L'escriptori (#FemXarxa)

Fa fred, només sortir del llit, noto com el picardies perd el caliu dels llençols i els mugrons s’endureixen sota el setí. 

De puntetes, per no despertar-lo, vaig cap a l’armari i em poso un jersei caqui de punt gruixut, llarg fins a mitja cuixa, lligat amb un cinto que nuo a l’alçada del melic, i uns mitjons blancs d’esquiar, que tinc desats al costat d’uns peücs de llana multicolors que em va fer l’àvia, amb restes de cabdells, quan era petita, però que mai em poso. Al llit, no suporto portar res a les cames mentre dormo.

Tot just són les quatre de la matinada, la lluna creixent, amb prou feines il·lumina els carrers deserts, destorbats ocasionalment per algun cotxe o vianants matiners tan adormits com jo.

Agafo els apunts de Biologia i preparo el cafè mentre trobo el punt on vaig quedar-me ahir. Obro el calaix del pa, trio la magdalena més gran i ho porto tot cap a l’escriptori, el meu petit oasis enmig de l’estudi, mirant cap a la porta.

Poso el menjar sobre un paper de cuina al marge esquerra, encenc la làmpada, em rento les ulleres i exposo el temari, mentre començo a apuntar el resum a la llibreta amb un bolígraf blau i un retolador color neó.

Encara mig adormida, faig un glop de cafè amb llet que em conforta i segueixo estudiant.

Em distreu una llum del passadís, sembla que s’ha despertat. Sento les passes dels peus descalços apropar-se, fins a abocar el cap per la porta, vestint bòxers a ratlles i samarreta blanca de coll rodó. Es grata els cabells endormiscat. –Què fas? No són ni les cinc. –Pregunta absort.

No podia dormir pensant en l’examen de demà passat i m’he llevat per estudiar. –Responc posant la llibreta sobre el llibre, perquè no es tanqui.

Ahà... –Em mira de dalt a baix. –No tens fred a les cames? –Se m’acosta rodejant la taula i posant-se al meu darrera, em comença a fer un massatge a les cervicals, però dura poc, no triga gaire a resseguir les meves espatlles fins als colzes i els malucs. Sap que no porto calces, i jo sé que tinc les cuixes fredes, però no em molesta.

No, estic bé... Tu sembla que tampoc tens son. –Li dic al notar la seva respiració més accelerada. Però no respon. Em besa el coll, la galta, el nas... mmm... li poso la mà al clatell, i obrint la boca, deixo que hi fiqui la llengua, per jugar amb la meva. La seva mà passa de la cuixa a l’entrecuix, i tancant les cames, li enretiro i separo la cara. –Ui... ui... ui... va, no em distreguis, que saps que em costa poc. Ves al llit, després vinc.

Segur?

–No, però marxa... hahaha...

Val... –Em sorprèn que es rendeixi tant fàcilment, somric i torno a agafar la llibreta mentre surt de l’estudi, però abans que el perdi de vista, es gira enriolat. –Crec que no!

I agenollant-se, es posa per sota la taula, no em dona temps a enretirar-me, ni empenyent el marge de la taula amb les mans, puc tirar la cadira enrere, em subjecte per sota dels genolls.

Obre el jersei i puja el picardies. Les seves galtes calentes es repengen a les cuixes, i entaforant-hi el nas, comença a jugar amb la llengua perfilant el pubis, mentre els dits obren els llavis depilats, encara secs.

No hi deu poder arribar bé, perquè em torna a estirar de les cames, fent-me abaixar el cul, obrint-me del tot, i ara sí... Ufff... noto la llengua pressionar el clítoris, em talla la respiració, i gemego complaguda. Llegeixo dues vegades la primera frase del text sobre “la sinapsis entre neurones” abans de tirar el cap enrere, agafada fort als braços de la cadira, amb els ulls tancats, delitant-me de cada llepada, cada esbufec quan s’atura per agafar aire, mentre la humitat li facilita llengotejar afamat, esbojarrant-me els sentits, que es rendeixen davant del plaer, cremant per dins, fins que les cames tremolen involuntàries, és l’indici de no retorn, avisant-lo a ell, que xuma intensament el clítoris, tot i els meus precs de que acceleri, ho fa a un ritme exasperant, aguantant l’orgasme fins que la carn no pot més, i esclato brutalment a la seva boca, encara devoradora, provocant rèpliques orgàsmiques que em fan riure eixelebrada fins que surt de sota la taula i em mira acalorat, eixugant-se la barbeta amb el dors de la mà. Està molt ‘sexy’ quan em mira calent.

Els bòxers estan a punt de rebentar de la trempera que amaguen, es posa bé els ous, respirant flegmàtic, mirant-me de dalt a baix. -Bé, et deixo seguir estudiant, vaig a pelar-me-la i dormir una mica més. -I girant cua, marxa cap a l’habitació.

Trigo uns segons a refer-me. M’aixeco, em trec el jersei, que deixo penjant a la cadira i corro cap a ell, s’acaba d’estirar al llit, però abans que es tapi, li salto al damunt, no li he donat temps a despullar-se. Alço el cul i, amb la mà, li trec la polla per l'obertura dels bòxers, l’encaro cap a mi, i m’hi assec, penetrant-me a poc a poc, encara sensible, mentre li menjo la boca salivant. Ell, pujant-me el picardies, m’agafa les natges amb força, ajudant-me a follar-lo quan les cames perden força, cada vegada que el meu pes fa que me la clavi fins al fons, el desig creix, i el cavalco irracional, gaudint de la fricció que ens fa bèsties, quasi cridant en arribar al clímax, perdent el cap, i caic defallida al seu damunt, repenjant el front al pit, mentre noto l’escorreguda tèbia omplint-me.

Restem un parell de minuts així, besant-nos dolços, acariciant-nos. Veig que s’està tornant a adormir, i amb compte, surto del seu damunt, ell es posa bé els bòxers, el tapo, li beso el front com si l’acotxés i apago el llum, abans de sortir de la cambra.

Vaig al bany a fer un riu, estic del tot desperta, ideal per estudiar una mica més.

Quan arribo a l’escriptori, em torno a posar el jersei, agafo la tassa de cafè amb llet per beure’n, però ja és fred… vaja… Com que no m’agrada rescalfat, el llenço per la pica de la cuina i me’n faig un altre. En prenc dos glops, calents, ‘cafeïnats’… mmm… està deliciós!

Torno a l’estudi. Trobo les ulleres de llegir a terra, darrera la cadira, suposo que m’han caigut quan he mirat cap al sostre mentre ell em menjava el cony, devorant afamat com una bèstia. Somric al recordar, i torno a seure. Per un segon tinc un ‘déjà vu’ i la pell se’m posa de gallina, un calfred em recorre l’espinada i se’m cargolen els dits dels peus. Em torno a agafar als braços de la cadira, marcant els artells al prémer fort amb les mans, com les cuixes, excitant-me. És com si el desig controlés el cervell. Noto el flux regalimant entre els llavis, imagino que amb restes de la seva escorreguda al llit, ufff… això encara em posa més calenta, i repenjant-me enrere, torno a mirar al sostre, amb els ulls tancats, obrint-me de cames, respirant accelerada, però més dolça, mimosa… 

Baixo la mà fins al pubis, em separo els llavis amb l’índex i l’anular, mentre el dit cor comença a resseguir l’interior, noto les pessigolles de fora a dins, cap al cervell, recorrent-me sencera al passar-hi el dit, dibuixant en cercles la millor partitura orgàsmica, que reprodueixo gemint, respirant, bategant cada segon més irracional. Em trema la barbeta quan passo per sobre el clítoris, noto las tensió a les cames, posseint-me. Deixo la mà a pes mort sobre el pubis, només els dits segueixen movent-se, una mixtura de ‘relax’ i excitació que m’ennuvola els sentits. Lentament. 

Amb l’altra mà, m’acaricio el pit entre el picardies i el jersei. Tinc el mugró ben trempat, molt dur; quan el toco sota la tela, la turgència del pit em sorprèn, m’excita, i el mauro al mateix ritme que m’estic masturbant. Per un moment, penso en follar-me a dos dits, però acabaria abans, prefereixo seguir a poc a poc, escoltant-me gemegar, més fort a mida que la tremolor de les cames em posseeix, i com si activés un botó màgic, esclato de cop, esglaiada, perdo del tot el cap, notant el clítoris encara bategar quan el premo, i destensant tot el cos, resto totalment relaxada a la cadira, somrient satisfeta, calmant els batecs, bevent-me el cafè amb llet abans d’anar al bany i tornar al llit amb ell, demà serà un altre dia.


(FI)

#byLady

Comentaris

Silencis recents...