DING... DONG...


 #laLady #byLady (2019)
Obro la porta i el veig al meu davant, palplantat, mirant-me amb aquests ulls de sucre com si mai hagués fet cap mal, però per dins tots dos ho sabem, no hauria de ser aquí, ni voler-me, ni fer que jo el vulgui... noto els batecs accelerant-se, les glàndules saliven i mentre se m’apropa amb la mirada fixa en la meva, jo reculo, vull pensar, però no puc, el desig no em deixa, ni ell tampoc... només tancar la porta ja és al meu darrera i vorejant-me els malucs m’abraça i olora els meus cabells... em torna boja, vull lluitar, fer-lo allunyar, sé que no està bé, tanco els ulls i una esgarrifança em puja per l’esquena... agafo aire... i noto les pessigolles dels seus llavis al coll, a l’orella, mil petons suaus, càlids, plens de tendresa... però no pot ser... agafant-li les mans me’n desprenc, giro i camino enrere, li dic que pari, que m’ajudi a lluitar contra aquest impuls, però no vol, la seva boca, complaent, somriu... m’entén i li agradaria acceptar les meves normes, però els seus ulls diuen que no entenen perquè NO pot ser, li sap greu que m’allunyi, i a mi em sap greu que ni sàpiga a ell, i es torna a acostar, i em besa dolçament mentre m’acarona... oh!...com m’agrada notar el seu cos i els seus llavis adherits a mi, m’arracona contra la paret i pressiona sobre meu, sap que té més força, intento desfer-me’n, però no puc ni moure’m i m’excito al veure com em desitja, m’aguanta el braç dret rodejant-lo amb el seu i amb l’altre mà em subjecta el coll, enretira la cara i em mira als ulls silenciós, preguntant si pot fer el que farà, i faig que no amb el cap, lentament, però els meus ulls li demanen que em posseeixi, que el vull i li confessen que estic cremant per dins... somriu maliciós, ha guanyat aquesta batalla, pot fer amb mi el que vulgui, sóc el seu premi... inexplicablement, em descorda els sostenidors i introduint la llengua a la meva boca, esmuny la mà del coll per sota la roba i em fricciona el mugró, pressionant lentament, noto com em batega l’entrecuix i obro la boca perquè les llengües es barallin amb deliri... ell es relaxa, pujo els braços per la seva espatlla i li dibuixo mil cercles amb els dits pel clatell mentre ens mengem la boca impulsivament, ell m’agafa els pits amb força, em pressiona contra la paret, i el temps passa... 5 minuts?... no ho sé... ens mirem i rient seguim petonejant-nos i despullant-nos fins arribar a l’habitació, i caiem sobre el llit, jo boca amunt, ell al costat, la mà sobre meu repassant-me tot el cos, fins notar la humitat que hem surt de dins... petons, friccions, moviments còmplices dels qui fa anys que fan l’amor i de cop es posa al meu damunt i obrint-me les cames amb el genoll em penetra agosarat, fervent, em quedo sense alè per un segon, tanco els ulls i noto el seus moviments dins meu, empenyent amb força, amb fam de mi, com jo d’ell, i l’agafo per les espatlles i les natges i li premo els peus contra el cos... i arribo al primer orgasme, brutal!... sentit!, em tremolen les cames, però ell encara no hi ha arribat i en vol més i segueix envestint dins meu, cada vegada més veloç fins a explotar els dos a la vegada, jo per segona... acalorats i complaguts... estirats l’un al costat de l’altre, ens agafem de la mà, però no passen ni tres minuts que ell em busca... increïble la facilitat en que s’activa de nou! Acabo al seu damunt, passejant els mugrons pels seus pits i la llengua entre les dents, pujant i baixant cada vegada més ràpida... m’alço enrere, posant les mans als seus turmells, notant-lo rígid dins meu, ufff... m’incorporo i li poso les mans als meus pits i segueixo movent-me compassada amb ell i ens tornem a córrer, junts, és fantàstic! I m’estic a sobre d’ell capcota, em tremola tot... restem així una estoneta, uns minuts i em poso estirada al seu costat, ens acaronem i petonegem... i ens tornem a acaramel·lar, a començar... jo fujo divertida, però no em deixa i es posa al damunt... i m’enlaira els peus fins al seu cap i em penetra agafant-me els pits, però jo estic massa sensible, el cap em roda i no puc evitar el quart... ni el cinquè... la tremolor em fa baixar les cames i posar-me de costat, em torna a buscar, ric, riu, lluita cos contra cos, quasi escapo, però em pot i m’estira i em dóna la volta cap per avall i m’excito, i intento escapolir-me, però em reté i el riure em fa perdre les forces, bocaterrosa, m’agafo al coixí, ell em separa les cames, no tinc força de lluita, és divertit, i torno a estar embogida per sentir-lo dins i ho sap i busca lentament fins a penetrar-me des del darrera, em vol agafar els pits, no pot, em mossega l’esquena, els cabells em fan molta calor, no puc respirar contra el coixí... en adonar-se’n para i espera a que em posi a 4 potes, sense separar-nos en cap moment i agafant-me els malucs, em penetra repetidament amb totes les ganes, follant-me quan li dic cridant que ho faci fins a córres altra cop, amb mi, esgotant l’últim esbós de desig i defallim plegats sobre el llit, suats i sense alè per tornar-hi.
Al menys no ara... per avui ja n’hi ha prou... 6 a 3... satisfets, anem cap a la dutxa...
 
Moltes gràcies pagesot... un cop més!

Comentaris

Silencis recents...