Califòrnia (II)



La Torre (by @TorreDGuaita


NOTA⇛ Aquest relat és la segona part de Califòrnia I.

Ja a sota l’aigua, quan vaig a rentar-me el cabell, torno a sorprendre’m. A part del xampú i el sabó corporal, té mascareta per puntes i oli hidratant per després de la dutxa... caram... es cuida més que jo.

Segueixo ensabonant-me, fent servir el poc pèl del parrús per generar escuma, que reparteixo per tot el cos, l’imagino a sobre el llit, recuperant-se, i em passo els dits pel cony, delitosa per sentir-lo a dins. No puc creure el desig que li tinc, però si l’acabo de conèixer només fa unes hores! I somric, veient el gir del meu destí, que no sé cap a on va, però que no em penso perdre.

Un cop fora de la dutxa, m’hidrato la pell amb oli, que es xupa d’immediat. No m’estranya, amb la calor que ha fet avui. Em miro al mirall i tinc la marca del bikini molt diferenciada, amb un moreno daurat que rodeja els pits i el pubis, dins de tres marques completament blanques, excepte pel triangle de pèl rasurat i els mugrons rosats.

Em pentino amb els dits, no goso remenar-li el necesser.

En sortir del bany, tot és silenci, ell resta dormint al llit. Per primera vegada l’observo sense que em posi nerviosa. Està totalment despullat, no puc evitar fixar-me en la seva polla, adormida com ell... ufff... és impressionant! I se m’escapa el riure al recordar tot el que hem fet aquesta tarda.

Té una mà sota el cap, alçant el colze, i el semblant relaxat. Tot i les faccions dures, és molt atractiu, sobretot amb les ulleres de pasta... mmm... té un no sé què que em posa a mil.

Recullo tots els estris sense fer soroll, em poso el pareo a mode de vestit i, agafant el llapis i un bloc de sobre l’escriptori amb el logo de l’hotel, li escric una nota amb el meu telèfon: “Em ve de gust convidar-te a sopar, vaig a vestir-me i pentinar-me a la meva habitació, avisa a quina hora et va bé. xxx”. Li deixo a sobre el llit amb una pinça del cabell, perquè la vegi, i tancant amb cura la porta, marxo pensant què posar-me.

No porto ni deu minuts a l’habitació, que rebo un missatge d’ell: “Ok. En mitja hora estaré a punt, vine quan vulguis.”

Mmm...

Obro l’armari i miro les poques peces que he portat. De totes em ve de gust posar-me un vestit blanc de tirants prims de cuir amb l’esquena descoberta, de cotó fi, amb una tira molt discreta de puntes transparents a l’escot, deixant entreveure els pits, i més fina a la vora, que m’arriba per mitja cuixa. Ideal per combinar amb les sandàlies de cuir, amb un tacó de vímet de vertigen! Sort que no haurem de caminar gaire.

Obro el primer calaix i trio el tanga blanc, vull posar-lo porc només treure’m el vestit, un triangle amb tres cordills elàstics i un petit cristall brillant on s’uneixen per sobre el cul. Similar als botons d’Swarovski ambar que em poso per arracades.

Ho deixo tot a sobre del llit.

M’arreglo una mica el serrell, deixant el cabell llarg, solt i despentinat, caient per l’esquena. Em faig la ratlla als ulls i poso rímel violeta, pintallavis rosa xiclet, dues gotes de perfum sota les orelles, a l’escot, al parrús i als canells, i ja estic a punt per vestir-me i marxar. Però just quan vaig a posar-me el tanga, penso que potser el sorprendrà més que no porti res, i decideixo desar-lo altra cop al calaix.

Passen cinc minuts de l’hora indicada en el seu missatge, quan pico a la porta del bungalou ‘69’. Encara estem a temps per sopar.

En obrir-la, haig de dissimular, noto les galtes calentes, m’he degut posar vermella, espero que amb el torrat del sol no es vegi.

Porta bermudes caquis per sobre els genolls, una camisa de fil blanc una mica arremangada, que li ressalta el moreno, i unes xancletes de tires de cuir amples. Tot i anar pla i jo amb tacons, em passa quatre dits. 

Porta el cabell pentinat enrere amb la clenxa al costat, només despentinat de les puntes. Un ble de cabell se li cau cap al front en passar-s’hi els dits. La barba incipient li bordeja els llavis molsuts i el descobreixo mirant-me fixament rere les ulleres. Ara té els ulls més blaus que grisos.

Encara no ha parlat i ja m’ha posat nerviosa. Joder!

Caram, no creia que una tia tan borde pogués ser tan sexy. –Em diu graciosament prepotent alçant la cella mentre em repassa de dalt a baix.

Ja veig que això serà un concurs de veure qui és més capullo i acaba pagant el sopar. –Responc altiva, passant pel seu davant, prou a prop perquè m’olori el perfum, i allunyant-me culejant els malucs. –De moment guanyes tu... mira si sóc afortunada! –Dic en veu alta caminant cap al restaurant de l’altre costat del carrer, veient com em segueix, somrient, emmirallat en un aparador de la botiga de souvenirs  que fa cantonada.

Camino més a poc a poc fins que m’atrapa. Sense parlar, ens anem mirant, és evident que ens morim per tocar-nos, jo li menjaria la boca sense dubtar-ho, però cap dels dos fa el primer pas.

Arribem al semàfor, STOP. Drets, un al costat de l’altre. Estossego subtilment, deuen ser els nervis, aquesta barreja de neguit i excitació que sento, quan de sobte, noto els seus dits per sota els cabells, just a la nuca, que poso rígida, mirant endavant, marcant més els pits, i segueix, resseguint-me la columna fins al final de l’esquena, quan topa amb la tela del vestit. Recordo que no porto roba interior, i faig una passa endavant. Un calfred em recorre l’espinada, em giro per dir-li alguna animalada, però m’està guaitant fixament, amb la mirada fosca, i m’excito en sentir el desig, el poder d’atracció. Inconscientment, em mossego el llavi, s’hi fixa, i somriu lasciu. Ufff... estic per dir-li que tornem a l’hotel, però la gent comença a creuar el carrer, com ell, que s’atansa, passant pel meu costat, com si fos invisible, accelerant-me el cor, i girant-me, el segueixo, intentant relaxar-me. No sé què coi em passa amb ell!

Quan obre la porta del local, sembla que hàgim entrat en una peli de Tarantino, ple de personatges diversos i peculiars. Fa olor a fregit i pastís de xocolata. Una cambrera de mitjana edat ens indica una taula rectangular color fusta, quasi al fons, envoltada de tres bancs entapissats en cuir vermell, col·locats en forma de ‘U’. Els estors de persiana blanca arriben fins al marc de la finestra, a l’alçada dels nostres caps, permetent veure el carrer a través d’ells, que varia tonalitats segons va pintant el cartell de neó.

Ell s’asseu repenjat al banc del mig, d’esquena al carrer i de cara a la barra. Jo, just a la seva dreta, d’esquenes a la taula del costat, on hi seuen dos tios d’uns trenta anys. 

Ens toquem amb els genolls. El miro per sobre de la carta, ell no, sembla que s’està posant bé els ous. Quan ve la cambrera encara no sé què vull, ell demana una doble burguer amb formatge, patates fregides i un batut de maduixa. Demano el mateix, però el meu batut de xocolata.

Ens porten l’individual, el tovalló i una forquilla de fusta d’un sol ús, i començo a jugar-hi, però sóc tan maldestre que em cau a terra. La busco i està al costat del seu peu. M’ajupo sota la taula, l’agafo i en alçar la vista veig que té els pantalons oberts i la polla fora mig trempada, hòsties! M’aixeco de cop i em dono un cop de cap contra la taula, i quan surto, el miro vermella com un tomàquet, pel cop. Bufo la forquilla i la deixo al costat del tovalló.

Mira, ja que hi ets, podries bufar una altra cosa. –Diu sorrut, com si no passés res, però els ulls li brillen divertits.

Et fa molta gràcia, oi? –Em queixo. Diu que no amb el cap, fotent-se’n, mentre em frego el nyanyo.

Aquest, no sap qui sóc jo quan agafo confiança.

M’acosto més a ell i posant la mà per sota la taula, li agafo la polla, mirant-lo fixament. Deixa de riure, noto com es va endurint entre els dits, però no em moc, només m’acosto a ell, posant la boca a l’alçada de la seva orella, parlant fluixet.

Tu riu, que jo aquesta me la follaré tant com vulgui, fins a deixar-te sec.

No crec que siguis tan porca.

Torna la cambrera amb dos plats enormes. Segueixo agafant-li. Les hamburgueses també són grans, de la mida d’un plat de postres, i els batuts de mig litre, estic flipant! Li demano el ketchup, però em diu que estan per les taules, que me’n porta un pot tan aviat pugui.

Quan marxa, el miro als ulls, mentre començo a pujar i baixar la mà, el semblant li canvia, respira excitat, però flegmàtic, segueixo masturbant-lo, prement més fort, accelerant una mica, ara sí que s’està posant ben dura, i davant la seva decepció, el deixo anar, somrient, mentre m’ensumo els dits, que fan olor a sabó. Mmm... –No saps les ganes que tinc de que m’omplis el cony.

Fa que no amb el cap, posant els ulls en blanc, mentre es botona la bragueta, com si s’hagués escandalitzat, però per la cara que fa, si em deixés, em follaria ara mateix. Somric entremaliada, passant la llengua per les dents, burleta.

Busco la cambrera, però està a l’altre costat del restaurant. Miro per les taules i a la del meu darrera, on hi seuen els dos nois de trenta anys, hi ha un pot de ketchup. Sense pensar-m’ho, em giro i em poso de genolls sobre el banc, de cara a ells, i m’ajupo, estirant el braç assenyalant el pot. Els dos em miren als ulls, després l’escot, estic tan avall que em poden veure el melic, entre els pits, però el que a mi m’interessa, és que el vestit m’ha pujat fins a les natges, i li estic ensenyant tot el cony a ell.

Em donen el ketchup, els ho agraeixo i torno a seure.

Ell em posa la mà al genoll, i comença a pujar per la cuixa, li enretiro. –Tinc gana, tu no? –Li dic irònica. I obrint el pa, trec la ceba i poso ketchup a les patates, llepant-me els dits lentament, fent morritus quan em poso l’índex sencer a la boca, traient-lo a poc a poc, abans de fotre-li queixalada a l’hamburguesa.

Tu segueix-me provocant, porca.

No em diguis porca sinó estem calents –L’adverteixo, i em poso la palla a la boca, mirant-lo, xuclant batut de xocolata. –Mmm... està boníssim!

Porca. –Repeteix, mentre em repassa de dalt a baix, i comença a menjar.

Mare meva! M’incita a jugar en tot moment, increïble que amb aquesta aparença tan distingida em posi a cent només mirant-me.

Agafa l’hamburguesa alçant una mica els dits petits, molt refinat, ni s’embruta les mans. Jo intento fer igual, però és molt gran, i costa que no es desmunti. La carn és tendra, però ben feta, el formatge d’un sabor intens, i la salsa deliciosa,... és la millor que he menjat mai! Estic realment sorpresa de que combini tan bé amb el batut.

Durant més d’una hora d’àpat, és com si haguéssim fet una treva de seducció, i parlem amistosament de tot, sense dir res important. Quan m’acabo l’última patata em repenjo a la butaca, estic molt tipa, he menjat massa. 

Vols les que em queden a mi? –Em diu oferint-me el plat amb la meitat de la seva ració.

No, gràcies. –Responc, mentre penso que potser no ha quedat molt fi que m’ho hagi cruspit tot.

M’agraden les dones que gaudeixen menjant i que s’ho acaben tot.

Ara no sé si ho diu seriosament, o ha tornat al joc i està parlant en doble sentit. Somric coqueta, arrufant les celles, però li agraeixo el comentari.

Alça la mà per cridar l’atenció a la cambrera.

Un Gintònic? –em pregunta.

Mmm... va, sí!

Els hi demana, mentre ella recull la taula. Se la veu cansada, quasi no l’encerta quan vol guardar la tablet a la butxaca del davantal, i li costa aixecar la safata plena de plats i gots d’un parell de taules.

Deixaré bona propina.

Quan els porten, semblen dues peixeres. El miro horroritzada, i riu.

Tu sabies que era tan gran?

El què? –Pregunta divertit.

Si, clar, tot és gros aquí. –Dic exagerant, mirant-li el paquet, i ens posem a riure per la tonteria. –Jo si em bec tot això, acabaré ‘piripi’.

Perfecte. –I alça la copa cap a mi. Agafo la meva i brindem amb un “cheers” descoordinat.

Quan anem per més de la meitat, estic acalorada i enriolada, sort que no l’han preparat molt carregat.

A ell també el veig més desinhibit. Pica amb la mà al seient i arrossegant-me, em col·loco al seu costat, ell posa la mà darrera del meu cul, jo la cama per sobre del seu genoll, girant-me cap a ell. Noto com m’agafa de la natja i m’arramba més encara, quedant a pocs centímetres de la seva boca. Li miro. Ens mirem. L’acarono dolça, passant els dits per la patilla de les ulleres, fins agafar-li la galta, i acostant-m’hi, li faig un petó als llavis. Quan vaig a enretirar-me, puja la mà del cul fins al meu cap, i em torna el petó, tendre al principi, més atrevit després, fins que les llengües es troben, i el joc es torna foc.

Si abans el desitjava, ara la fam el devora, no em puc aturar, ni quan em posa l’altra mà a la cuixa i comença a pujar-la. L’intento parar, però ni tan sols tinc esma per frenar-lo, gaudeixo notant els dits cercant el camí sota la faldilla del vestit, tot acariciant-me el parrús. Decanto el cap, tinc la seva llengua fins a la campaneta, i els seus dits perfilant el cony, cada cop més humit.

Estic molt calenta, necessito follar-me’l.

Vull polla, portes condó?

No. –Diu abstret, mentre furga entre les cuixes.

Jo en tinc un a la bossa, però és mida estàndard.

No em servirà, haurem d’anar a l’hotel.

Mmm... d’un salt ja sóc dreta, quasi caic per falta d’equilibri, el cap em roda uns segons.

No marxem fins que no ens acabem els gintònics. –Diu agafant la seva copa, alçant les celles divertit per com m’he aixecat.

Jo agafo la meva i me l’acabo fent dos glops llargs. Sort que estic tipa, perquè sinó cauré rodona.

Pago, deixant una bona propina i torno cap a la taula.

Jo marxo, si no véns em follo al primer que trobi. –I somric descarada, girant sobre els tacons, que ara mateix odio, i vaig cap al bany a fer un riu i rentar-me les mans.

Quan surto, miro cap a la taula, ja no hi és, però se l’ha begut tot, hi ha la copa buida. M’està esperant a fora.

L’aire em despentina el serrell, i agraeixo sentir-lo a la pell refrescant-me, despertant-me els sentits.

Ja sóc aquí. –Li dic agafant-me del seu braç.

Estàs bé? –Sembla interessat de debò.

Sí, és que no estic acostumada a beure així i necessitava refrescar-me.

Doncs jo et vull calenta.

Calla... –Responc somrient tontina.

Estem uns minuts caminant, vorejant un petit parc que hi ha darrera l’hotel. Li agraeixo que em doni temps, perquè se’m passi una mica l’efecte del gintònic. No paro de dir-li marranades, i ell riu, però no fa res. En unes altres circumstàncies em faria vergonya, però la veritat és que amb ell no.

Arribem a la porta del pàrquing i anem cap a les escales. Ja estic bé i la libido torna a aparèixer amb força. Entre la porta i la barana hi ha un racó fosc, ens mirem i sense parlar, ens hi amaguem. Morrejant-nos, ell sobre meu contra la paret. Les seves mans, grans, m’engrapen el cul, mentre jo li foto mà al paquet, que trempa immediatament, i li descordo els pantalons, alliberant-lo, i posant-me a la gatzoneta, me la fico a la boca, mamant fins on puc, quasi no em cap, ell gemega, repenjat a la paret posant el front sobre un braç i l’altra mà acariciant-me els cabells.

Sentim un cotxe aparcant, passes aproximant-se, com s‘obre la porta i algú puja per les escales. Em quedo quieta. Ell aprofita per anar-me omplint la boca, prement endins lentament, l’aturo agafant-li fort els ous, li sento un mini gemec ofegat. Me la trec de la boca i somric agafant aire. Mentre, sentim el desconegut, que puja xiulant tranquil·lament, fins a desaparèixer.

El deixo anar, i li dono un cop a la cuixa, no estic còmode ajupida i no tinc ganes de mamar-li més ara, em moro per sentir-la dins del cony des d’aquesta tarda, i cada segon que passa, més la desitjo.

M’aixeco. Em mira fixament, sorrut... ja veuràs, aquesta me la torna... es puja els bòxers i es corda amb dificultat, encara està molt trempat. Sortim de l’amagatall i em segueix, pujant les escales.

Voregem la piscina i anem altra vegada cap al seu bungalou, l’agafo de la mà i l’estiro, perquè en faci via, no puc esperar, i quan s’atura per agafar la targeta per obrir la porta, me li penjo del coll i el començo a morrejar contra el marc, estic molt calenta, l’ànsia per follar-me’l em fa perdre les maneres, li passo la llengua llepant-lo de la barbeta a la boca, ell em posa contra la porta, i em menja la boca mentre l’obre, i agafant-me per la cintura, entrem i la tanca amb el peu, tirant la targeta sobre la taula.

Despullat, porc, ara sóc jo qui et vol follar en tres postures diferents. –Li dic mirant-lo desafiant, mentre em trec el vestit.

Eh... aquesta boca! –Renya divertit.

Tu em dius porca a mi. –Responc alçant la cella.

Perquè tu ho ets. –Diu seriós, guaitant-me el cos nu, puc notar el desig a cada centímetre que repassa. –Deixa’t les sandàlies posades.

OK...

Vaig a la tauleta i agafo un condó dels que hi ha deixat a la tarda. Torno al seu davant, li descordo les bermudes, mentre ell s’acaba de treure la camisa i els hi baixo amb els bòxers fins als turmells, que es treu amb les sabates, allunyant-ho tot amb un cop de peu. El miro des del terra, està molt trempat. M’aixeco, trenco el sobre del condó i li dono, no puc esperar per tornar-li a menjar la boca, empenyent-lo cap al llit, ell caminant d’esquenes, fins a topar-hi i caure assegut, somric, em mira intens, i li brillen els ulls quan em llepo tres dits i me’ls passo pel cony, repartint la humitat.

Xupa-me-la... –Ordena.

NO...

I girant-me d’esquena a ell, que se l’està acabant de col·locar, em poso entre les seves cames, i amb compte, m’assec sobre la seva polla, dura i enervada. Haig de moure’m vàries vegades abans no encaixa bé, massa gruixuda, noto els llavis tibats quan pujo i baixo, fins a lubricar-la prou, perquè llisqui. Ell ni em toca, repenjant les mans al llit, sento com expira gutural cada vegada que toca fons, mare meva! La realitat supera la ficció... M’agafo fort als seus genolls, i només ficant-la fins a la meitat, començo a accelerar el ritme, les pessigolles m’arriben fins als dits dels peus cada vegada que m’hi frego, em crema l’interior, tinc el cap enterbolit, i abans de dos minuts, m’escorro quasi en silenci, notant els batecs del cor al cervell, sense poder obrir els ulls, fins que em poso dreta i em giro acalorada.

No diu res, em mira lasciu, la té com una pedra, no s’ha escorregut, i somric satisfeta, però encara calenta i afamada.

Una... –Li dic alçant el dit índex, posant-me de genolls al seu darrera, abraçant-li el coll, passant els dits pel seu pit, mentre li parlo a cau d’orella. –Necessito que et posis de peu al meu darrera...

Has dit que em follaries tu de tres maneres diferents... –Em repeteix inexpressiu.

Ja... tu no t’has de moure... –Explico dolça.

S’aixeca i es posa de cara al llit. Em poso a quatre potes, i em vaig girant, posant-m’hi de cul, amb les cames separades, reculant fins a topar amb ell, noto l’erecció entre les cuixes, fregant-me el cul. Amb una mà, li agafo, mirant-lo, mentre me la fico dins, gemego amb la boca mig oberta, la sensació al notar el pollot entrant, em fa tremolar i tot. Ell ni es mou, però estic tan humida, que entra com si res. Poso els dits dels peus per darrera els seus genolls, subjectant-me per poder fer més força, alço una mica els malucs i m’hi apropo fins que no m’hi entra més, mmm... vaig endavant i endarrere, el plaer és tan intens que se m’humitegen els ulls, i segueixo follant, a poc a poc, gaudint de sentir-me plena, gemego a cada envestida, noto com se li tensen les cames, i com em batega la polla dins, per un moment voldria que m’agafés pels malucs i em follés, però haig d’aconseguir el repte, empento cap a ell i moc la cintura fent cercles, pressionant cap a tots els sentits, em tremen les cames, segueixo jugant.

Pica’m el cul... –Suplico, però no fa res, i hi torno desesperada, estic molt excitada. –Per favor...

Com que no em fa cas, començo a follar-lo, cada cop més ràpid, agafada al cobrellit per no relliscar endavant, quan de cop, em fot un cop al cul, tan fort que em fa mal, em queixo gemegant, i hi torna, ufff... l’interior se’m dispara, i follant-lo com puc, accelero, bleint el punt G, que explota humit, regalimant cuixes avall, entre gemecs, meus i també d’ell, cada cop més forts, portant-lo al límit del descontrol, quan caic fulminada.

El cor em va a mil, arraulida de costat, em recupero, mentre m’observa, té la mirada fosca, d’animal a punt d’atacar, i m’estremeixo, desitjant-lo més a ell que al fet de follar-lo.

Alço la mà, fent el símbol de la victòria, la segona. Somric.

Dues... –Compta en veu ferma, com la polla que em busca.

Vine, estira’t...

Obeeix, posant-se al mig del matalàs. Encara estic acalorada, però em poso de genolls. De la tauleta, agafo la pinça que he deixat abans al llit amb la nota i em recullo els cabells recargolats al clatell. Em mira els pits trempats mentre ho faig, saliva, però resta quiet. No sé si em posa més nerviosa quan em toca o quan no ho fa. Sembla que m’hagi llegit el pensament, amb la mà m’indica que m’hi acosti i obrint-me de cames, em poso al seu damunt. Noto el cony humit quan m’assec sobre la seva erecció. Ell respira més accelerat. Abaixo el cap, i m’acarona amb les dues mans, mentre ens fem un petó. Quan intento recular, no em deixa anar, m’agafo als seus canells, m’està mirant fixament. –Preciosa... –Em diu, i somric a mitges, fent morritus amb les galtes oprimides sota els seus palmells, ruboritzant-me.

Torna a fer cara de dolent, i també somriu quan noto la polla copejar entre les cuixes, l’està movent, mmm... què boig, com m’agrada! Llisco endavant i endarrere, refregant-hi el clítoris, li canvia el semblant, es mor per follar-me, però no pot fer-ho, i em deixa anar, vençut pel joc, grunyint impacient.

Alço el cul i me la torno a ficar a dins, ara ja entra sola. Asseguda al seu damunt, la pressió és brutal, vaig pujant i baixant, molt a poc a poc, tinc les cames cansades, està essent un dia molt intens, m’incorporo per seguir lentament, i davant la seva estupefacció, em començo a masturbar amb dos dits, agafant-me un pit, encara calenta, com ell, cada cop més a prop d’escórrer-se, però aguanta, esperant concentrat, mentre el follo per tercera vegada.

No treu els ulls de la meva mà, tinc els llavis tan oberts, que només acariciant-me ja tremolo. I veure’l guaitar amb desig, m’escalfa encara més. Vaig movent els malucs, mentre els dits em cremen, i sorprenent-me a mi mateixa, em ve l’orgasme sobtat, més suau que els altres, esgotant les poques energies que em queden.

Tres... –Li dic amb els dits fent un trident, i em deixo caure al seu costat, em torno a fixar en el condó, tampoc s’ha escorregut. El miro frustrada i em trec la pinça dels cabells, que cau a terra. –Un minut i te l’acabo.

No sembla que li preocupi.

Així que empatats, no? Haurem de desempatar... –La cara li canvia, torna a posar-se a l’atac. –Segura que el vols acabar tu? –Respira profundament. –No t’estimes més... que l’acabi jo?

Només per com ho ha dit, els tres anteriors, semblen exigus. El formigueig per tot el cos, el desig, ufff... no puc fer res més que obrir-me de braços i cames, i oferir-me.

Tota teva...

S’agenolla al llit, es treu el condó, n’agafa un altre, s’acaricia la polla, i l’enfunda de nou, sense deixar de mirar-me. Quan es posa a quatre potes entre les sandàlies, el cor ja em batega a mil per hora, i inhalo gemegant a l’agafar-me pels malucs i arrossegar-me cap a ell. Se’m posa al damunt, repenja el colze esquerra al matalàs i passant-me la mà per sota l’espatlla, se l’embolica amb els meus cabells, immobilitzant-me. Respiro accelerada, ell no, controla cada moviment. Amb l’altra se l’agafa i comença a passar la punta amunt i avall pel cony humit, que s’obre calent. L’acarono, em fa un petó ràpid, i comença a penetrar-me, lentament, gaudint de la cara de súplica que faig a mida que entra, amb la boca mig oberta, fins a ficar-la sencera, notant el seu pes, que l’empeny fins on mai havia entrat, i tanca els ulls, respirant flegmàtic, repenjant el front a la meva clavícula, uns segons, abans no es comença a moure, besant-me el coll, el pit. Sento que l’interior em crema, i comença a follar-me. Li poso els tacons de les sandàlies al cul, i encara accelera més, estic molt porca, li agafo fort els cabells fins a fer-li mal, em mira sorrut, jo a ell viciosa.

Així... no paris, folla’m cabró, vull la teva llet...

I agafant-se fort a mi, em comença a follar com un animal, no puc evitar gemegar a crits, clavant-li les ungles a les espatlles, el cos em tremola, també gemeix alt, esbufegant, incansable, i m’abraço fort a ell quan perdo el cap descontrolada, escorrent-me, cridant amb els ulls tancats, mentre ell segueix envestint, un cop rere l’altre, sabent que ja m’ha vingut, insistint, fins que torno a explotar sota seu, totalment exhausta, i sortint de dintre meu, es treu el condó. –Vols la meva llet, porca? Doncs té! –Repenja la polla al parrús, m’agafa el peu, i llepant la pell entre el cuir de la sandàlia, per fi es deixar anar, i esclata brutalment, gemint des de l’ànima, deixant anar l’escorreguda, que surt disparada cap a mi, repartint la lleterada sobre el meu cos, del ventre fins al front, regalimant cap a totes bandes.

Somriu, en veure com he quedat.

De debò???!!! És que no saps ser més discret? Van dues avui!!!

Has dit que volies la llet. I vigila, què t’hi jugues a que en puc fer tres?! –Proposa divertit.

Si home.. ho tens clar, ja no em queden forces avui... –Afirmo totalment esgotada.

Doncs va, anem a la dutxa. –Diu mentre em descorda les sandàlies amb molta cura.


#byLady




**************************************


NOTA⇛ Coguionista i foto: @TorreDGuaita, ha estat un plaer, com sempre, gràcies wapo! ;-* 





Comentaris

Silencis recents...