciono amb la punta amunt i avall, oprimint-li el clítoris excitat, ella es tira endavant, enlaira una mica el cul i, seguint petonejant-nos, la penetro molt a poc a poc, noto els seus mugrons relliscar contra la meva camisa, em comença a descordar, però abans de que acabi, no em puc aguantar i l’envesteixo, agafant-la pels malucs i començo a follar-la, entre gemecs, i en veure que s’accelera i fa un crit, l’estiro sobre la taula i tapant-li la boca, li pujo les cames fins a les meves espatlles i segueixo penetrant-la un cop i un altre, com un salvatge, aguantant-la fort i irracional, fins que la noto tremolar, tota ella, i entenc que ja s’ha corregut... i deixant-me anar, exploto dins seu gemegant en silenci i corrent-me com feia temps que no passava; mare meva!!!...
Estem quiets per un instant, m’arrepenjo a la taula sense consciència i m’enretiro, ella em somriu divertida estirada, i s’incorpora al baixar les cames encara tremoloses, m’abraça i em fa un petó a la galta, estic exhaust, em demana on és el lavabo, i per sort en tinc un de privat, li indico i mentre ella agafa la bossa i se n’hi envà, jo em vesteixo i recomponc, amb l’ajut d’una caixa de clinex que fins ara no sabia perquè servia. 

En sortir del bany, es torna a acostar i ens besem dos segons, ja hem fet tota la feina, satisfet, l’invito a dinar, crec que s’ho ha guanyat... 



Comentaris

Silencis recents...