Pim, pam, plug... (CATALÀ)


Picardies (#laLady #byLady)

Quin dia de feina! He plegat fa més de quatre hores i encara tinc el cervell a l’oficina, ni sé què he sopat, ni de què anava la conversa amb la Rosa. Intento mirar la tele una estona, però estic massa inquiet, i decideixo anar a l’habitació a llegir una mica.

Res... no surto de la primera línia, una vegada i una altra, i sento la mala llet com em va consumint, cansant, potser prou per dormir d’una puta vegada.

No sé quanta estona porto cavil·lant assegut al meu sofà, quan la veig entrar. Em mira somrient despreocupada, anant cap al bany, com si no passés res, transmetent aquesta energia positiva que em calma. Sento el cor reduint intensitat, sincronitzant-se amb el d’ella, però avui estic massa girat, no hi ha res a fer.

Quan surt, va descalça, ha canviat la samarreta i les malles per un mini picardies que ni recordava que tenia. Dempeus sota el marc de la porta, es pentina amb els dits, alçant els braços, com els pits, oprimits sota la blonda, marcant els mugrons durs, i els puc imaginar, com si tingués ‘Raigs X’, turgents, rodons, trempats, i segueixo el moviment de les mans, que cargolen la melena en un monyo despentinat d’on en surten mil bles descontrolats que tremolen a cada volta de la goma que els acaba subjectant.

Quan ens creuem les mirades, ja no és tan afable, em mira provocant, en silenci, posa una cama per davant de l’altra, totalment depilades, brillen fines, llargues i musculades, indicant el camí cap a venus, perfilat per la vora del picardies, que no arriba ni a tapar-li el cul.

Avança coqueta com si la cosa no anés amb mi. Es bufa el serrell, movent el cap, perquè no li tapi els ulls, i s’estira al llit, amb les mans creuades sota la galta, amb la cara girada cap a mi, ara sí, mirant-me alçant la cella, oferint-se’m.

No estic d’humor, però m’agrada tant mirar-la, que encara amb el llibre a la falda, marcant el punt amb el dit a dins, em repenjo enrere i l’observo, memoritzant cada corba, cada petit moviment al respirar. Fins i tot, una arruga a la tela que es dibuixa quan inspira i desapareix quan treu l’aire per aquesta boca de llavis carnosos.

Segueixo perfilant el seu cos amb les pupil·les, i no puc evitar centrar tots els sentits a la corba del seu cul, que marcat pel picardies, em fa rendir l’instint davant la libido, que de sobte em controla, noto l’excitació recorrent el meu cos, trempant dins dels pantalons.

Ella sospira somrient, se n’ha adonat, i això em posa més juganer, saber que em controla l’instint, em fa pervers, m’incita a ser més original que de costum, i penso què em ve de gust, els dos sabem que, avui, la ‘teràpia’ és per mi, que estic pensant com gaudir, i comença a moure els malucs lentament, amunt i avall, refregant-se els turmells a peus alçats, gemegant dolça... ufff... m’estic fotent calent per moments.

I sense deixar de pensar en el seu cul, m’aixeco, em trec la samarreta, quedant només amb els pantalons del pijama de ratlla diplomàtica, agafo el plug vibrador i el lubricant del calaix, que deixo a sobre del llit i em quedo dret, al seu darrera. No em veu, només té el pressentiment de que aviat gaudiré amb ella, i això la posa molt marrana, no pot deixar de moure les cames, estirades cap a mi. Poso una mà al seu turmell dret, es queda quieta, mentre la vaig pujant pels bessó, acariciant-la, suau, fins arribar a mitja cuixa, que agafo més fort, prement-la, gemeix, alça el cul, però la torno a baixar, posant-me de genolls, just a l’alçada del peu, que agafo amb les dues mans, passant-hi els dits per la planta, prement mentre els pujo cap a la punta, i agafant fort el peu, em poso el dit gros a la boca, veig com s’agafa amb les mans al coixí, puc imaginar com se li excita el cony, i xumant, passo la llengua rodejant el dit, passant-la per sota, on li fa més pessigolles, i em mantinc aquí, mossegant, evitant que el pugui enretirar, com vol fer, i segueixo, fins que suplica, i l’allibero.

Ara poso l’altra mà a l’altre turmell, i començo a pujar per la cama esquerra, però no m’aturo a mitja cuixa com abans, segueixo amunt, fins que el polze, es fica entre els seus llavis humits. Gemega calenta, i espera quieta, en sentir que el vaig movent, resseguint la seva humitat, fins a ficar-li al cony, mmm... tensa l’esquena, es torna a agafar al coixí, mentre li descobreixo les natges, pujant el picardies fins a la cintura, totalment rodones, i li foto un bon cop al cul, es queixa, burxo intens amb el dit, emmudeix sospirant, obre una mica més les cames, i torno a picar-li el cul, dues vegades, ja no es queixa, gemega acalorada, i més en sentir per sorpresa el lubricant fred que li poso sobre l’anus, i pujant més la mà, li agafo les dues natges, obrint-les i començo a jugar amb el polze pel forat, encara poc dilatat.

Estic ben trempat.

Començo a introduir-li, mica a mica, jugant-hi, controlant-me, avui l’instint animal em sobrepassa. –Puja els genolls cap als pits –Li ordeno afable, però amb veu gutural. Ella obeeix, agenollada en posició submisa, torna a baixar el cos fins a quedar amb les cames juntes i el cul en pompa. –Gràcies.

Em trec els pantalons, me l’agafo, m’acaricio els ous i em poso de genolls al seu darrera, torno a ficar el dit al cul, mentre li frego la punta de la polla a munt i avall, insinuant-me al seu cony que cada cop està més moll, i li fico lentament fins als ous, em quedo quiet, i jugo amb el polze a l’anus, que també hi entra sencer, li fico i li trec, follant-li, fent-li perdre el control, els gemecs són més forts, i comença a dir porcades que em foten com una moto. La penetro un parell de cops i li trec dit i polla.

No paris...

Shshshsh...

Agafo el plug i després de lubricar-lo, li vaig ficant lentament al cul, perla a perla, fins a tenir-les totes vuit a dins.

La faig posar cara amunt, em mira lasciva quan li separo les cuixes, li entaforo la cara al cony, i li començo a llengotejar, impregnant-me de flux, de la seva olor, agafant-me la polla, masturbant-nos als dos a la vegada.

Sense deixar de menjar, activo la vibració del plug... tremola la carn, i el vaig movent, pujant la intensitat, fins a una vibració automàtica, que va in crescendo, de menys a més, es para i torna a començar, puc notar la vibració posant la mà a les natges, ufff... no puc imaginar què deu sentir tenint-lo a dins, però la miro i quan la intensitat arriba al màxim, se li desencaixa la cara, s’obre més de cames, i agafant-se els pits, se’ls maura pessigant els mugrons.

A mida que menjo, cada vegada la tinc més dura, sóc menys racional, i me la pelo amb compte de no escórrer-me, fins que li comencen a tremolar les cames.

Activo la vibració continua a la màxima intensitat, i posant-me al seu damunt, la torno a penetrar, notant el plug, sobretot quan li fico fins al fons i els ous topen amb el vibrador, joder! La sensació és bestial, i tapant-li la boca amb la mà, per ofegar els crits, la començo a follar cada cop més ràpid, té els ulls molt oberts, brillants, gemega a cada envestida, com jo, que m’escolto esbufegar, descarregant tota la tensió, amb força, perdent el cap quan ella acaba explotant rendida sota meu, i m’escorro brutalment dins seu, notant la meva pròpia escalfor quan l’omplo. Quedant lax i satisfet, esbufegant al ritme del cor, tancant els ulls contra el seu pit.

Apago la vibració que la segueix fent tremolar sensible, i l’abraço.

La miro quan em passa les mans pels cabells, amorosa. –Hola... un dia dur a la feina?

–Feina? Quina feina? –I li torno a besar els llavis.


#byLady


 

Comentaris

Silencis recents...