Bales i petons




Vaig donant voltes pel súper. Han canviat dos passadissos i ja no trobo res. Puc fer el GR durant dies pel Pirineu, però em perdo en un puto supermercat. Camino arrossegant els peus repenjada al carro, que grinyola per culpa d’una roda amb un cordill enrotllat, i cada tres passes fem un ziga-zaga que només serveix per reduir la cel·lulitis.

Giro cap a la dreta, esquerra, tres passadissos més i ningú amb distintiu a qui preguntar, però és igual, no tinc pressa. Prefereixo anar guaitant. I, per fi els trobo! Els espàrrecs! N’agafo dos pots. En volia només un, però ha costat tant trobar-los que millor n’agafo el doble. Torno a mirar la llista i em dirigeixo cap a la pasta, quan de sobte, sona el mòbil. Pel so, sé que és un missatge de Telegram. Quan veig la notificació flipo. Mira tu qui apareix després de mesos a Canadà, sense ni tan sols un missatge ni una trucada. De fet, ho vam decidir així, la relació era massa física, per jugar en la distància, i vam optar per l’oblit. La millor opció, o això crèiem, tot i que les meves nits, no l’han deixat de buscar en somnis.

L’obro: “Com segueixis caminant pel súper amb el cul en pompa, et follo aquí mateix.”

Joder! M’aixeco sobresaltada i miro cap a totes bandes, no el veig i contesto: “Hola Xavi, on ets?”. Però abans de respondre, m’agafa per la cintura i m’aixeca mentre xisclo enriolada.

Quan em deixa anar, li propino un cop de puny al pit, i se’l frega alçant la cella, com si ni l’hagués tocat, serà cregut!!!

Què fas? Quan has tornat? —Ens donem dos petons. La seva olor em porta al passat.

Ahir vaig arribar, m’han tornat a portar cap aquí, ja he obert mercat a Toronto i ara toca preparar el proper destí des de la central.

Molt bé! I t’hi estaràs molt de temps per aquí? —Li pregunto interessada, mentre els seus ulls blau marí m’atrauen cap a ell, i li poso la mà al braç.

El suficient per demostrar-te que no va ser una bona idea allunyar-me de tu.

Un calfred em travessa el cor, que el para un segon i mig, abans de despertar-lo.

Vas fort... —Li dic mig enrojolada.

Només una mica... —I acostant-se em fa un petó a la galta. Quan recula, li agafo la cara entre les mans i el beso, mmm... el seu sabor... obrim les boques i juguem com abans, com si el temps no hagués passat, i ens abracem.

En separar-nos, el miro dolça, no pensava que seria tan evident, ni tan sols ens hem refredat pel silenci d’aquests mesos. Somriu i em desfaig, ell tampoc no esperava que fos tan fàcil. I de cop, sento unes ganes enormes de follar-me’l.

Anem a casa meva? —li proposo il·lusionada. Assenteix amb el cap.

Recollim la compra i em segueix amb el cotxe fins al meu apartament.

Un cop allà, no podem esperar més. Només tancar la porta, ens comencem a menjar a petons, despullant-nos com tantes vegades havíem fet, movent-nos per la inèrcia còmplice dels que es coneixen, peça a peça, que deixem caure a terra, donant-nos cops amb els genolls a l’ensopegar traient-nos els pantalons, divertits, enriolats,  acabant totalment despullats abans d’arribar a l’habitació.

Un cop al llit, estirada, noto com em ressegueix el cos amb la llengua. Tanco els ulls i em deixo portar per les sensacions. Les seves mans experimentades m’ericen la pell a cada passada, a cada petó, que em crema per dins, desitjant-lo a morir... mare meva! Com l’he enyorat!

Estel... dona’m un joguet... —El meu nom als seus llavis em fa somriure.

Amb els ulls tancats, allargo el braç i obro el calaix de la tauleta de nit. Vaig tantejant, estic tant immersa en la seva menjada de cony que no sé què faig, palpo amb els dits, remenant sense sentit, fins a notar un objecte dur que queda sota la mà. Pel tacte, acabo d’agafar una de les bales vibradores, que tiro sobre el llit.

Sento el brunzit quan l’activa, com comença a passar-la perfilant els llavis, lentament, vorejant el cony, cada cop més calent, mentre llengoteja porc el clítoris, xumant. I em comença a follar amb la bala, només perceptible per la vibració que em fa tremolar les cames. M’agafo fort als llençols. La passa per dins i per fora, en aproximar-se al clítoris el plaer augmenta, vaig corbant el cos cap amunt, tant lentament com noto arribar l’orgasme, tota jo estic tensa, descontrolada, i exploto humida, regalimant plaer, que recull amb la llengua, mirant-me lasciu, calent.

Quan s’aixeca, al·lucino amb la trempera, està a punt d’explotar, em mira mentre se l’acaricia. —Ha anat de poc que no em corro —Diu rialler, encara acalorat per la feina feta. Està guapíssim, i a mi encara em tremola tot!

Ara em toca a mi... —Li dic assenyalant el llit, mentre m’aixeco, perquè ocupi el lloc. Li dono el condó, que es posa amb dificultat degut a la trempera descomunal, i m’assec al seu damunt. Encara sensible, la noto dura i calenta en penetrant-me, ufff!!!... començo a pujar i baixar, inclinada cap a ell, la sensació és brutal, m’agafa les natges mentre em menja els mugrons i segueixo follant-lo, cada vegada més ràpid, el semblant li canvia. Està a punt, però jo no. —Aguanta un segon... —Suplico entre gemecs. Assenteix amb el cap, concentrat. Baixo el ritme per no fer-lo patir, fins que la fricció m’encén del tot,... joder!... el cor ens va a cent, noto el flux com regalima cap a ell, que ja no aguanta més, i quan sento que estem sincronitzats, agafant les seves mans amb els braços estirats aguantant-me fort, me’l follo amb totes les meves forces, fent-lo cridar com mai, com jo, rebotant al seu damunt, fins i tot em fan mal els pits, i exploto brutalment, caient defallida mentre noto l’escalfor quan s’escorre amb mi, buidant els ous just quan perdo el cap, ofegat pels meus pits a la cara, i jo amb el front repenjat a la meva mà, al·lucinant de l’orgasme que acabo de tenir, mentre ell m’agafa les cuixes amb tanta força que em fa mal i tot.

Alço el cul, perquè surti del meu interior, i seguim abraçats, olorant-nos la pell, els cabells, bategant com un de sol, desitjant que mai s’acabi aquesta sensació.

Que no torni el silenci...



#byLady


Comentaris

Silencis recents...