Cita a cegues

foto cedida per @Unsolvoltres

Encara a la feina, el telèfon no para de vibrar rebent missatges, miro la pantalla i són el Pep i la Maria. Fa tres mesos que s’han casat, i han pensat que seria una bona idea fer un sopar a casa d’ells, amb una amiga d’ella, una tal Júlia, i jo. La veritat és que em fot molta mandra, i passo del Telegram.

En acabar la jornada, tinc 86 notificacions, la majoria d’ells dos, dient bestieses, i alguna emoticona somrient de l’altra.

Escric: “Tios, passo de llegir, haig de portar res?”

Em respon el Pep: “No, gana i bon humor... capullo”. Ja imagino a la Maria renyant-lo, i somric. Des del primer dia ens hem entès molt bé amb ella. Fins i tot, un dia ens vam passar de voltes i vam acabar al llit, fent un trio. Sense més importància.

Abans d’anar cap a casa, decideixo passar per la “Bodegueta” i agafar un parell d’ampolles de vi, un Priorat amb molt de cos, i un blanc afruitat de l’Empordà.

En arribar, deixo la bossa a l’entrada, em despullo i vaig a la nevera a agafar una cervesa, que em bec de peu, descalç, mirant tranquil·lament per la finestra, deixant enrere el dia de merda a la feina, canviant el xip, glop a glop.

Dutxa calenta i reconfortant, després d’afaitar-me de cap a peus, uns pantalons pitillo negres, jersei prim gris, botes, xupa de cuir i una mica de perfum al coll i a la barba incipient. Abans de sortir, em miro al mirall... imposo... bé.

Aprofito el trajecte en moto per eixorivir-me del tot. La sensació de conduir de nit, sentir el motor, la vibració al cos, l’aire en contra, mmm... m’accelera, em revoluciona, em posa les piles. Aparco al davant de casa seva, trec el vi de la motxilla, que torno a deixar al cofre de la moto i em dirigeixo a l’entrada a picar el timbre.

Des de fora, sento Guns N’ Roses. M’obre la porta la Maria, vestida amb texans i samarreta blanca, que em fa un petó curt als llavis i torna cap a la cuina, on hi ha el Pep, vestit igual, però amb una samarreta negra de Metallica.

Homeee... almenys la música és bona... hehe... —Dic rient.

L’ha triat la Júlia —Em diu la Maria donant-me l’esquena remenant la cassola, a la vegada que el Pep m’agafa el vi i em guinya un ull divertit. Poso els ulls en blanc mirant al sostre, joder, ja és aquí? Amb ho poc que m’agraden les cites a cegues.

Hola. —Quan em giro, tinc al davant a la famosa Júlia. Ens acostem i fem dos petons de presentació. En principi, no és el meu tipus. Massa formal, estirada, va vestida amb uns pantalons i americana negres, una camisa rosa clar, botins de tacó negres, un fulard en tons pastel al coll i els cabells llargs, d’un to vermell, lligats amb una pinça al clatell; amb el serrell esbojarrat per un remolí, que la fa més desenfadada,... bé, molt normal, massa normal per a mi... però la seva olor, mmm... una barreja dolça i atraient... i aquesta aparença fràgil, de pell blanca, enrojolada quan veu que la miro, que m’hi fixo. Sembla tímida, però m’aguanta la mirada, amb ulls brillants de color marró-verd. Té el nas delicat, ple de pigues, i una boca de llavis força carnosos, que es tensen en somriure, alçant les galtes i tancant lleument els ulls. És maca. —Sóc la Júlia, he vingut directament de la feina —Diu assenyalant-se la roba.

Hola... Narcís... encantat —Em repassa de dalt a baix, tampoc la veig gaire convençuda, som com la nit i el dia. Ja va bé, no cal fer cap paper, i això em relaxa.

Durant el sopar, es parla de tot, i ella ens segueix el ritme a la perfecció, d’humor negre i irònica ens fem un fart de riure amb els altres dos, gaudint d’una vetllada distesa.

En acabat, seguim xerrant, fent sobretaula, xarrups, licors, whisky... ella quasi no beu. I, quan va al bany, haig d’aguantar l’interrogatori de la Maria i el Pep, desil·lusionant-la a ella quan li dic que no hi ha res a fer. Quan torna, s’ha tret l’americana i el fulard. La camisa ajustada, li marca la cintura, malucs generosos i uns pits grans i rodons. No puc deixar de mirar-la quan ho va a deixar al sofà i torna. Creuant-me amb la mirada del Pep, que riu divertit en veure que la repasso de nou. És un cabró.

La Júlia torna a seure al meu costat, i veig com els altres dos es comencen a morrejar, lentament, podem veure perfectament les llengües entrant i sortint, jugant a cargolar-se, i m’excita veure’ls. Miro a la Júlia, també els observa, em sorprèn, creia que s’incomodaria més. Es gira cap a mi i ens quedem mirant fixament, i això sí que la posa nerviosa, no sap cap on mirar, fa esma d’aixecar-se, però li agafo la mà... —No marxis. —Li ordeno. Agafa aire i recula, seient de nou, posant les mans sobre la taula, mentre jo mantinc la meva a la seva cuixa, que no para, movent la cama inquieta. Saliva confosa, es passa la llengua pels llavis. 

M’agrada que hagi obeït, no sé, té alguna cosa que m’atrau.

Quan els altres deixen de fotre’s mà, i jo ja estic mig empalmat, la Maria, es posa el cabell curt darrera l’orella, i la mira excitada.

No pateixis, ell ja ens ha vist en acció, de fet, fa unes setmanes vam fer un trio. —Ella no reacciona, està sospesant què ha de dir.

I avui ens agradaria fer-ho amb els dos. —Diu el Pep, seriós.

Ara qui flipa sóc jo. No sabia que tenien aquestes intencions. I amb aquesta?

La Júlia ens mira als tres, li tremolen les mans. —Jo mai he fet ni un trio... jo no sé, vaja... que jo no.. bé... ufff... és tot massa de cop...

A mi, sincerament, m’és igual, m’estic fotent calent només de pensar-ho, però no vull pressionar a ningú, i callo.

Mira, hem pensat amb el Pep, que podem començar nosaltres tres, i si vols, pots entrar al joc quan et vingui de gust, sinó, no cal que facis res. I si vols marxar, cap problema.

Mig assenteix amb el cap, i em torna a mirar, però ara ja no tan dolça, els seus ulls em desafien, no és tan bleda com creia, i de cop, follar-me-la és un repte, només falta descobrir com aconseguir que jugui. Apropo la meva cadira cap a ella, i girant el cos, li poso una mà darrera l’esquena, repenjada a la seva cadira, i l’altra, entre les seves cuixes, que tanca amb força, i baixant la seva, m’atura, encara mirant-me fixament.

No... —Alça la cella —Encara no... —Em quedo amb el ‘encara’, i somric.

Quan m’enretiro, veig als altres dos mirant-nos. La Maria s’aixeca, dona la volta a la taula, i s’ajup, posant el braç a les espatlles de la Júlia, i li fa un petó a la galta. —Va, ja veure’m. Perdona si hem anat massa a sac.

Però calla de cop, en sentir la meva mà pujant-li per l’interior de la cuixa, fins a dalt de tot, i la mantinc, immòbil, notant l’escalfor del seu cos a través dels texans. El Pep ens mira, li posa molt veure’ns en acció. El dia del trio es va escórrer mirant com me la follava, tots dos de cara a ell.

La Maria es gira, i acaronant-me dolça, em fa un petó, tiro la cadira enrere i seu al meu damunt, i ens comencem a morrejar, mentre li agafo el cul amb força. Quan surt de sobre meu, la Júlia no hi és, la busco, està asseguda al braç del sofà que hi ha al darrera nostre, mirant-nos de lluny. El Pep s’acosta cap a la Maria i es tornen a petonejar, jo m’aixeco, miro a la Júlia, però em diu que no amb el cap, em poso darrera de la Maria, i li agafo els pits, petits, amb un mugró gros, fosc, ella amb una mà acarona al seu home, mentre amb l’altra m’agafa pel maluc, li oloro els cabells, i em ve al cap l’olor de la Júlia, més dolça i sensual, qui ens segueix mirant, asseguda, amb les cames creuades i abraçant-se el cos, marcant encara més els pits, i m’excita que ens miri.

Anem a l’habitació? —Diu la Maria.

Els dos assentim.

Véns? —Diu el Pep a la Júlia, però ella nega amb el cap.

Ells desapareixen pel passadís, jo m’acosto a ella. Poso la veu més gutural que puc. —Et tinc moltes ganes, vull menjar-te el cony i follar-te fins que cridis. —Em mira atònita, el pit li puja i baixa respirant accelerada, i acostant-m’hi, li faig un petó, que no em torna. —No és tan difícil, jo t’ajudaré.

I girant-me, sense més, vaig amb els altres.

Quan entro a l’habitació, estan totalment despullats, estirats al llit, ella a sota, ell de costat, menjant-li la boca mentre la masturba amb la mà.

Em despullo mirant-los. Deixo la roba en un petit sofà del racó. La Maria estira el braç, convidant-me al llit, m’hi atanso, em poso de genolls al costat d’ells, enfront del Pep, i la vaig acariciant, per les cames, llepant-li el mugró, excitant-me en sentir els seus gemecs, compartits amb el Pep, que decideix allunyar-se i mirar-nos. La Maria i jo ens abracem, menjant-nos la boca; amb el membre noto la seva humitat, està força excitada, li demano al Pep un condó de la pila que hi ha sobre la tauleta de nit, que tira sobre el matalàs, me’l poso de genolls, observant com belluga els malucs calenta, esperant que la penetri, i m’hi tiro al damunt, humitejo el condó amb el seu flux, i li fico vigorós, fent-la cridar, i després, gemegar a cada envestida, cada cop més calent. La Maria em fa canviar la posició, vol que repetim el de l’última vegada, a quatre potes de cara al Pep, que està de peu, masturbant-se, mirant-nos.

Jo em poso de genolls darrera la Maria, i agafant-la pels malucs, me la torno a follar, ella demana al Pep que s’acosti, però ell no ho fa, jo segueixo, accelerant, però els precs d’ella em desconcentren, i amb la mà li dic al Pep que es posi al meu lloc, no les té totes, però acaba venint reticent. Ja té ‘guassa’ que m’hagi de preocupar jo de les fantasies de la Maria.

Estic molt trempat, el cor em batega embogit, mentre m’enretiro, perquè l’altre em substitueixi follant la seva dona, que suplica calenta a cada envestida. Em trec el condó, i em poso al seu davant, ficant-li a la boca, ofegant-li els gemecs, agafant-la dels cabells, compartint-la per uns instants. I llavors, alço els ulls, i la veig al racó, asseguda en el petit sofà on he deixat la roba, la Júlia, mirant-me dolça, excitada, i es posa vermella, empassant saliva, respirant accelerada, demanant amb els ulls que vol ser ella la follada, i sortint del llit, m’hi acosto, quedant dret al seu davant, trempat, ella, encara asseguda, em mira nerviosa, fixament als ulls, sabent que és meva, i es comença a despullar, regalant-se incondicional als meus desitjos.

Acaronant-la, li faig un petó a la boca, però no es deixa anar, masses nervis, encara no està dins del joc. Quan s’obre la camisa, no puc evitar admirar-li els pits sota l’encaix blanc, la regatera és perfecta, els pits quasi simètrics, els hi palpo, són com flams, fa una passa enrere, l’agafo per la cintura cap a mi i subjectant-li el cap pels cabells, aprofito que obre la boca per queixar-se, i li fico la llengua a dins. Amb les mans fa força contra el meu pit, intentant desfer-se de mi, però no pot, i mica a mica, es regala al petó, afluixant els braços, destensant el cos, fins a jugar voraç amb la llengua, afamada, una mica porca i tot, joder, amb la mosqueta morta. Quan em separo, encara té els ulls tancats i la boca oberta, amb els llavis brillants de saliva. I aquest perfum, que cada cop em torna més boig. Si no fos que fer l’intercanvi de parelles em posa tan burro, quasi que preferiria follar-la només a ella.

Et vull nua, ara torno. —Li dic jugant amb un ble de cabell que li llisca per l’espatlla. Assenteix amb el cap, mentre es descorda els sostens, deixant rebotar els pits de mugrons rosats, tremolosos, i tan trempats com jo... ufff...

Torno al llit, a follar-li la boca a la Maria, excitant-me mentre miro a la Júlia com descobreix les seves corbes. El Pep està acalorat, no crec que trigui gaire, jo em concentro per no escórrer-me encara, deixo anar el cap a la Maria i és ella qui me la mama, agafant-me-la amb una mà, xuclant entre gemecs, suau.

La Júlia, completament nua, no espera i s’acosta al llit, mirant-me, no sap cap on anar. S’atura amb les mans creuades sobre el pubis, vergonyosa, però amb foc als ulls. És una barreja misteriosa. Amb la mà li dic que vingui. Queda entre el Pep i jo, aquest perd els ulls cap als pits grans, i amb compte n’hi maura un, li canvia el semblant, acostumat a la Maria, tocar aquests pits el fot a mil, jo li poso la mà per sota el cul, fins a resseguir-li el cony, em mira sorpresa, quan li fico un dit entre els llavis, s’aguanta a l’espatlla del Pep i tira el cul cap a mi, ara sí, puc arribar al clítoris, s’humiteja ràpid, noto l’orgasme com em recorre els ous i torno a aguantar-me’l... ufff... ha anat de poc... aturo el cap a la Maria, que gemega fort, a les envestides del Pep, però no para, quan la Júlia, es gira cap a mi i em comença a morrejar, noto els seus pits fregant el braç, la seva olor... m’agafo la polla amb la mà, just quan la Maria orgasma gemegant fort, i s’estira cara amunt, el Pep encara no ha acabat, també se la sacseja, em mira, està descontrolat, agafa la Júlia pels cabells amb la intenció de morrejar-la, però ella enretira la boca cap al seu coll, ell baixa fins a un pit, que magreja xumant desesperat, ella em mira amb la boca mig oberta, passant-se la llengua pels llavis, i accelerant la mà, m’escorro a sobre de la Maria, a la vegada que el Pep, barrejant les lleterades fins a quedar secs.

M’assec a la cantonada del llit, recuperant-me, la Júlia, agafada de la mà del Pep, ve cap a mi, posant-se dreta al meu costat. La Maria marxa cap al bany a rentar-se.

El Pep fa un segon intent, estira els cabells de la Júlia cap avall amb suavitat, i ara sí, mirant amunt, tira els pits cap a mi, obre la boca i deixa que el Pep se la mengi, ja més calmat, a mig trempar, com jo.  M’aixeco, i agafant-li les mamelles, hi entaforo la cara, olorant-li la pell, suau, ferma, noto com el mugró rosat se li excita entre les meves dents, jugant-hi amb la llengua, i començo a trempar quan em posa la mà al clatell rapat, demanant que xucli fort... mmm... és inevitable, els hi agafo, devorant-les afamat. Sento els gemecs ofegats per la boca del Pep, que també li posa la mà al pubis, per jugar amb els dits al seu cony, però ella li enretira i se m’agafa a les espatlles, clavant-m’hi les ungles amb força, i em començo a posar verro.

El Pep la torna a fer girar cap a ell, es creu amb dret a follar-se-la, perquè jo m’he follat la seva, però la Júlia no és meva, i em toca els ous que sigui ell el primer. Avui és la meva parella de ball. A més, és el seu primer cop amb desconeguts, i no m’agrada com la busca.

Júlia, véns? —Dic sorrut, mirant al Pep, que segueix maurant-li els pits. Ella no respon, però només per com em mira somrient per alliberar-la, entenc que ja li va bé.

Els cabells vermells solts fins a mitja esquena, despentinats, i els ulls brillants, li donen un caire d’entremaliada, molt sexy, però quan ve cap a mi, caminant balandrejant els malucs a cada passa, la seva mirada és dolça, fins i tot diria que es ruboritza, no obstant, m’acarona i em comença a menjar la boca, mentre em porta una mà fins al seu entrecuix... ufff... humida és poc! I la torno a tenir com una pedra. Com el Pep, que ens observa pelant-se-la.

Mica a mica, perdo la noció d’on som, la suavitat de la seva llengua, l’olor de la seva pell, la delicadesa amb què em toca, mmm... aquesta complicitat que fa que tot flueixi. Quan ens separem, em somriu dolça, abaixant la mirada i posant-se d’esquena, amb els braços als costats, resta quieta, esperant.

En aquest moment torna la Maria, que es posa darrere del seu home, fent-li petons a l’esquena.

Jo m’arrapo a la Júlia, abraçant-la amb un braç per sobre les clavícules i l’altre per sota els pits, acariciant-la, baixant fins al pubis, jugant amb el petit triangle pelut, m’encanta... Passo els llavis pel seu coll, fins a l’orella i xiuxiuejo... —Em moro de ganes per follar-te. —Un calfred li recórrer el cos, i alça l’espatlla fins a tocar l’orella, que frega divertida, esborrant les pessigolles de les meves paraules.

I a què esperes? —Diu replicant atrevida, somrient pedant.

Però riu poc, quan l’alço agafant-la per la cintura i la poso de genolls a sobre el llit, no deixa de cridar. Els altres dos riuen, quan veuen que amb una mà la subjecto pels cabells, mentre amb l’altre i les dents, obro un condó i me’l poso.

Això és el què vols? Que et folli? —Li pregunto, però no pot ni respondre, està calenta, movent el cul cap a mi quan li passo el gland amunt i avall, i la penetro lentament.

La Maria i el Pep es posen enfront nostre, també a quatre potes.

La follo a envestides sobtades, sentint com gemega amb la boca oberta, i accelero el ritme, es miren les dues, mica a mica sincronitzem els moviments, i a cada penetració, les seves cares s’apropen més, quan de sobte, veig que la Maria se la morreja i la Júlia, porca, es deixa, i em poso a mil veient com es mengen la boca, i començo a follar-la a sac, ara, els dos gemeguem a crits, com els altres, que acaben i jauen al llit abraçats, refent-se.

Noto com la Júlia tanca el cony amb força, la sensació al penetrar-la és brutal, s’aguanta amb els dits dels peus darrera dels meus genolls, tensa, ja no crida, i va baixant el cos, tremolós, perdent forces, fins a esclatar amb un crit buit i alçar la mà, indicant que ja li ha vingut, però encara aguanto, i segueixo follant-la, s’agafa als llençols, ofegant crits a cada orgasme, ja no avisa, només resisteix, fins que ja no puc més, i m’escorro brutalment, a batzegades, encara penetrant-la un parell de cops més, provocant-li l’últim, i em deixo caure al seu costat, mirant al sostre, respirant flegmàtic amb el cor a cent, igual que ella, que em mira exhausta, acalorada, somrient satisfeta, com jo.

Sento l’aigua de la dutxa, són els altres dos compartint-la.

Restem una estona estirats, ella em passa la punta dels dits resseguint-me el braç... mmm... m’adormiré...

Tornen el Pep i la Maria, i la Júlia s’aixeca per dutxar-se.

Vols que vingui? —Li pregunto encara estirat.

No, m’agrada dutxar-me sola, potser un altre dia. —Respon mentre surt de l’habitació i jo em trec el condó.


**************************************


NOTA⇛ Coguionista i foto: @Unsolvoltres,  un plaer col·laborar. Gràcies! 


Comentaris

Silencis recents...