ENTRE TOVALLOLES


#laLady #byLady (06/02/2020)

Vibra el mòbil. Segueixo examinant al malalt, tot és en ordre.
Torna a vibrar el mòbil, potser és urgent, però prefereixo esperar a acabar. Li ausculto el pit, l’esquena, tot bé.  
– Ja es pot vestir i sortir, la infermera li indicarà què ha de fer –em giro cap a la Marga– Que vagi a veure a l’estomatòleg la setmana que ve, dóna’m cinc minuts pel següent.
El pacient es posa la jaqueta i s’aixeca– Gràcies Doctor –Li dono la mà i assenteixo complagut.
Corro la cortina, m'assec a l’escriptori i agafo el mòbil. Hi ha una trucada perduda i un sms de veu: “Acabo el torn a les dues, si vols t’espero a les tovalloles. Muaks”. Només sentir-li la veu ja em poso a mil. Falta mitja hora i només una pacient. Li envio un sms “Ok”.
Acabo amb la Sra. Amèlia, em rento les mans i baixo un pis, creuo la sala d’infermeres i pico a la porta, em responen– Endavant!
Quan l’obro, la veig repenjada contra el moble baix, entre les prestatgeries de tovalloles. Porta la bata d’infermera, per mi, una talla petita. A sota, puc veure perfectament la llenceria, s’ha descordat fins al botó que subjecta els pits, descobrint les puntes sobre el ras violeta, i arremangada, mostra les mitges blanques subjectes pel lligacames, també blanc... ve guerrera...
Tanco la porta i passo la balda i m’hi acosto repassant-la de dalt a baix, lasciu, calent, trempat. Porta sabates de tacó d’agulla, és evident que s’ha vestit per l’ocasió, té el cabell mullat, i fa olor a sabó. Em mira somrient passant la llengua per les dents molt lentament, posa les mans als costats, i obre las cames fent-me lloc, se li separa més la bata i li veig el tanga, minúscul, també lila, marcant-li el pubis... Mentre ella acosta el cap perquè li faci un petó, jo l’enretiro ràpid i sense que s’ho esperi, li poso la mà entre les cuixes, prement, notant que ja està humida i li beso el coll, olorant-li la pell, pujant la llengua lentament, fins arribar al lòbul de l’orella. Se li escapa un gemec, vol tancar les cames, però hi sóc jo, sento com se li accelera la respiració i frega el seu pòmul contra el meu, posa les mans a les meves espatlles, li passo els llavis per la galta i obrint les boques, ens comencem a morrejar, ella em posa les mans al clatell, subjectant-me cap a ella, està molt catxonda, deixo de fregar-li l’entrecuix i li agafo els pits, inflats, noto els mugrons durs, els vull pessigar, però rellisca la tela, intento baixar els sostens, però tampoc puc, merda!
– Trenca’ls...
– Segura? 
– Per favor... –somica entre petons.
Els agafo pel mig i estiro amb força, partint-los i deixant els pits lliures que tremolen com un flam, baixo el cap i començo a magrejar-los, xuclant la pell, pressionant els mugrons amb els llavis... Estic molt excitat, em molesta la seva bata, també l’esparraco, trencant els botons, i li plau, riu, i em fot com una moto... com m’agrada que passi de tot!... mentre li xumo un mugró, baixo les mans fins als seus malucs i subjectant la tira del tanga, la torno a mirar diabòlic... ella, somrient, alça una cella i em fa que sí amb el cap, i li arranco d’una estrebada– Ai! –es queixa... crec que li he fet mal, però posant-me la mà al cap, em fa baixar, repenja un peu sobre el moble flexionant la cama, i l’altre al segon estant de les tovalloles, oberta del tot, perquè me la mengi. Jo, de genolls, li agafo les natges mirant venus pràcticament depilat, després, li beso l’interior de la cuixa, rodejo els seus malucs amb els braços, li separo els llavis i li començo a llengotejar el clítoris, prement lentament... la veig reclinada contra la paret, tocant-se els pits i gemegant al ritme dels meus moviments, la desitjo amb totes les forces, li passo la llengua per tot arreu, barrejant la meva saliva amb el seu flux dolç i li fico un dit a dins... se li escapa un petit xiscle... n’hi poso un altre i la vaig follant suaument, xuclant, notant el seu interior rugós, calent, sentint com es mou, que no en té prou, ni jo tampoc...
M’aixeco, i ens tornem a menjar la boca, a sac, m’ajuda a treure’m la bata i la camisa d’un sol cop, em descorda els pantalons, me’ls baixo amb els calçotets fins als turmells, i seguim jugant amb les llengües mentre m’acabo de desvestir... em rodeja el coll amb un braç, passo els colzes per sota els seus genolls,subjectant-li les cames i ella m’agafa el membre i el col·loca perquè la penetri, a poc a poc vaig entrant i sortint, fins que li fico d’un sol moviment... noto com es queda sense alè un instant, després, entonem mil sons guturals entre saliva, crits i gemecs, cada vegada més aguts, tòrrids, i perdo el cap, com ella, que demana més, un cop i un altre, amb els braços en creu, agafada a les prestatgeries, i deixo que l’animal que porto a dins em posseeixi i començo a follar-la, agafant-me a la part posterior del moble, mirant-li els pits com reboten, i accelero, més, i més, els seus crits em tornen boig i perdent la noció d’on som, també crido i allibero tota la força escorrent-me dins seu en el moment que noto que es relaxa, perquè ja li ha vingut, sentint la meva pròpia escalfor omplint-la.
El cor em va a mil. Repenjo el front sota la seva barbeta agafant aire, com ella, encara extasiada, amb el cap enrere... em fan mal les palmes de la força al subjectar-me, tremola quan li trec de dins i baixa les cames, però de l’excitació que porto, encara estic trempat, incontrolat, amb els ous mig plens, intento pensar en una altra cosa, però no puc, la bèstia em domina... miro com respira, com em mira dolça i s’acosta a fer-me un petó a la boca, aliena al meu instint i m’abraça carinyosa. S’aixeca i s’ajup a recollir el tanga esquinçat, li miro el cul, i la imagino nua, i quan fa esma d’aixecar-se, li poso una mà a l’espatlla i la retenc ajupida, s’agafa al prestatge de les tovalloles amb les dues mans i sense mirar-me em pregunta: “més?”.
– Sí...
Amb una mà, li enretiro la melena cap al costat, per veure-li la cara, sotmesa, encara acalorada... es llepa tres dits i se’ls passa per l'entrecuix, el deu notar sec, li pujo la bata fins a sobre el cul, salivo i escopino amb compte al seu damunt, deixant que regalimi baixant la regatera, i agafant-me el membre, li frego, repartint-ho, i quan ella ja s’ha col·locat amb les cames totalment estirades i el cul en pompa, l’agafo pels malucs, li fico a poc a poc i me la torno a començar a follar, penetrant a envestides contundents, pausades, mirant com la trec del tot i la torno a ficar... la prestatgeria es mou i cauen algunes tovalloles, ella posa la cara contra una per ofegar els gemecs, i accelero, embogit de nou, gaudint de ser qui domina, qui marca el ritme que ja no controlo, perdent la raó, fins a tornar-me a escórrer brutalment dins seu, ara sí, buidant, quedant satisfet del tot!... i exhaust...
No sé si ara s’ha escorregut... crec que no... Encara tinc el cap anat, m’enretiro i ella baixa el cul, quedant a la gatzoneta, esgotada, li poso una mà a l’espatlla i amb la mà em demana que la deixi un moment,  potser m’he passat, mai havíem arribat fins a aquest punt, no ho sé, m’he descontrolat massa. Ara em sap greu. Em frego el membre una mica adolorit, em poso els calçotets i pantalons i sec al moble baix. Espero un parell de minuts i s’aixeca, enrojolada, despentinada, agafa una tovallola i s’eixuga l'interior de les cuixes. Encara sento el cor bategar fort mentre l'observo. Obre una bossa que té a terra i es posa unes calces i sostens negres i una samarreta de tirants. Treu un raspall i es fa una cua de cavall. Jo em poso la camisa i la bata, mirant-la... Se’m posa al davant, respira a fons i em mira somrient dolça, amb cara de cansada.
– Doctor... com seguim amb aquesta teràpia, m’haurà de receptar vitamines o acabarà amb mi...
Em rodeja amb els braços i ens abracem, fort, i torno a olorar el sabó que desprèn la seva pell. 

Dan Balan -- Chica Bomb
Escolta la música d'aquest Silenci


Dedicat al Dr. S...

Comentaris

Silencis recents...