Pètals de paper (#FemXarxa)

Encara al llit, amb els ulls tancats, deixo que un raig de sol em descobreixi centímetre a centímetre a mida que es cola pels forats de la persiana, fins a arribar a les parpelles, pintant-les cada cop més ataronjades, en mostrar-se majestuós rere la carena, despertant-me els sentits, mentre estiro cames i braços, i els cor accelera els batecs en redescobrir el seu cos al meu costat, encara dormint. No és estrany, després de la nit que em passat plegats.

La primera de moltes, espero!

Em poso de costat, puc olorar el seu perfum a la coixinera, i arrambant-me a ell per besar-li l’espatlla. Gemega gutural, respirant profundament sense obrir els ulls. Resto quieta, mirant el seu perfil, i somric quan empassa saliva i la nou del coll puja i baixa sota la barba incipient.

Fa relativament poc que ens coneixem, però la connexió, el sexe, han estat brutals!

Segueixo mirant-lo mentre es desperta, sense fer res, no sé si és de bon despertar com jo, o no, i no me la vull jugar. Quan obre els ulls, sembla fora de lloc, fins que reconeix la meva cambra i es gira de cop cap a mi. Segueixo expectant, quan, de sobte, sense esperar-m’ho, aixeca el llençol divertit i em mira nua i sorpresa. Deixo anar un crit riallera, em fa vergonya! I em poso bocaterrosa, amb la cara entaforada al coixí, movent les cames nerviosa. Sento com riu i es posa al meu damunt.

Vaja, sembla que es desperta enèrgic! Hahaha... Totes les meves cabòries de què faríem, què esmorzaríem,... se’n van en orris, els seus petons al coll, enretirant-me els cabells, i el seu cos calent repenjat sobre el meu cul, parlen per ell i el desig que em segueix tenint. 

No té pressa, assaboreix cada petó com si fos l’últim, posant-me la pell de gallina, enterbolint-me els sentits a mida que m’excito. I no puc evitar alçar el cul, cercant la seva trempera, invitant-lo a ficar-la... Ufff... la refrega amunt i avall, respirant cada vegada més accelerat, però amb una parsimònia que m’exaspera i agrada a la vegada.

Giro el coll i em besa a la boca amb tendresa. Mica a mica vaig posant-me de cara a ell, que s’aguanta amb els braços mentre em col·loco a sota, oberta de cames, esperant impacient.

Els ulls li brillen. Es posa un condó, i comença a menjar-me els pits, ajuntant-los fermament, noto el flux regalimant cul avall, li agafo els cabells del clatell, perquè em miri. –Folla’m, per favor... –Suplico dolça, i comença a penetrar-me, sense deixar de mirar-me als ulls, que li mostren ardents el que sento per dins.

Li poso els talons a les natges i empenyo. Somriu, i accelerant, em folla. –Oh.. sí!!! –M’hi abraço fort, aguantant les envestides que mouen el llit sencer, crido i gemego a parts iguals, perdent el cap... Quina passada!... En vull més, el vull tot! I sembla que ell també, esbufegant com un búfal!

Noto les cames tremoloses, no puc ni parlar, l’orgasme em posseeix sencera, i esclato intensa, sense control, li dono un cop a l’espatlla, indicant que ja m’ha vingut, mare meva! Em costa molt centrar-me i, encara amb la neurona mig ko, veig que em mira acalorat, me la treu i diu: “Ara posa’t a quatre potes”.

Obeeixo, tot i que ell m’ajuda. Em fan figa les cames, però quan me la torna a ficar, el cos s’activa de nou, encara sensible, noto la fricció entre els dos, intensa, a cada moviment, amb prou feines em puc aguantar agafada als llençols, quan començo a tremolar de nou, estic molt excitada, perdo la força dels braços i baixo el cap fins al coixí, deixant que em folli pel darrera amb totes les ganes, escoltant els seus gemecs de bèstia irracional, fins que m’escorro folla, totalment anada, just abans de que ho faci ell, subjectant-me pels malucs, empenyent enèrgic, buidant-se del tot.

Quan me la treu, caic de costat i quedo rendida sobre el llit, el miro de reüll, està pletòric, acalorat, satisfet, i em pica l’ullet abans d’anar cap al bany.

A la dutxa, el sento taral·lejar una cançó que em sona, però que no recordo de qui és, i m’encomana l’alegria. Em poso el llençol per sobre i arraulida cara a la porta, l’espero, mentre em refaig.

Quan surt del bany, el sento remenar la seva motxilla, i, només amb la tovallola lligada als malucs, torna amb un petit roser ‘piti miní’ dins d’una urna cilíndrica de vidre. Al centre, llueix una rosa vermella i carnosa, sembla de vellut.

No sé què dir, no m’ho esperava, el miro fascinada a la vegada que coqueta, i incorporant-me, allargo els braços il·lusionada, perquè me la doni. Seu al meu costat, sembla que s’ha emocionat, i protegint el roser amb els braços, m’acosto a ell i el beso dolça, sentida i agraïda.

Crec que seria millor treure el vidre, és una mica ‘antinatural’, però em feia por que es trenqués. –Em diu mirant el roser. I aguantant la base, el treu, sembla que la planta s’estiri, i amb compte, ho deixem tot a la tauleta de nit.

L’olor de la rosa es dispersa per la cambra. I inspiro profundament amb els ulls tancats, fins a omplir-me’n els pulmons.

Jo també et tinc una sorpresa... –Confesso, posant-me de genolls, i gatejant nua fins als peus del llit, estiro el braç, obro el calaix de la còmoda, on deso les calces, i trec un llibre embolicat. Per com em mira, sembla que tampoc s’ho esperava... Li dono i l’obre intrigat. Quan el veu, em mira, el torna a mirar i de nou a mi.

Ostres! Com... però... és que... –Se li entortolliguen les paraules.–Poca gent sap que m’agrada el manga, i menys que volia aquest còmic. Ets bruixa?

–No, se’t va escapar en una d’aquelles converses de matinada al principi de parlar. –Li recordo cofoia.

Doncs l’has encertat de ple, moltes gràcies... –I posant-se al meu damunt, ens comencem a besar. Fa olor a sabó i té la pell freda. L’abraço, mentre les llengües es deliten lentament, assaborint-nos, sense presa, gaudint un cop més d’aquesta connexió emocional que ens arrossega des del primer dia.

Al cap d’una estona, sóc jo qui es fica a la dutxa, i un cop vestits, sortim al carrer, volem viure l’ambient de Sant Jordi.

Agafats de la mà, passegem i remenem per les parades de llibres, a veure si en trobem cap que ens captivi, però com sempre, el difícil és no tornar a casa amb molts!

En acabat, dinem en un bar de tapes prop de casa.

La conversa és distesa, i l’atracció, la de dos adolescents, feia molt que no em sentia així, i m’agrada.

Què et ve de gust ara? –Em pregunta plegant el tovalló de paper que aguanta sota el plat, perquè no voli.

Doncs havia pensat que podríem anar a casa a mirar una peli... o... a fer la migdiada... –Deixo anar com si res, i em mossego el llavi coqueta, entornant els ulls. Ell, somriu i crida al cambrer per pagar.

Només passar el portal, ens morregem contra la paret, avançant com podem cap a l’ascensor, que s’obre de cop i apareix la veïna de dalt, una senyora de 95 anys, una mica amargada, per com rondina tot el dia. Ens mira de cap a peus, sobretot a ell, que no el coneix.

Quina nit ahir, eh?... –Diu avançant amb el bastó cap a la porta, mirant al terra.– Aquest jovent! –Segueix blasmant entre dents,  mentre surt de l’edifici.

Ens mirem enriolats, estem esverats, i seguim jugant, deixant que l’atracció ens domini, a la porteria, a l’ascensor, al replà... fins a arribar al pis.

Només tancar la porta, ens despullem graponers, deixant la roba i les bosses amb llibres pel terra. Noto el foc controlant el desig, cremo per dins com feia molt que no em passava, i posant-li la mà al pit, es repenja contra la paret, mentre li ressegueixo la pell amb els llavis, besant-li la boca, la galta, el coll, baixant per la clavícula, entre els pectorals... El sento respirar flegmàtic quan li agafo el membre, endurint-se entre els dits, fins a quedar de genolls, i mirant-lo, deixo caure saliva cap a la regatera, ell, el col·loca entre els pits, que ajunto, atrapant-li, perquè me’ls folli, ufff... se’m clava entre les costelles, torno a salivar, i baixant el cap, arribo amb els llavis a la punta del gland cada vegada que apareix, més humit, dur i rogent. El miro, no està còmode del tot, flexiona massa les cames, i separant els pits, l’allibero i m’hi amorro, ajudant-me de la mà, mamant-li dolça, però la bèstia que porto dins em traeix, i començo a xumar afamada, fent-lo gemegar tremolós, amb les dues mans al meu cap, que es mou àgil, obrint la boca perquè arribi fins al fons, salivant porca, perdent el cap, crec que m’avisa que no trigarà, però no l’escolto, segueixo devorant descontrolada, fins que m’engrapa fort dels cabells, i noto com m’explota a la boca, posant els ulls en blanc. Noto l’escorreguda regalimant-me per la comissura de la boca. Empasso, i més calmada, segueixo llepant, esperant a que reaccioni. Dret, davant meu, però la trempera no li baixa. M’aixeco, li miro, i a ell, somriu recuperant-se, em giro i repenjant-me a la taula de l’entrada, m’ofereixo, oberta i humida...

No sé quant aguantarà trempada. –Em diu acalorat.

És igual, sinó ja acabaré jo. –Li responc, acariciant-me amb dos dits els llavis inflats.

Si home!

I passant un parell de cops el gland repartint la humitat, em penetra. Mare meva! És com si el cos cremés per dins, i em comença a follar enèrgicament, envestint ràpid, dur, punyent, no triga res a fer-me tremolar les cames, i de puntetes, agafant-me fort a la taula, premo els llavis, i m’escorro totalment anada, gemegant a crits, regalimant cuixes avall fins als turmells. Increïble!

Quan me la treu, ja és mig flàccida.

–Ha anat just! –Diu divertit. –Ara sí que necessito una migdiada, però abans una dutxa.

–Compartida? –Ofereixo expectant.

–Si clar... sóc tot teu.

–Només meu?

–Sí, ara ja sí. –Em mira segur del què diu. –I tu?

També. Només teva.

I tanquem el tracte amb un bes, marcant l’inici d’un tot.    


(FI) 

#byLady

Comentaris

Silencis recents...