Estirada al Sofà – Sant Jordi 2015

rosa

Disto estirada al sofà, sola, de cara al balcó, el sol dibuixa ombres que caminen sota els pins, il·luminant el camí cap a la platja, i recordo quan ens vam conèixer, el teu somriure, els teus ulls color mel, com els meus, i va ser tal la sinergia que ni parlàvem, què babaus!!! Buscaves el mar i em vas trobar a mi, i el que havia de ser un instant, van ser totes les vacances, mil històries, mil records, mil petons, i com no, el tacte, el gust salat de la pell daurada pel sol, i els teus dits, mare meva! La suavitat amb la que em posaves a cent, sense deixar que em mogués, esperant a que tu em donessis permís per gaudir, mmmmm... com voldria que ara fossis aquí, tocant-me el coll, passant la mà entre els pits, cap al ventre, i separant-me les cames, acariciant-les dels genolls al pubis i mirant-me entremaliat, començar a llengotejar-me, ufff... no puc evitar tocar-me, ho necessito... poso els dits dins la meva boca salivant i els llepo a poc a poc, excitant-me de saber el que estic a punt de fer, ja estan ben molls, però hi passo la llengua una mica més, mentre em trec el culot, i ara sí, obro les cames i separant els llavis amb dos dits, premo amb el dit cor i m’acaricio lentament, barrejant la saliva amb el flux, lubricant, mmmm... com la teva llengua, amunt i avall, entre els plecs, buscant el forat, entrant dins meu, prement amb força... oh!... mmmmm... accelero, ufff... paro... com feies tu... i ara encara en vull més, hi torno... ostres, m’estic posant molt guarra... vaig a l’habitació i agafo un ou vibrador del calaix dels joguets, el rento al bany i torno al sofà, encara calenta, poso una cama al reposacaps i l’altre peu a terra, ben oberta, i me l’introdueixo a poc a poc, fins a sentir-lo dins, agafo el mando amb una mà mentre em torno a llepar els dits, poso una marxa suau... joder!... em recargolo una mica i ara sí, em masturbo lentament amb dos dits i vaig pujant la intensitat amb les marxes... ufff.. ni dos minuts i estic a punt... mmmm... tanco els ulls i imagino que ets tu qui em folla descontrolat i accelero els cercles, prement cada cop més avall, més intens... hòstia!... ooohhhh... el tinc aquí!... sí.. sí!... siiiiiii!!!... uauuu... mmm... ostres!... ufff... no trobo el mando... merda!... no para... em giro, a quatre potes,  busco entre la manta, però me’n ve un altre... tanco els ulls, poso el cap entre coixins i crido mentre exploto de plaer... brutal!... estic ko... busco de nou i trobo el mando, per fi!... el paro... i quedo estirada, relaxada, i somric, et somric a tu sense que em vegis... i espero amb delit que arribi aquest vespre, per passejar, olorant pètals i paper, i xiuxiuejar-te a cau d’orella que... t’estimo molt.


Feliç Sant Jordi a tothom!!!
Abril'15

Punt de Llibre:
Per poder imprimir, aconsello clickar la foto, copiar la imatge, enganxar en un arxiu DOC (Word) i apretant la tecla "majúscules" i ajudats pel ratolí, fer-lo petit fins a la mida que us interessi... de res... :-)

Silencis recents...