Entre llibres (#FemXarxa)

  Tanco els ulls i oloro, relaxada, quasi meditativa, la barreja entre llibres nous i roses. Porto des de les sis del matí col·locant-ne a la parada, seguint l’esquema que ens ha dissenyat el Pau, segons temàtica i edat, però, després de dinar, ja no sento ni els peus i, com que és la meva mitja hora de descans, m’he posat a sota de la taula de la parada, estirada entre les caixes de llibres més venuts, per anar-ne reposant a mida que es venen.

Ho vaig començar a fer a partir del segon any de venir a ajudar per Sant Jordi i de sortir amb el Pau, ara ja en fa quinze.

Tenim la sort de tenir la parada en una paret que té un entrant, entre dues caixes d’electricitat, que fem servir de magatzem, així no hem d’estar ajupint-nos tot el dia i, per la part del davant, podem seguir la línia marcada per l’ajuntament a la vorera.

Em descordo els texans i segueixo amb els ulls tancats, respirant en el meu oasi secret, entre el bullici de centenars de persones remenant llibres.

De cop, noto un bufec d’aire, obro els ulls endormiscada i, mirant entre els meus peus, veig el cap del Pau abocant-se entre dues senyeres que cobreixen la taula que segueix a la meva. Somriu i s’hi acaba de ficar sencer. El miro interrogant, què està fent? Amb el dit sobre els seus llavis, em demana silenci, mentre s’apropa gatejant entre les caixes.

Sort que aquestes taules són grans. Ens les deixa el meu cosí Biel del restaurant de Valls, que se les va fer construir expressament per a la temporada de calçots i són més amples i altes de l’habitual.  

Segueixo observant com s’apropa mig estirat, fins que està entre les meves cames i, posant el nas per l’escletxa de la cremallera, m’olora el tanga i em besa per sobre la tela texana.

Pau... es pot saber què fas? —Xiuxiuejo sorpresa.

T’he vingut a menjar el cony. —Respon igual de fluix, com si fos el més natural del món.

A tu se te’n va la pinça. —Dic somrient, prenent-m’ho en broma, però ell, agafa la cintura dels pantalons i me’ls comença a treure. Els subjecto amb força. —Hòstia Pau, vols fer el favor?!!!

Això intento, però no em deixes... Hehe... —I segueix a la seva. —Va, a canvi, aquesta nit et faig un massatge doble als peus.

Ostres, ara dubto, els seus massatges són una passada i, si és doble, ni m’ho imagino.

Miro al meu voltant i veig les puntes de les sabates de la gent que està comprant llibres i, per l’altra banda, les de la Mònica i la Sara venent-ne. M’estic posant nerviosa, però, és que és un massatge doble!!! Em mira impacient.

Val, però ràpid o ens pillaran. —Dic encara indecisa.

Acabem de reposar llibres, no passarà res. —Em tranquil·litza sense aconseguir-ho del tot. I torna a tibar els texans cap avall.

No sé jo... però només un camal, per si de cas. —Li demano. Assenteix i obeeix.

Per sort, he portat els de pota d’elefant i no cal que em tregui la vamba.

És curiosa la sensació del tacte de les seves mans en una cama nua i l’altra amb el camal posat, les pessigolles són diferents, però plaents a la seva manera.

Va pujant-les fins a tornar a estar centrat en el seu objectiu, el meu cony. Em mira entremaliat i, enretirant la tira del tanga, descobreix la pell i em fa una mossegadeta al pubis, li foto un calbot, m’ha fet una mica de mal, somriu i me’l besa, em començo a relaxar i m’obro de cames. Em segueix besant l’engonal fins a centrar el cap al mig i respirar sobre els llavis del cony, encara secs, però per poca estona, sentir l’escalfor del seu alè m’excita i notar la llengua com s’hi obre camí, em fot molt calenta. La noto movent-se a munt i avall, resseguint-me la pell. Gemeixo plaent, sense deixar de mirar-lo, entaforat entre les cames, llengotejant, més febril a mida que descobreix la humitat, més trempat, més agosarat.

Es llepa dos dits i, la llengua, es dedica al clítoris, mentre els fica al cony, movent-los cap a totes bandes, follant-me lentament. Respiro accelerada, ell, segueix xumant, salivant, provocant-me petits espasmes de plaer que m’electrifiquen tot el cos, fins a fer-me tremolar les cames i, accelera salaç, entregat, fent-me encorbar l’esquena, tensa i tremolosa a la vegada, deixant-me posseir per ell i l’orgasme, que em domina la ment, fins a esclatar intensament a la seva boca, que no deixa de llengotejar fins que li poso la mà al cap.

Ostres! El cor em va a cent, segueixo tremolant i no puc deixar de somriure. El miro dolça, fent-li una ganyota, arrufant el nas mentre faig morritus llançant-li un petó.

Està cofoi, té la boca i les galtes ben molles. I la mirada fosca i libidinosa, està molt calent.

S’aixeca la samarreta i des d’on estic, puc veure-li el capoll sortint-li per sobre del cinturó, la té enorme! Es queda quiet, mirant-me, respirant accelerat, esperant el proper pas.

Agafo aire i...

 27/04/2024

 ..., assentint, li dono permís, perquè segueixi pujant i es posi al meu damunt.

Ara, sí que l’espai és justet, però suficient per moure els malucs.

Un cop el tinc a sobre, ens besem, la boca li olora al meu sexe i li llepo fins a enjogassar les llengües salivades i calentes. Gemego. Gemeix. Respirem accelerats. Noto la polla contra la cuixa, té la punta humida, segur que roent de tant dura que la noto, mentre busca el camí cap al meu interior.

Col·loco millor el cul, per obrir-me tant com puc i me la fica, a poc a poc, gaudint de les mans i els petons, que em tornen a emboirar el cervell, regalant-me incondicional a ell.

Estem gemegant massa fort, sort que el soroll de la multitud ens dissimula, perquè els crits comencen a ser intensos, com les envestides, més enèrgiques.

De cop, per sota de la senyera, a l’alçada dels nostres caps, apareix el cap d’un gos. En principi m’espanto, però, aviat, me n’adono que és un pequinès, mirant curiós, mentre ensuma l’aire.

Ens mirem amb el Pau, no podem evitar riure sorpresos, calents i, seguim follant, però el pequinès fica el morro entre els meus cabells, ensumant, em fa pessigolles a l’orella, el Pau accelera, la noto rígida dins meu, crido calenta i, davant la nostra sorpresa, el gos, comença a udolar. Ric entre gemecs, la situació és kafkiana, del tot inversemblant, un udolant i l’altre esbufegant, però estic tan excitada, que igualment perdo el cap i m’escorro brutalment, a la vegada que noto al Pau omplint-me, buidant-se del tot, cremant el desig que em tenia.

Fora ‘txutxo’. —Sento que diu el Pau al gos, indicant-li amb la mà que marxi, però ens segueix mirant amb la mateixa cara, de parsimònia, de quan ha ficat el cap per sota la roba. L’amo, comença a tibar la corretja, se li obren els ulls com taronges, mentre intenta seguir sota la taula amb nosaltres, fins que surt disparat i desapareix, igual com quan ha vingut.

Ens mirem, incrèduls del què acabem de viure, però el sentim udolar de lluny i ens posem a riure, de la situació en general, mentre, el Pau, surt de dins meu i m’ajuda a posar el camal dels texans, per vestir-me.

Encara tinc cinc minuts de descans, noto el cony bategar, mentre restem estirats, ell amb el cap sobre els meus pits, jo rascant-li l’esquena per sobre de la samarreta amb les ungles, fent-li pessigolles, com a ell li agrada, però premo una mica més fort o se m’adormirà.

Veus, tantes vegades demanant fer un trio, doncs ja l’hem fet. —Li dic enriolada.

Si home, com a molt, hem tingut un voyeur invitat. —Respon també rient. —A vegades, passen unes coses més rares.

—Sí. Això ens costarà de superar. Hahaha... —Li dic, picant-li l’espatlla. —Va, que haig de sortir, que la Mònica tampoc s’aguantava dreta.

Em mossega dolç la barbeta i comença a recular per on ha vingut, fins a desaparèixer.

Em trec la goma de la cua de cavall i també surto, per l’altre costat, notant el pes sobre els talons, però més descansada i satisfeta.

Mònica, ja sóc aquí, et toca descansar. —Li dic cridant per sobre de l’aldarull, mentre em torno a fer la cua.

Ostres, sí, vaig a fer un cafè i seure una estoneta, que em fa mal tot! —Diu atabalada. —A tu que t’agraden les bèsties, hauries rigut amb un gos que ha començat a udolar. Era molt graciós, no volia marxar.

No fotis?! —Responc. I somric, recordant el nostre amic voyeur, mirant còmplice al Pau, que ens està escoltant.

...FI

#byLady

Comentaris

Silencis recents...