ENTRE SAL I SOL

Sex on the Beach (by Iain Blake
Em piquen els ulls per la sal marina, mentre m’espolso la sorra dels peus, però no tinc temps d’una dutxa, vull anar cap al cotxe i acabar de menjar-me’l a petons, seguir amb el que hem començat a l’aigua, a la tovallola… estic encesa, i ell també… 
Anem fins a l’aparcament, pugem al cotxe i ens enllacem amb petons intensos, febrils, però al mig del pàrking no és bon lloc, engega el motor i sortim cap a la carretera, just abans d’arribar-hi, veu un carreró sense sortida, hi entra i, al final, darrera d’uns contenidors de reciclatge, hi ha un espai semi tancat, cobert per una buguenvíl·lea rosa totalment florida, l’aparca cap a sota i baixo per canviar-me la roba. Encara porto el bikini mullat a sota, i també els cabells, com ell el banyador, però no arribo ni a donar la volta per agafar la bossa del maleter, em rodeja amb els braços i repenjats al davant del cotxe, ens morregem, pugnant les llengües amb delit.
Excitat, em treu el vestit de tirants i m’agafa els pits, jugant amb la tela del bikini, fins a deixar els mugrons a la vista, i baixant el cap, em comença a llengotejar dolç la pell salada, xuclant-me fins a sentir una fiblada, i m’excito, l’entrecuix palpita, la boca saliva, i vaig perdent la raó... noto la seva mà enretirant la calça del bikini, fent-se lloc entre la humitat i els llavis, movent-se en cercles, cap a dins, el noto vorejant l’interior, i se m’escapa un gemec quan m'hi fica un dit, se’m talla la respiració un segon, i un calfred em recorre tota la pell, ufff... aixeca el cap, em mira i ens seguim menjant la boca, mentre li descordo el banyador i baixant-li com puc fins a la cuixa, li agafo el membre i li premo amb la mà, posant-li el polze al capdamunt, pressionant, notant que ja està humit, trempat,...
Respira accelerat, però en contra del què espero, enretira la mà i creuant-me el braç per davant em força a girar-me, de cara al cotxe.
Amb el peu em separa les cames, quasi perdo l’equilibri, poso els palmells al capó i agafant-me del cabell em baixa el cap, fins que noto l’escalfor del metall als pits, i acostant la boca a la meva orella, xiuxiueja: "Estàs a punt de ser follada...". Joder! la libido se’m dispara embogida, irracional, m’accelero a la velocitat de la llum; passeja les mans per l’esquena, baixant, fins acariciar-me el cony, passant el gland amunt i avall, estic molt excitada, tinc ganes de que me la fiqui, em té en pompa, i de cop, sense avisar, em penetra fins al fons... xisclo atrapada sota seu, les cames tenses, el cor a cent... Li noto una mà al maluc i l’altre a mitja esquena, estirant la cua de cavall, i hi torna, una vegada, i una altra, follant-me a sac, mentre li prego que no pari, que segueixi... estic molt porca... bocaterrosa, contra el cotxe, començo a tremolar, les cames, el cos, i deixant-me portar per la follia, esclato brutalment, però no s'atura, amb els ulls tancats, noto com em segueix follant cada vegada més ràpid, gemecs guturals a cada envestida, fins que la treu i se m'escorre a l’alçada de la cintura, noto la tebior com regalima per l’esquena i ell agafant una tovallola, m’eixuga, està extenuat, es repenja al meu costat i em besa l’espatlla. Mare meva, ha estat fantàstic!
EL miro dolça, mentre li torno el petó, ara als llavis.
Ens posem altra vegada la roba i pugem al cotxe, acalorats, i desfent el camí, tornem al pàrking de la platja, a fer un vermut al 'xiringuito' abans de capbussar-nos de nou al mar.
 
...Dedicat al meu S...

Silencis recents...