Fulard (#FemXarxa)

Feia molt de temps que no tenia un matí lliure entre setmana, però per sort, la nova política de l’empresa diu que em puc agafar un dia de festa per haver estat el meu aniversari i, avui és el dia!

M’he proposat fer mil coses, de fet, tinc una llista penjada a la porta de la nevera que és impossible de portar a terme, però em motiva!

Són les 09:00 i ja he posat una rentadora, he endreçat tot el pis; excepte el despatx del Miquel, perquè hi està teletreballant i no l’he volgut molestar; he passat la mopa i ara estic traient la pols.

Fa molta calor, estem a ple mes de març i vaig per casa descalça, recollint i endreçant en samarreta i tanga. De tant en tant, ens anem creuant pel passadís, quan surt a buscar quelcom que no té a la seva oficina o si pica alguna cosa a la cuina. Cadascú amb les seves coses, compartint mirades còmplices, somriures, robant-nos un petó de tant en tant,...

Quan acabo de fregar el terra, d’estendre la rentadora i de recollir la cuina, el busco. Sento fressa al menjador, hi entro i veig que m’he deixat el fulard, que portava ahir, penjat a la cadira. L’agafo i em quedo dempeus, al seu costat, està assegut al braç del sofà, mirant la TV. És la sessió al parlament. Els escolto desil·lusionada, com ell, que saixeca i es posa al meu darrere.

És millor no veurels. —Em diu, com si se li hagués acabat la paciència.

M’agafa el fulard de la mà i em tapa els ulls.

Ja has acabat la feina? —Pregunto sorpresa pel que fa.

No encara, però tinc una estoneta per a tu, que porto tot el matí veient com et passeges mig nua pel pis i no hi ha manera de concentrar-se. —M’explica, com si fos culpa meva. —Perquè no aprofites que tens festa per a no fer res? Ja endreçarem dissabte, com sempre.

Sí, però m’ha donat per aquí i ho haig d’aprofitar, no em passa gaire sovint això de tenir aquesta fal·lera per netejar i, perdona, però has estat tu qui sortia del despatx per mirar-me. —Li recrimino enriolada, però m’excita que em lligui el fulard ferm darrera del cap amb un nus doble.

M’agafa de la mà, me la besa i segueix pujant, resseguint-me la pell, eriçant-me el pèl per on passa. Gemego quan arriba al coll i noto la seva respiració a cau d’orella, mentre m’agafa els pits des del darrera, posant les mans per sota de la samarreta, sabent que no porto sostens.

També noto el membre dur entre les natges. Respiro accelerada, nerviosa, a mida que el contacte em fa perdre el cap.

Segueix maurant els pits una estona, jugant amb els mugrons trempats, retorçant-los, prement-los més fort fins que sento una fiblada de dolor i em queixo. Faig esma de girar-me, però em demana que no em mogui. Obeeixo, espero i, ara, es posa al meu davant, puc sentir el seu alè quan m’acarona i em besa als llavis.

Vaig a desbotonar-li la bragueta, però ja ho ha fet ell. A cegues, noto la trempera sota els calçotets, hi fico la mà i li acaricio a poc a poc, al ritme dels seus petons, cada vegada més humits, intensos i, de cop, m’agafa dels cabells i em morreja fort, mentre es baixa la roba fins a mitja cuixa. Està excitat, noto la polla com xoca contra la meva cama quan es mou.

Tria, sofà o taula? —Em pregunta quan agafem aire.

Els dos.

—Perfecte... —Em xiuxiueja. Em gira cap a la dreta i, encara agafant-me dels cabells, em porta fins a la taula de vidre. Em treu la samarreta i el tanga, deixant-me només amb el fulard als ulls. Sento com es despulla i enretira la cadira del cap de taula. Em dona un cop al cul i em fa inclinar. El fred del vidre em trempa els mugrons. —Obre’t més de cames. —Demana i, obeeixo, tocant amb un peu a cada pota. —I, ara estigues quieta. —Diu, mentre em col·loca les mans a cada costat, perquè m’agafi a la taula.

Noto el cor com em batega cada cop més ràpid. Sento la seva presència al meu darrera. Com em frega el gland per sobre dels llavis del cony, que premo excitada, gemegant. Després, m’hi passa els dits, em tenso quan me’ls fica a dins, furgant delicat. Gemego dolça, imaginant-lo, però no estic del tot excitada. S’ajup i comença a llepar-me el cony. Alço el cul. Ell s’aferra als malucs i segueix menjant, noto la saliva a la pell i la seva llengua ficant-se per tots els racons. Ara sí que començo a perdre el cap, sobretot, quan llengoteja ràpid, xuclant afamat, fins que gemego calenta. Faig un intent de tancar una cama, però em dona un toc al bessó i la torno a obrir. Ell, segueix menjant, la saliva regalima  per les cuixes, barrejada amb el flux. Començo a tremolar, estic tensa, de puntetes. No crec que trigui gaire, quan sona el seu mòbil.

Joder... l’haig d’agafar, espera, no et moguis. —Diu mentre s’allunya cap a l’estudi. Al cap de pocs segons torna. —Hola Marcel! Què dius? Ja ets a la botiga? —Pregunta a l’altre interlocutor. Deu portar l’auricular, perquè les dues mans tornen a estar sobre el meu cos, dos dits a dins del cony, follant-me. Gemego, amb l’altra mà em tapa la boca. —Val, com tu creguis, sinó li demanes a la Maria. —Accelera els dits, intento no fer soroll, però respiro intensament pel nas, el cos em tremola i agafada fort a la taula, noto que l’orgasme emergeix dins meu, però para. Em dona un cop amb el palmell de la mà als llavis, que em fan tremar de cap a peus, una esgarrifança plaent em regira per dins. Me’n dona una altra, reacciono igual, però més intensament, és com si a cada cop, més sentis l’orgasme posseint-me. —Doncs quedem així, parlem quan tornis aquesta tarda. Adéu. —Només penjar, em torna a colpejar amb quatre dits al cony, sento que em ve, però em quedo amb les ganes, ja no penso, el desig em controla, espero l’últim cop, calenta, irracional, però ell es posa a sobre meu, sense ficar-me-la. Noto el seu alè amb olor a cony a cau d’orella. —Què vols, que l’acabi així o que et folli?

Els dos. —Escullo totalment anada.

Perfecte. —Respon i, posant una mà al còccix, amb l’altra, em torna a colpejar els llavis del cony, ja sensibles i es queda prement-los ferm, fent un moviment en forma d’el·lipsi, molt subtil, amb la punta del dit sobre el clítoris, intensificant la sensació, que em desborda i m’escorro descontrolada a la seva mà, gemegant quasi a crits, agafada fort a la taula.

Mare meva! Miquel... —Li dic encara tremolant sencera. Faig intenció de posar-me dreta, però la seva mà a l’esquena, m’atura.

On vas? Tu quieta, encara no hem acabat.

—Què vols dir? —Pregunto dubitativa, just quan torna a picar amb els dits al cony, en teoria està teletreballant i, foto un bot, que ni els peus toquen a terra, però, el més increïble, és que puc notar com un orgasme, més intens, emergeix per on ho ha fet l’anterior, les cames tremolen des de bon principi, noto els batecs del cor al cony i un foc intern cremant-me per dins, des de les cuixes fins al cervell, diria que estic bavejant, tant o més que el cony, que segueix regalimant cames avall, però no em puc moure, estic agarrotada, gemegant entretallada. L’orgasme em va posseint lentament, només, quan torna a picar, s’accelera una mica més, la tensió de les cames m’està desgastant les forces, però no em puc moure, ara ja em tremolen fins i tot els dits de les mans quan faig força, diria que també els cabells, per la corrent que sento pel cap. —Per favor, Miquel, acaba, això és insuportable! —Dic mig cridant, sense pronunciar res correctament, gemint tremolosa, respirant accelerada i tornant a posar la mà a sobre el còccix, per aguantar el cos tan estàtic com pot, comença a picar els llavis del cony repetidament, constant, cops secs que se’m claven al cervell, joder!!!... Diria que ni respiro, de la intensitat del plaer que sento. Espero amb impaciència explotar brutalment, que em folli d’una puta vegada, però segueix igual, picant i picant, amb fermesa indolora, accelerant mica a mica, fins que perdo el nord del tot i l’orgasme, potser el més intens de la meva vida, em fa cridar esbojarrada, agafada fort a la taula, fins que, tot i que ell segueix colpejant, la tensió del cos desapareix i resto totalment extasiada, tombada i defallida sobre la taula, recuperant l’alè.

Sabia que ell havia anat amb altre ties abans de sortir amb mi, però de vegades, em fa coses, com aquesta, que mai hem fet abans i no sé d’on ho treu, ni com se li acut, però m’encanta! Crec que s’ho inventa, és una mena d’artista sexual i jo la seva obra en viu.

Me n’adono que estic tancant els ulls amb força, els relaxo sota el fulard, inspiro, omplint els pulmons tant com puc i deixo anar l’aire relaxant-me.

Torna a posar-se repenjat al meu damunt, els seus peus al costat dels meus, tornant-me a obrir del tot les cames fins a tocar les potes de la taula, la seva trempera premuda contra el cony que segueix bategant al ritme del cor accelerat, rajant flux, la té molt dura, gemeixo quan prem més encara, estic molt sensible. Segueix repenjant-se sobre la meva esquena, fins a posar la boca, altre cop, al costat de la meva orella.

Estàs bé? —Assenteixo lentament, hauria d’estar relaxant-me, però sentir-li la veu gutural pentinant-me els cabells rere l’orella i la polla volent entrar al cony, encara famèlic, em torna boja. —Et trec el fulard? —Faig que no amb el cap, està essent tant intens tot, que no vull canviar res. —Molt bé, doncs seguim... ara toca follar-te, oi? —Torno a assentir, el cony trema fort quan la refrega amunt i avall. Instintivament, empenyo amb els malucs cap a ell. —Mira tu, que porca t’estàs posant avui... —No dic res, estic massa excitada. —Què vols que et folli, cony o cul?

Els dos. —Aconsegueixo dir amb un fil de veu.

Perfecte.

Passa una de les mans pel cony i arrossega part del flux cap al cul.  Noto els dits com llisquen, abans de que es posi dret al meu darrera i, encara amb el fulard als ulls, tenint-me a les fosques, aguditzant-me el sentit del tacte, empenyi molt suaument, agafant-se-la amb la mà, passant-la amunt i avall del cony, ufff... Puc sentir com se’m contrau cada vegada que em sembla que me la ficarà, mentre el cor, se’m torna boig, bategant accelerat.

Després, la puja cap al cul, que intento enretirar, però em té sotmesa contra la taula. La torna a baixar.

Per favor, Miquel. —Li suplico al cap d’uns minuts, l’ànsia per ser follada em domina.

Vols dir, així? —I només acabar de pronunciar aquestes paraules, em penetra el cony de cop i es queda quiet. Faig un petit xiscle. Segur que està somrient.

Vull més... —Intento incitar-lo, perquè acabi el meu desig.

La treu del tot i me la torna a ficar de cop, ara, ha lliscat molt millor, noto la pressió quan ja la tinc tota a dintre i, agafant-me dels cabells, em fa alçar la cara, vol veure com gemego porca amb la boca mig oberta, per començar-me a follar a sac. La mare que el va parir!!! Tota jo esclato en un tercer orgasme, però està envestint tant ràpid i impetuós, que abans no se m’acaba, me’n ve un altre, és increïble!

Segueix així una estona, no sé quants orgasmes estic tenint, n’he perdut el compte, les cames no em deixen de tremolar i, llavors, noto que m’està ficant un dit al cul. —Miquel... Mi...quel... oh... ma... re... me... va... —No em surten les paraules, la respiració accelerada no em deixa parlar, el cervell no reacciona a res més que al plaer, ara, centrat al cul, al seu dit, que juga a dilatar-me’l.

Em fan mal les mans de fer força agafant-me per aguantar les envestides, ell segueix provocant orgasmes i, quan ho creu oportú, es para i només mou el dit del cul, fent pressió als costats, no el noto gens tancat, ja el dec tenir a punt.

Gemego. Ell es torna a repenjar a sobre meu. Em besa el coll, i xiuxiueja de nou a cau d’orella.

Saps que ara toca el cul, oi? —Em recorda, com si no ho sabés ja. Fa uns moviments ràpids amb el dit que em penetra i torna a follar-me el cony a sac. Estic rendida a ell i torno a orgasmar intensament, fins que para. M’ho fa un parell de cops més, quasi perdo el sentit.—Un calfred em recorre l’esquena. Assenteixo, encara oberta de cames.   —Doncs tria, polla o dildo de vidre?

Els dos. —Responc per cinquena vegada.

Perfecte. —També repeteix, traient-me el dit del cul i marxant cap a l’habitació, a buscar el dildo. —No et moguis! —Sento que crida des de l’altre costat del pis, somric cansada, crec que ni que volgués podria, les cames em fan figa i els braços amb prou feines tenen força.

Sento com va al bany, pixa a rajolins intermitents, renegant per la trempera, em fa riure per dintre, però quan sento que torna, em poso nerviosa, excitada, tot i que els ulls se’m tanquen pel cansament.

Ja sóc aquí... —I em pica a la natja. Quin ensurt! Faig un bot que m’activa de cop. —No t’adormis, eh...

Serà cabró, el cor em va a mil. Ni responc.

Sento com destapa el que deu ser el tub del lubricant, perquè noto la fredor quan me’l posa per la regatera i llisca cap al cul. El recull amb el dit gros i me’l torna a ficar, igual que la polla al cony, gemega gutural, està molt calent, la té molt dura i respira accelerat.

Sense treure-me-la, enretira el dit i noto el vidre, també fred, sobre l’anus, que premo i relaxo a mida que el mou, fins que el noto pressionar, ficant la polla de vidre cap endins. M’agafo fort a la taula, és bastant ample i, tot i lliscar amb el lubricant, costa al principi. El Miquel va amb molt de compte, tot i les ganes que em té. Segueix pressionant, relaxo tant com puc el cul i entra la punta. Ara, hi juga una mica, ficant-lo i traient-lo fins que entra del tot, 20 cm de vidre dur en forma de polla corba. I deixant-la així, em comença a follar el cony, poc sensible, tenint en compte la sotragada d’abans, però no menys calent, la fricció és brutal, el ritme constant, gemego accelerada, ell esbufega, controlant-se, jo ja no puc, el cos va per lliure i comencen a tremolar-me les cames, m’agafo fort amb les mans, esperant les envestides, però, davant la meva sorpresa, me la treu. Què? No entenc res!

No creguis que me n’oblido, al principi has dit taula i sofà, oi?

Què? Si, però és igual. —Responc cansada, tinc poques forces.

No... els teus desitjos són ordres. —Diu complaent. Mai m’havia parlat així, com si fos la cosa més important de la seva vida, fa gràcia i tot. —No t’espantis ara.

Només sentir-li dir, ja em poso nerviosa del tot, però quan noto que m’agafa per la cintura i m’alça amb els seus braços des del darrera, el cor se’m posa al revés, amb els ulls tapats, el cap em balla, em marejo, fins que em deixa de genolls al sofà. Mare meva!

M’agafo al respatller, no és al darrera, ve per davant i em fa un petó lent i intens a la boca, jugant afamats amb les llengües.

Torna al darrera i, amb compte, em treu el dildo, que deixa no sé on, i el substitueix per la polla, encara dura com una pedra, però no tant rígida com el vidre, és més gustosa, entra fàcilment. Ell, respira fort pel nas. Segur que està prement les dents i se li marquen les mandíbules. Jo, tinc les natges repenjades sobre els talons i, ell, inclinat sobre meu, també agafat al respatller, empenyent fins que noto els ous pell contra pell i, fent-me un petó als cabells, em comença a follar el cul. Joder! Les pessigolles ballen amunt i avall, la pressió em fa tremar per dins i la seva excitació em fa perdre el cap. Em mossega l’orella, giro el cap i em besa a la galta, envestint, cada vegada més agosarat, accelerant, fins que perd també el nord i, gemegant a l’uníson, arribem al clímax, jo no tant intensament com abans, m’ha acabat les poques forces que em quedaven, però ell s’escorre abundantment dins meu, noto l’escalfor quan m’omple i, els seus gemecs, més ofegats a mida que es calma.

Resta uns segons al meu damunt, acaronant-me amb una mà, mentre me la treu del cul amb molt de compte.

Estàs bé?

—Sí, feta caldo, però bé. —Responc amb un fil de veu. La veritat és que no em noto el cos, segur que demà tindré agulletes per tot arreu.

Em fa un petó a la galta, m’agafa uns segons els pits i em treu el fulard.

No puc obrir els ulls amb la llum del migdia que entra pel balcó. M’estiro al sofà, de costat, nua, amb els genolls cap al pit i amago el cap sota un coixí. Ara mateix, estic feliç, però esgotada. Sento com respira més calmat. Em posa una manta per sobre i s’agenolla al meu costat.

Et deixo descansar. Vaig a mirar si tinc cap e-mail de feina, sinó, torno aquí amb tu a dormir i, pel dinar, no pateixis, demanarem quelcom preparat. Ara relaxa’t. —Escolto la seva veu cada cop més llunyana, assenteixo, em besa a l’espatlla i marxa.

Em pujo la manta fins a les orelles, un calfred plaent em recorre el cos i em deixo seduir de nou, ara, per la son.

FI

#byLady

Comentaris

Silencis recents...