ENTRE TORNS

#laLady #byLady


Falta poc pel canvi de torn, tot just surto del metro, cinc minuts i a la feina, tinc ganes d’arribar-hi, avui hi serà ella, ja fa dies que no coincidim, i la veritat és que em ve de gust parlar-hi, ens ho passem bé dient tonteries...
Pico al timbre, sento com s’acosta a la porta negra metal·litzada, tacons i parquet, no hi ha dubte, obre i aquí la tinc, somrient amb cara de cansada, deu haver estat un dia dur. Porta els cabells en una cua mal lligada, d’on surten mil rínxols negres despentinats, emmarcant-li la cara ovalada de llavis carnosos, nas perfecte i ulls foscos, avui el sol els hi pinta de color xocolata.
I com sempre, el moment “10”, saludar-nos amb un “hola” i aquesta abraçada de 10 segons, que al principi ella odiava, incòmoda, se separava immediatament, ara sembla que s’hi va acostumant, tot i que abraça fatal, crec que li fa vergonya marcar el pits contra mi, per com treu el cul enfora i es posa vermella, però és inevitable, els té grans i turgents, i a mi m’encanta notar-los...
Creuo la recepció, passant entre el taulell i les cadires negres de la sala d'espera, han pintat durant el cap de setmana i encara fa una mica d'olor a dissolvent, les parets blanques, han passat a ser un to cigró, similar al dels mobles, crec que queda millor amb el parquet caoba i els retrats color sèpia penjats al passadís, segur que ho ha suggerit ella, sempre es queixava. Em vaig a posar l'uniforme al vestidor i deso el tupper amb el sopar a la nevera, quan torno és ella qui es va a canviar, sento com es dutxa, i la imagino nua, passant les mans ensabonades pels seus pits i m’excita imaginar-me sota l’aigua amb ella, bufff... torno a la feina, és una amiga i prou!
Al cap de 20 minuts apareix per la porta, s’ha rentat fins hi tot els cabells, encara humits i solts, brillen bruns sota el florescent, també s’ha maquillat i posat un vestit de tirants d’un estampat floral abstracte, cenyit dels pits a la cintura i faldilla una mica acampanada. Als peus unes sandàlies vermelles com les ungles dels peus. Està molt maca.
Tu babau, què mires? Com si no m’haguessis vist mai sense uniforme.
Ja, tu que et poses buenorra i et passeges pel meu davant... – li somric.
Calla burro!... va que t’explico un parell de temes pendents abans de marxar.
Dóna la volta a la taula i com sempre, repenja els colzes sobre els papers al meu costat i passa el braç davant meu per agafar el ratolí. Sento la suavitat de la seva pell quan em toca amb l’avantbraç, i la seva olor, una barreja de crema hidratant, sabó i perfum que avui em captiva. Comença a parlar, però no l’escolto, estic imaginant com deuen ser els seus pits, llavors calla de cop, la miro i està esperant resposta d’alguna cosa que ha dit, veu que no li estava fent cas i  fa el gest de renyar-me, però emmudeix quan li poso un ble de cabell darrera l’orella i l’acompanyo amb els dits cap a l’esquena, resseguint-li l’espatlla i la columna fins arribar a sota el cul, on s’acaba el vestit. Veient que no es mou, segueixo, i li poso la mà entre les cuixes, aguantant-la cap a mi. Intenta aixecar-se, però l'aturo, subjectant-li el braç sobre la taula, mirant-li els pits que respiren accelerats, pugen i baixen, diria que fins i tot creixen, sobresurten més per sobre l'escot, acosto el nas al seu coll i ensumo a poc a poc, delitant-me de la barreja, excitant-me, gaudint de tocar-la, veient que ella també ho desitja, quieta, expectant... gira la cara cap a mi, les galtes es toquen– Hèctor, no hauríem de seguir –xiuxiueja tremolosa mentre li ressegueixo el pòmul amb els llavis– Potser no –li responc, però quan arribo a la seva boca, l’obre per deixar que li passi la punta de la llengua entre els llavis fins a ficar-la tota, trobant la seva i, deixant-li anar el braç, l’agafo pel clatell i comencem a menjar-nos la boca, àvidament, afamats, després de tant de temps desitjant-ho.
La trempera contra el cinturó em demana més, pujo la mà que li tinc a la cuixa i premo el tanga endins amb l’artell del dit gros, gemega, noto la humitat a la tela, calenta, la faig venir més cap a mi, el braç li llisca de la taula i posa la mà a la meva cuixa, acosto la cadira cap a la taula, provocant que la recolzi sobre la bragueta, mmmm... la passa suaument per sobre, sento com em palpita, el meu jo depredador la desitja, li enretiro el tanga per posar-li un dit entre els llavis, però està massa alta, no hi arribo bé– abaixa una mica el cul –ella creu, fins a quedar de genolls al meu costat, ara sí que puc agafar-la pel darrera i passar un dit per sobre els llavis molls, està prou excitada per passar-los suaument per tot el cony, fins a posar la punta del dit cor dins, para de menjar-me la boca, em mira, gemega, no hi arribo més, tampoc puc moure la cadira cap allà; llavors, és ella qui es posa entre les meves cames, i em comença a descordar els pantalons, mirant-me acalorada, està preciosa! Els obre, baixa els slips com pot i si amorra per llepar-me la punta, joder! Em mira entremaliada...– me la vull menjar tota –aixeco el cul per baixar-me els pantalons i slips fins als turmells i me la comença a llepar, agafant-la amb la dreta i mullant-la de baix a dalt, amb la llengua ben plana i obrint del tot la boca, ufff... estic com una moto, els rínxols ballen, els pits li tremolen quan es mou, i ella segueix, ara mamant-la i llepant-la, i fent no sé què amb el dit gros passant-lo per la punta que m’encanta, la tinc ben dura, se li marca a la galta quan se la posa fins el fons, pelant-me-la com mai m’ho havien fet, li agrada, se li nota, gaudeix xumant-la afamada, i això encara em fot més calent, li poso la mà al cap i l’ajudo... em mira amb la boca plena, canvia la mà per posar-me un dit a la boca, perquè li llepi, jo me’l poso sencer a dins i hi jugo amb la llengua, quan el nota prou moll, el treu i se’l posa a l’entrecuix i es comença a tocar, masturbant-nos als dos a la vegada, està molt guarra, vol més, i jo també, li premo més el cap i s’ennuega, s’incorpora i em mira amb cara de “hòstia tio!” i jo a ella “perdona!”.
Natàlia, aixeca’t.
– No vols que acabi?
– No així, ens falta espai...
Obeeix. Quan està dreta, m’aixeco i la giro, posant-la de cara a la paret i jo al darrera, li pujo la faldilla del vestit, li enretiro els cabells i li beso l’espatlla, el coll... mentre li foto mà als pits, no porta sostens, li pessigo els mugrons durs per sobra la roba, gemega més fort, trec un peu del camal dels pantalons, li tinc una mà al pit esquerra, mentre amb l’altre, m’agafo el membre i li passo per sobre el tanga– folla’m, va.. estic molt calenta... –m'enretiro ho just per baixar-li el tanga, noto com li llisca per les cames, abans de que toqui a terra, ja tinc la polla entre les cuixes, lentament, passo el braç dret per sota el seu i l’agafo pels cabells, amb el cap enrere i la boca oberta, no pot ni parlar, cedeixo una mica, amb l’altra mà descobreixo una cremallera al costat del vestit i la baixo, ara sí, poso la mà per sota i li agafo el pit, calent, turgent, no para de gemegar quan li pessigo el mugró, respira més fort i tremolosa, i li fico la punta, encara a poc a poc, sentint l’escalfor del seu interior, s’aguanta amb una mà contra la paret i amb prou feines toca de puntetes amb un peu a terra, al tercer intent entra– mmmmmm... joder!!!... –està ben xopa, vaig pujant el ritme, follant-me-la– Oh! Sí, no paris! –em diu respirant mig tallada, noto el flux regalimant pels meus ous, començo a perdre el cap, no controlo tant, i l’encasto un cop i un altre, posa el cul en pompa perquè li foti fins al fons, i ara sí, la polla entra i surt, un i altre cop, envestint-la... crida que vol més... més???!!! Li va la canya... Accelero tant com puc i no paro, follant-li el cony com un animal, comença a tremolar, un últim esforç, em fa mal el colze contra la paret, però si el trec l’esclafo sota meu! I crida– Oh! sí! No paris... així... sí! Síiiiiiiiii! –segueixo bombejant, el cor a mil per hora, també gemego fort, i me la follo més i més ràpid!!!... hòstia puta!!!, l’ompliré tota!... em flaquegen les cames– vinga nena... –xiuxiuejo a cau d’orella. Falta poc, envesteixo dues vegades més i veig com calla de cop i relaxa la mà de la paret, li ha vingut... bé!... tanco els ulls i a la següent sacsejada, em deixo anar, exploto brutalment dins seu, sento la llet calenta com surt a batzegades, el cap em roda i em tremolen les cames, el cor palpita embogit i els músculs es comencen a distendre, repenjo el cap a la seva espatlla i afluixo la mà dels cabells, restant així uns segons, gaudint del clímax, fins que retirant el membre, l’allibero de mi.
Es gira, encara repenjada contra la paret, està enrojolada, acalorada, té un tirant caigut, i el pit descobert, el mugró, fosc, encara està dur, i no puc evitar posar-me’l entre els llavis i prémer– mmmmm... –es queixa mentre m’acaricia el clatell i em fa un petó al front. M’incorporo i la beso mentre em rodeja el coll amb els braços.
Ens quedem mirant, pensant en el què acabem de fer, m’agafa les galtes entre les mans, somrient– m’ha agradat molt –i em torna a fer un petó als llavis.
Llavors sona el telèfon, s’ha acabat la tranquil·litat, em pujo els pantalons i responc, mentre veig com es posa el tanga, es corda la cremallera del vestit i es subjecta els cabells amb un passador vermell. Té la marca del meu rellotge al clatell, somric sense dir res. Agafa la bossa, obre la porta, em mira i diu fluixet– vaig a buscar cafès, ara torno! –em llança un petó, que agafo a l’aire, i desapareix.

Best of You -- FOO FIGHTERS
Escolta la música d'aquest Silenci

Dedicat al C per inspirar aquest Silenci...  ;-*

Silencis recents...