El meu Adonis...

Dandy 


Comença a ploure. Tanta calor i de cop, un xàfec estival de cinc minuts que ho trastoca tot, els cargols no saben ni si cal sortir... el terra, moll, brilla pel sol emergent que comença a dibuixar un arc de Sant Martí a l’horitzó. 

Aixoplugada sota un balcó, miro al meu voltant com tothom accelera el ritme per arribar allà on vagin i no mullar-se, però jo no, he quedat aquí, amb ell, i troni o nevi, no em penso moure fins que arribi.

Sento una botzina, és ell, pujo al cotxe, ens besem i anem cap a casa.

Només entrar per la porta ens abracem i ens mengem a petons, com hem fet quan paràvem als semàfors, a l’ascensor o mentre obríem la porta... dos mesos separats acumulen molta gana, estic tan excitada!

Literalment, m’arrossega fins al bany. Tantes vegades que ens ho hem muntat i segueixo posant-me nerviosa quan em toca. La calidesa de la seva boca, les pessigolles dels llavis quan es freguen, les mil sensacions de les llengües jugant... mentre ens anem despullant.

Ell entra primer a la dutxa, obre l’aigua calenta, i no espera ni que s’escalfi, es posa a sota, amb els ulls tancats, repenjant les mans a la paret. L’observo nu, amb la pell de gallina, l’esquena musculada es tiba mentre gira el cap per destensar-se. Regula l’aigua, ja deu ser calenta, hi entro i començo a petonejar-li la pell, passant les mans pel tors, pujant cap a les cervicals, que relaxo amb un massatge, no parlem, només es deixa fer, complagut, respirant profundament.

Canvia la posició del mànec de l’aigua, que deixa de caure a raig, perquè surti vaporosa, refrescant... Es gira cap a mi, mig trempat, i m’acarona amb cara de babau, no crec que sàpiga com m’agrada quan ho fa... em poso de puntetes i ens besem, mullats, les llengües comencen a jugar, dolçament, m’hi penjo del coll, ell m’agafa pel clatell i la cintura, oprimint els cossos, les boques, que, més famèliques, s’obren voraces. Em falta l’aire, però les pessigolles que m’arriben a l’entrecuix m’abalteixen els sentits i resisteixo, excitant-me, com ell, que alça el membre contra mi, dur, calent, disposat a tot.

Quan prenc aire, em mira rialler, jo a ell marrana, li tinc moltes ganes, i passant les mans pel seu tors, m’agenollo mirant-lo. Alt i fort, les gotes regalimen pel seu cos, li amanollo amb la dreta, li beso el gland amb els llavis tancats i començo a masturbar-lo. Trec la llengua just per ficar-li dins el forat, gemeix, es repenja contra la paret –Oh, Helena...– i m’excito més, m’agrada com diu el meu nom quan està calent, obro la boca i me la poso a dins, mullada, barrejant-se amb la meva saliva, m’agafo dels seus malucs amb les dues mans i li mamo agosarada, prement fort els llavis, noto com li batega, dura, gemega més alt, posa les mans sobre el meu cap, mirant cap amunt, i accelero, està molt excitat –ufff... para... para... que em vindrà...– el miro entremaliada, però me la trec de la boca, m’ajuda a aixecar i m’abraça fort –com t’he trobat a faltar!– i somric.

Agafo el sabó, en reparteixo pels dos i ens comencem a ensabonar mútuament, jugant, petonejant-nos, noto les seves mans recorrent el meu cos, gaudint de cada carícia, les pessigolles en passar pels pits, excitats, també durs i trempats, quan s’ajup per llepar-los, xumant, mmmm... és sensacional com em fa sentir. Em posa la mà entre les cuixes, estic molt humida, però tinc fred de tanta estona sota l’aigua –estic gelada, anem al llit?– assenteix, i surto mentre ell s’acaba d’esbaldir.

Em poso una tovallola al cap i m’asseco el cos amb l’altre.

Ell surt i se’n lliga una a l’alçada dels malucs, de perfil, se li marquen els abdominals d’un cos treballat, l’enveja d’escultures grecoromanes, i embadaleixo mirant-lo, com si fos el primer cop que el veig, el meu Adonis!

Encara amb el cabell embolicat, corro nua fins al llit, glaçada, tremolant, i m’amago sota la flassada, movent les cames posseïda per entrar en calor, fins que ve ell, de sang calenta, que m’embolcalla fent la cullereta, posant les cames sobre els meus peus freds. Sé que ho odia, però per mi, ho aguanta.

Em plau sentir els seus braços forts, rodejant-me, i les mans, resseguint-me el cos amb els dits, fins arribar als pits, que maura dolçament, mentre em besa l’espatlla, mmm.. com m'agrada. Vaig entrant en calor, i ell, que torna a estar trempant, noto com se li posa dura sota el meu cul. Sento la seva respiració al clatell, entre petons, em molesta la tovallola del cap, me la trec i els cabells llargs mullats cauen entre els dos, giro el cap i ens besem, mentre ell baixa la mà i em comença a masturbar. Cercles sobre el clítoris, i el seu membre buscant lloc entre les cuixes, ufff... intento girar-me cap a ell, però no em deixa, acabo bocaterrosa, amb les cames obertes, ell s’agafa el membre i me’l passa entre els llavis, punyent, entrant a poc a poc, però ferm, estic molt humida, sento pessigolles per tot el cos, i començo a perdre el cap, notant com entra, fins al fons, alço el cul i empeny més fort, respiro accelerada, no puc dir res, només gemegar quan em comença a follar, lentament, m’agafo als llençols, i les envestides són més fortes, vull cridar que no pari, però se m’ofega la veu gemegant, m’agafa dels cabells, girant-me el cap per veure’m la cara, i se m’acosta a l’orella, para de moure’s, vull més, però resta quiet –Veig que avui estàs molt cotxina... –Joder... això si que em posa catxonda! i abans que pugui dir res, i sense sortir de dins meu, passa el braç per sota la meva panxa i em posa a quatre potes, m’agafa fort pels malucs i em comença a follar com un boig, mare meva!... em subjecto com puc al matalàs, crido, gemego, estic fora de mi, i ell, esbufegant com un animal... i perdent la raó del tot, em ve un orgasme molt bèstia! Les cames em tremolen, tota jo perdo la força, enriolada, ell baixa el ritme, més suau, però m’agafa dels cabells i segueix envestint, ostres! Estic molt sensible, no els puc contenir, i ell ho sap, orgasmes de diferents intensitats exploten dins meu, no puc parlar, ni raonar, quina passada, és un no parar!... Fins que esgotada, aixeco el braç, em rendeixo, no puc més, i ell també, es deixa anar, gemegant, escorrent-se dins meu, quedant exhaust, ajagut al meu costat, esbufegant.

Fins i tot puc sentir com li batega el cor, igual que a mi, i ens quedem així, satisfets, agafats de la mà, ni una paraula... ja ens ho hem dit tot... 


_____



Nota: Moltes gràcies a @espiritudandy per la seva col·laboració, tant en el relat, com deixant-me exposar la seva fotografia. Un plaer wapo! 😘🌹


Silencis recents...