UNDERGROUND

"Babe disco ball" (by Pulser Wallpapers)



Recomano llegir el Silenci escoltant la música.


Entro al local per primera vegada, les llums de neó taronges i violetes emmetzinen la realitat, vaig directament al mig de la pista, sona “The Underground” i no puc evitar sentir com el cos demana que em mogui lentament al ritme dels seus tambors. Un desig incontrolable. Faig camí entre la gent, que ni miro, fins a trobar un espai, el meu espai, sento la mirada d’ells devorant-me, m’agrada ser el centre d’atenció, un cop més...

Tanco els ulls i deixo que em posseeixi, noto els pits rebotar sobre el wonderbra a cada pas dels tacons, apreto les abdominals i moc els malucs amb les cames separades, en una espiral on el centre de gravetat és el punt G, ressegueixo el meu cos per sobre el mini-vestit, pujant les mans al cap, recollint-me els cabells despentinada cara amunt, fent cercles amb les espatlles, cada cop més calenta, les corrents pel cos, les pessigolles interiors, noto com salivo, no vull que s’acabi... mmmmm... i llavors el noto, al meu darrera, respira al meu clatell, em rodeja la cintura per la dreta amb un braç, fregant-se contra el cul, adaptat al meu moviment, és perfecte... mmmm... i m’excita, m’agrada... i un altre, per davant, pit contra pit, agafant-me pel coll, ressegueix la galta esquerra fins a posar-me el dit gros a la boca, entre les dents, jugant amb la llengua, amb gust a gintònic... són alts, forts... estic catxonda... humida... afamada... deixo els cabells i entrellaço els dits al clatell del que tinc darrera, ell baixa la mà fins al meu entrecuix, puja una mica el vestit i passa els dits per damunt el tanga... bufff... mentre l’altre canvia la mà per la boca i em mossega el llavi, tendre, dolç, fent que en vulgui més, obro la boca i ens comencem a morrejar, li poso els braços a les espatlles, em subjecta pels cabells, excitat contra la meva cuixa, m’agafa un pit, l’altre agafa l’altre, mentre aconsegueix enretirar el fil del tanga per jugar amb el meu sexe, començo a perdre el cap, deixant-los fer, a quatre mans, ja no sé qui és qui, només que em tornen boja, el de davant baixa fins als pits,  resseguint-los amb la llengua, alço els braços, encara amb els ulls tancats, el de darrera passa la mà per sota el cul i introdueix un dit a dins, follant-me lentament, mentre l’altre segueix masturbant-me per davant, no puc aguantar més, estic a punt de correm, em subjecto al de davant i em deixo portar, explotant en un orgasme brutal, intens, quedant extasiada, amb el cor bategant a mil per hora i la ment en blanc... joder! què bèstia!... somric sola durant uns segons i obro els ulls... mare meva! La realitat supera la ficció... quins tios!!!... però no n’hi ha prou... els agafo de la mà perquè em portin al reservat, ara els toca a ells... 

The Underground -- CELEDA
Escolta la música d'aquest Silenci

Dedicat a @laCATxonda per inspirar aquest Silenci... gràcies! ;-)

Comentaris

Silencis recents...