Califòrnia I


La Torre (by @TorreDGuaita


Fa un dia preciós. Estirada a la gandula, fixo la vista a l’aigua de la piscina. Tot i ser mitja tarda, el sol s’hi reflexa brillant, i em captiva absorta, mentre segueixo pensant en ell, la meva parella dels últims dos mesos, que en vint-i-quatre hores ha passat de ser l’home de la meva vida a ser un imbècil integral. Encara estic molt enfadada amb ell, per haver marxat, per haver-me deixat, per haver acabat la relació quan tot just començava. 

Les primeres vacances junts i tallem, una sola discussió al llit, per voler-li explicar com m’agrada que em mengin el cony. Resulta que li he ferit l’orgull de mascle. Serà idiota! I esperava que el seguís, si home! Jo he vingut a passar-ho bé, i aquí estic, emprenyada, sola i sense plans.

Em torno a posar oli de coco a les cames, però la temperatura és tant alta, que la pell el xupa a l’instant. Ja havia vingut a Califòrnia abans, però aquest cop, la calor és sufocant. Em recullo els cabells amb les mans i em torno a posar la pamela que m’han regalat a l’hotel, amb dues ampolles d’aigua i un ventall.

Llavors el veig, un home d’uns cinquanta anys, d’un metre vuitanta aproximadament, cabell fosc desgrenyat, amb canes. Porta un banyador blau marí, el tors treballat i espatlles amples. Té les cames molt maques, i de perfil, el cul perfecte. Camina amb aires de James Bond, tot un gentleman.

Va vorejant la piscina en forma de mongeta, fins arribar a la gandula del meu costat.

Perdona, està ocupada? —Me’l miro per sobre les ulleres de sol, baixant-les amb la mà. Té els ulls grisos, brillants. I porta el nas ple de crema solar, que li fa relliscar les ulleres de pasta negra.

No. Tota teva.

I la gandula?

Me’l miro ‘borde’ i li giro la cara, no estic per aguantar a un altre ‘capullo’ avui. I torno a quedar absorta mirant els lluentons de l’aigua, evadint-me de tot.

Al cap d’una estona, sento el cambrer que li ofereix portar-li una beguda.

Sí, gràcies, què ha demanat aquesta noia?
Vermut negre amb taronja i dos glaçons.
Perfecte, vull el mateix i alguna cosa per picar, i n’hi porta un altre per a ella i el posa al meu compte, habitació 69. Gràcies —Li diu donant-li un bitllet de propina.

No dic res, ni tan sols el miro, excepte quan s’aixeca i es tira a l’aigua, tan elegant com tot el què fa.

Des de darrera les meves ulleres de sol el vaig seguint amb la mirada mentre nada un crol perfecte. Deu ser un maniàtic de la perfecció, tot tan condemnadament correcte.

Quan acaba, es posa just al meu davant, dins de la piscina, a un parell de metres, amb els braços repenjats al marge i la barbeta a les mans. Els cabells ondulats li gotegen cap a les espatlles, em somriu entremaliat, la mirada fixa en mi,... em posa nerviosa. I ho sap, pel moviment inquiet de les meves cames, i que no sé cap on mirar.

Vols deixar de fer això? —Li dic exasperada en veure que no desisteix.

Ja em parles? —Diu somrient, i agafant impuls, surt de l’aigua quedant dempeus al meu davant. El banyador arrapat li marca el membre. Mare meva! És enorme! No puc evitar mirar-li, i se n’adona. Descarat, alça la tela amb la mà, deixant part del membre a la vista —Millor?

Em vull morir —Vols fer el favor de tapar-te?

Perdona, creia que me l’estaves mirant.

I què? I per això me l’has d’ensenyar? —Sembla que li fa gràcia el to que he fet servir.

M’ha vingut de gust. —Diu mentre se’l tapa de nou —Quan el vulguis veure, m’ho demanes. Cap problema!

Estàs fatal... —Li dic rient per la situació inversemblant en què ens trobem.

En aquell moment, arriba el cambrer amb els vermuts, unes patates xip, olives i musclos, que col·loca en una tauleta entre les dues gandules.

La veritat és que tinc gana... gràcies...

No, per tu només el beure, la resta no te l’has guanyat. —Incorporant-me, m’assec i em poso les xancletes, agafo un escuradents, punxo una oliva i me la menjo. —Vaja, doncs sí que tens gana... i què em donaràs a canvi de l’oliva?

No res... —Li dic mentre em cruspeixo un musclo, un parell de patates xip i agafo el vermut.

Molt bé... jo et deixo menjar el meu vermut, si tu em deixes menjar-te el cony.

No puc evitar ennuegar-me en sentir-lo. —Perdona? Hahaha... Increïble! Quina mania teniu tots amb això!

Tots?

Sí, tots, vosaltres, els tios.

Ahà... doncs t’hauràs d’explicar millor... jo no sóc com tots.

No sé perquè, li començo a explicar la discussió amb el meu ex, i acabem parlant de sexe. Amb ell és fàcil, entén de què parlo, m’escolta més que diu, i la seva seguretat, mmm... puc imaginar-lo, com es deu moure, l’elegància al llit, la fermesa quan et folla... em sorprèn la compenetració entre els dos, tenint en compte que ens devem portar uns 20 anys.

Després de dues hores, tres vermuts i confessar-li que mai he tingut un orgasme amb sexe oral, em proposa anar a la seva habitació i demostrar-me que en puc tenir tres en tres posicions diferents.

M’ho penso una estona, fins i tot intento rebatre la idea, però la veritat és que en tinc moltes ganes, em sento molt atreta per ell, i la conversa m’ha posat molt porca.

Al final accedeixo, poso els trastos a la bossa i el segueixo fins a la seva habitació, una mena de bungalou al final de la piscina, comença a fer-se fosc i refrescar, s’agraeix.

Quan entrem i tanca la porta, un calfred em recórrer l’esquena. És una estança àmplia, amb un llit ‘big size’ al centre i una taula sota una finestra, des d’on es veu el cartell amb llums de neó del restaurant del davant, que il·lumina la cambra amb ombres multicolors.

Una dutxa ràpida i vinc —li dic deixant la bossa penjada a la cadira de la taula.

No... vull notar l’oli de coco quan et llepi. Despulla’t i posa’t al llit a quatre potes.

Només sentir-li dir, ja estic humida. La fermesa de les ordres, els nervis de no saber què farà, tot plegat, m’excita molt.

Obeeixo, em despullo i poso al llit com m’ha demanat.

Ell va al bany, en surt despullat i deixa condons a la tauleta de nit. Són més grans de l’habitual. Li somric, ell no, resta amb el semblant seriós, però els ulls li brillen, em té ganes, i se li nota.

Puja més cap al capçal. —obeeixo de nou. Em posa la mà sobre el cap fins a tocar el llençol amb el front, després agafant-me dels cabells em fa girar la cara, per veure-me-la. Jo només puc guaitar de reüll com es posiciona al meu darrera.

Decórre la mà per la meva esquena, resseguint la columna, fins arribar al cul, passant-hi la mà pel damunt, acariciant-lo... Mmm... Ajunto més els genolls i baixo l’esquena, obrint-me més de natges. Sento com escup i regalima pel meu cul, ho reparteix amb la mà, i després amb la llengua... Ufff... Suau, passejant-la a munt i avall... Lentament...

El cor em va a mil, i més quan em separa les natges amb les mans, subjectant-les fort i hi entafora la cara, noto la llengua punyent resseguint el meu interior, un cop i altra, xuclant el clítoris... Joder!... Quan ho fa no puc evitar sobresaltar-me, em fa obrir bé de cames, noto com em folla amb la llengua, mentre amb un dit juga amb el meu cul, començo a perdre el cap, gemego accelerada... “Oh, per favor!”... I de cop, em posa el dit gros al cul, movent-lo, i es dedica a baixar la boca fins al clítoris, xumant-lo insistent, noto com em batega, la pressió de la seva cara al cony, llengotejant insaciable, quasi no suporto el plaer de tan excitada com estic, intento moure’m, però no puc, sento les fiblades cap el meu interior, les cames em tremolen, gemego contra el coixí, intento arribar amb la mà per apartar-lo, però me l’enretira, i segueix, impertorbable, constant, parant quan ve, i accelerant quan baixa, noto l’orgasme creixent, cada cop més descontrolat, tremolant sencera, no puc ni cridar, fins que perdo el cap mentre exploto a la seva boca, tensa i calenta, caient estirada de costat, encara bategant-me l’entrecuix i amb ganes de més... quina passada!

Un de tres... —em diu somrient, mentre m’enretiro els cabells de la cara. Agafa una ampolla d’aigua de la nevera i ens la partim, donant-me tems a recuperar-me.

Estiro els braços cap a ell, convidant-lo, perquè es posi al meu damunt, però em diu que no amb el cap. Puja al llit de genolls, la trempera és descomunal, el meu cos la reclama, una bona follada amb aquesta polla deu ser brutal! Però no, em separa els genolls, es posa entre les meves cames i comença a resseguir-me les cuixes amb els llavis, omplint-les de petons imaginaris, cada vegada més a prop del cony, encara sensible, latent de l’anterior orgasme. Quan arriba a l’engonal, posa la llengua plana i em llepa vàries vegades de baix a dalt, prement més sobre el clítoris... Ufff... Instintivament alço el cul, intento moure’m, treure’l, però tampoc puc, em falten les forces, però el meu cos demana més, tinc la necessitat de que segueixi menjant-me, m’obro fins que els genolls toquen el matalàs, em mira amb cara de vici, saliva, escup, i torna a començar a llepar-me, jugant amb la llengua entre els llavis, fent cercles,... Mmm... Els segons es fan eterns, no veig el moment de tenir el segon. Poso les cames per sobre les seves espatlles, i m’estiro agafant-me els pits, pessigant-me els mugrons.

Sense parar, em posa dos dits a la boca, els hi llepo, fan gust a mi, un cop molls, me’ls posa al cony, primer acariciant amb les puntes, després els fica sencers, el cap em comença a rodar, sentir com em llengoteja el clítoris mentre em folla amb dos dits, ufff... Estic molt catxonda, descontrolada, no com ell, impassible, mentre em torna boja! Vull que duri, però les cames comencen a fer figa, li suplico que pari, però no em fa cas, intento apartar-li el cap amb les mans, però me les agafa, subjectant-les per sota les cuixes, i segueix menjant-me, ja no controlo, una rampa em tensa l’entrecuix, llavors, em deixa anar i fent pujar els genolls, m’obro aguantant-los amb les mans, i accelerant la llengua, em fa esclatar de nou, tot i que no tant bèstia com l’anterior.

Encara estic calenta, ho sap, i sense xumar, em comença a follar fort amb els dits, noto com em torna a venir, tot el cos s’agita als seus moviments, mirant-me porc, i el sento des de dins, brutal, i sense poder-ho evitar, esquirtejo a la seva mà, quedant totalment KO sobre el llit. Encara accelerada i amb el cor a cent.

Dos de tres... —diu caient estirat al meu costat.

Joder... t’he esquitxat... —Dic rient.

Ahà... ets una noia molt porca.

M’aixeco i vaig al bany, agafo una de les tovalloles petites, la mullo a la pica i me la passo per les cuixes.

Vaig a la nevera i agafo una cervesa en llauna, tinc set. En bec un parell de glops.

Passa-me-la. —Demana estirat al llit.

No. Has dit tres orgasmes i en porto només dos... encara no te l’has guanyada. —Somric divertida.

Hahaha... no saps amb qui estàs jugant... va, xula, vine... —em diu mentre es masturba lentament la polla enervada.

Crec que passo... m’asseuré a sobre d’aquesta—Li dic assenyalant-li la verga.

Ni pensar-ho... tinc altres plans per ella.

Ah, sí? Quins?

Ja ho notaràs...

Pujo al llit, deixo la cervesa a la tauleta i m’hi acosto, faig la broma d’anar a follar-lo, però agafant-me pels malucs em porta cap a la seva cara. Just a l’alçada dels coixins. Quedo agenollada, oberta sobre la seva boca. Pensava que trigaria més, però de seguida tinc pessigolles, ell gemega, puja una mà pel costat agafant-me un pit, mentre amb l’altra es masturba. Sento l’escalfor de la seva respiració a l’entrecuix, em moc lentament, mentre noto la llengua com fricciona entre els llavis, ufff... com aguanta el cabró!

Veure’l mirant-me des de sota em torna boja, intento masturbar-lo, però no hi arribo bé, encara estic assedegada, agafo la cervesa i bec, ell em mira i amb compte, deixo regalimar cervesa pel meu coll, entre els pits, baixant fins al cony, ell se la beu, noto la fredor entre les cuixes, i això encara em fot més porca, i torno a deixar la llauna a la tauleta.

En vull més. —Demana.

No... —Li dic, mentre m’agafo al capçal i em refrego contra la seva cara.

M'agafa i em mossega el llavi, serà brutu! Però el deixa anar immediatament i... Mmm... La sensació és molt bèstia, està a punt de venir-me, li poso la mà als cabells, fent que estigui més quiet, i accelerant els malucs, deixo que em vingui, refregant-me perdent el cap, acabant ell la feina, mentre repenjo el front al capçal, deixant-me portar, esclatant de nou, ara sí, definitivament exhausta.

Resto uns minuts recobrant-me, sóc incapaç de res, mentre ell s’acaba la cervesa, aixafa la llauna amb una sola mà i fa bàsquet a la paperera.

Te l’has ben guanyada... tres de tres! —Li dic mirant-lo estirada. —Has estat fantàstic!

Bé, ara veure’m què tal se’t dona a tu. Si et guanyes el vermut que t’has fotut. —Diu acostant-se al llit. I abans de que em pugui incorporar, m’estira del braç i em posa boca amunt al marge del llit. Amb el cap sortint del matalàs.

No esperaràs que tot això càpiga a...

Shshshshsh...

M’agafa pels mugrons, pessigant-los mentre els gira suaument. Cap un costat i altre sense parar. Mare meva!

Obert de cames es posa sobre el meu cap. Les fiblades m’arriben a l’entrecuix, i instintivament, li començo a llepar els ous, totalment depilats, es tira més endavant, perquè li mengi el cul. Imaginar el què fem, em torna a posar porca, i envoltant les cuixes amb els braços, alço el cap fins a passar la llengua pel seu cul, ell gemega, noto els ous rebotar a la barbeta, se l’està pelant mentre li llengotejo, cada cop més salivat, introduint-li la punta de la llengua dins, fent cercles, restem així uns minuts, jugant entre el cul i els ous, de tant en tant em passa la mà pel cony, els pits... Ufff... Fins que em passa la polla per la cara, colpejant suaument les galtes i la boca entreoberta, està molt excitat, s’ha de repenjar endavant per poder introfuir la punta entre els llavis, que començo a xumar, passant la llengua pel gland. Mica a mica la va ficant i traient, omplint-me la boca, és molt gruixuda i dura, quan noto que arriba a la campaneta, l’aturo posant les mans a les cuixes, ell l’enretira, agafo aire, però de seguida hi torna, follant-me la boca, gemegant, entrant-la cada cop més endins, fins a fer-me venir basques, intento parar-lo...

Una mica més i prou...

El deixo fer, i noto com passa cap a la gola, no puc respirar, tinc el coll rígid, m’incomoda, li colpejo les cames, i la treu... Joder! Em sento alliberada, però hi torna, l’aturo...

Agafa aire, només un cop més, ja estic a punt...

I obeint, obro la boca prenent aire, i noto com m’omple de nou, ara passa més fàcil cap al coll, i sento com em folla amb compte, gemeix calent, traient-la plena de babes, mentre estossego i agafo aire, un cop i altre, fins que la treu i masturbant-se frenètic, s’escorre gemegant foll sobre els meus pits i cara. Noto la lleterada com regalima abundant i calenta pel meu cos, ell, repenjat al llit, respira flegmàtic, mentre cauen les darreres gotes, i seient al meu costat, s’estira al llit, a la meva inversa, encara amb el cor a cent.

Mare meva!

Què tal? M’he guanyat el vermut? —Li dic mirant com m’ha deixat. —Creus que ara sí que em puc dutxar?

De fet, tens un altre vermut pagat... hehe...

Si home!... Et canvio el vermut per una bona follada amb aquesta polla.

Fet!

Genial... doncs ara torno...

I vigilant no regalimar, vaig cap a la dutxa, excitada només d’imaginar què sentiré quan em folli. 


#byLady

Aquest relat és la primera part de Califòrnia II.

**************************************


NOTA⇛ Coguionista i foto: @TorreDGuaita, moltes gràcies wapo! ;-* 


Heavy, California -- JUNGLE
Escolta la música d'aquest Silenci





Comentaris

Silencis recents...