Enamorada (#FemXarxa)

M’acabo de dutxar, encara porto la tovallola al cap com un faquir, només vesteixo un tanga negre, i tinc fred a les espatlles, vaig al vestidor, i em poso una samarreta blanca de màniga llarga i mitjons. Puc notar els mugrons trempats sota el cotó quan la tela els frega al moure’m.

M’asseco els cabells i em faig la ratlla als ulls. Una d’aquelles costums que faig cada matí des de l’adolescència, i que ja forma part de mi.

Obro la finestra, el sol comença a sortir per sobre el bloc de pisos del davant, agafo la cadira de director i la trec a fora, s’està millor que a dins.

Des de la terrassa, miro cap al carrer, i veig als veïns del bloc de pisos d’enfront, una parella de trenta i pocs, diria que acabats de casar, caminant agafats de la mà, mirant un gos lladrant als coloms que s’enlairen en veure’l aparèixer esverat darrera d’un arbre, i somric observant-los, amb els braços creuats, repenjats a la barana.

Més enllà, hi ha uns nens a la plaça gronxant-se, empesos per un avi encorbat, segurament per l’artritis, que es mou a poc a poc, assegurant cada passa amb unes espardenyes cordades de teixit blau marí amb sola de goma beix.

Entro per anar a buscar el llibre, i quan vaig a sortir altra vegada, escolto la corriola d’una persiana, és la del saló de la parella jove d’abans, els acabats de casar, que han arribat a casa.

A mida que puja, va apareixent ell, i gaudeixo de la bona vista, és força atractiu. Sembla que em veu i es sorprèn, no m’esperava guaitant. El saludo amb el cap. Em torna la salutació i somriu. Ja puc morir avui. I llavors recordo que vaig en tanga i samarreta... vaja...

Per sort el distreu ella, que li ve pel darrera i l’abraça, besant-li l’espatlla, ell, tira el braç enrere per acariciant-li el maluc, just per sobre la faldilla, que va pujant amb els dits, arrugant-la dins la seva mà, fins a tocar cuixa, i després, trobar les calces. Ella es mou, perquè arribi al cony, i ell aprofita per ficar els dits sota les calces, mentre em torna a mirar. Sóc incapaç de moure’m, tot i estar palplantada enmig de la terrassa. Per un instant, voldria ser ella, però llavors penso que si ho fos, no em miraria com ho està fent, i canvio d’opinió, ja estem bé així. Li torno el somriure.

Veig com, ella, separa la cama, obrint-se més, tirant el cap enrere amb la boca oberta, puc imaginar què sent, fins i tot, el so del gemec que deu fer, i... M’excito.

Ell es gira i l’abraça, aixecant-la, portant-la fins al sofà. Per culpa del vidre de la finestra, que va del terra al sostre, a mida que s’allunyen, perdo detalls, però puc veure com ella s’estira vestida, només ha deixat caure les sabates, en canvi, ell, es treu la samarreta, i també descalç, es queda en texans. D’esquenes, sembla el “noi coca-cola light” de l’anunci, i jo una de les treballadores envejoses admirant-lo… hahaha… em fa gràcia la comparativa. Sobretot, perquè no tinc enveja, amb el David tinc molt bon sexe, però mai havia mirat a gent fent-s’ho, i ara mateix, no puc deixar de fer-ho, tinc molta curiositat.

Ell, li descorda la camisa amb una mà, mentre amb l’altre, segueix jugant sota les calces, ella s’obre del tot, deixant que la folli amb els dits, a mida que li descobreix els pits, que ofereix, encorbant l’esquena, baixant les copes del sostenidor, i salivo quan ell comença a xumar el mugró delirós, però amb delicadesa, sincronitzat amb la mà que té entre les cuixes. Noto el flux mullant-me el tanga, i m’hi passo dos dits per sobre la tela, està xop... Ella li empeny el cap, perquè xucli més fort, sembla que comença a perdre el nord.

Voldria tenir la voluntat de no mirar i deixar-los privadesa, és la seva intimitat, però la sensació de benestar que em recorre el cos, m’ho impedeix. Tenso les cames, prement els llavis del cony, i una fiblada de plaer em fa saber que també estic calenta. Salivo, i torno a pensar en el David, com m’acaricia, el desig als seus ulls quan em folla, ufff... com m’estic fotent!

Tinc ganes de masturbar-me, vaig cap a la porta de la terrassa, i m’hi repenjo, mig oculta per les cortines semi-transparents blanques, i imagino que el veí em veu, o simplement que pensa en mi, i com si m’hagués sentit els pensaments, es gira per treure-li les calces i em mira, enretiro una mica les cortines, mostrant-li la mà sota el tanga, ell, allarga la mirada uns 3 segons eterns, i torna a somriure lasciu, despullant-la, fins a tenir-la nua sobre el sofà. La fa girar d’esquenes a mi, i quan es torna a estirar, l’arrossega pels malucs fins al braç  del sofà, repenjant-hi les natges, elevant-li la cintura, li tapa els ulls amb una samarreta, i ara sí, em torna a mirar fixament, mentre li separa les cames, els llavis del cony amb els dits, i va baixant el cap obrint la boca, fins a entaforar-la llengotejant-li la pell. Ella s’agafa fort al coixí, tensant les cames, jo noto el flux més dens, tebi, mullant-me els dits, i ficant-los entre els llavis, m’acaricio el clítoris, fent cercles, empassant bava, estic salivant com si li hagués de mamar a algú, repenjo el cap contra la cortina, que balla a cada respiració, cada cop més accelerada, quasi gemegant, com deu fer ella, a cada llepada, mentre s’agafa els pits, maurant-se’ls catxonda, en vol més, ho sé, ho vol tot, però tot no ho té, perquè l’atenció d’ell, és meva, i això em posa, em sento especial, atractiva, i començant a descontrolar-me, m’enretiro el tanga, mostrant-li el triangle rasurat, que torno a tapar amb la mà quan segueixo masturbant-me.

Ell, es descorda la bragueta, i es treu la polla, amb la llum emmirallada al vidre no li puc veure bé, però pels moviments de la mà, deu anar prou ben servit. Em mossego el llavi, els dos sabem que, en unes altres circumstàncies, ara ens follaríem com animals, ufff... Les cames em fan figa, no estic prou còmoda, i sense complexes, surto a la terrassa i m’assec a la cadira. Com que el seu pis està una mica més elevat que el meu, em pot veure perfectament quan m’obro de cames i segueixo jugant amb els dits. Ell segueix menjant cony, ara més afamat, tornant-la boja, no puc evitar accelerar la mà, que em talla la respiració cada vegada que passa per sobre el clítoris cada cop més inflat, calent, he perdut la vergonya, els seus ulls enfosquits per la libido m’han posseït els sentits. Obro la boca gemegant, sap que aquest orgasme el provoca ell, i deixant anar la polla, perquè deu estar a punt d’escórrer-se, s’agafa fort a la cuixa d’ella, que tremola, com la resta del cos. Ell s’aixeca, i agafant-se-la de nou, utilitza el gland per repartir la humitat entre els dos, abans de penetrar-la... joder!... ella es retorça, mentre la folla a cops secs, mirant-me, tornant-me també boja a mi, i baixant una mica més el cul, em començo a follar amb dos dits, al ritme d’ell, que somriu i mira al sostre, com si li semblés increïble el què està succeint. Jo no puc somriure, l’orgasme m’està posseint sencera, estic en un punt de no retorn, i agafant-me fort al braç de la cadira, el miro suplicant mentre m’escorro brutalment a la mà, insistint amb els dits fins que les rèpliques orgàsmiques van mitigant, mirant com ell també acaba, quedant repenjat als malucs de la noia, que jau amb un braç penjant del sofà, com si hagués caigut d’un cinquè pis, encara amb els ulls tapats, recuperant-se.

Somric, ell també, passant-se la mà pels cabells, és realment escultural. I sense saber perquè, em mossego el llavi inferior, abans de llepar-me els dits amb gust a flux. Ell tanca els ulls, apartant la mirada, amb expressió de: “serà cabrona, encara en vol més!”, i no s’equivoca, tot just ha estat l’aperitiu.

No per ella, que s’aixeca, recull la roba i marxa, no li fa ni un petó, ni li despentina els cabells amb els dits al passar, coses que m’agrada fer a mi amb el David, forma part de la nostra complicitat, aquest joc d’atracció, confiança i amor que tenim des del primer dia. Ara voldria que fos aquí per explicar-li tot.

I com si els astres s’haguessin alineat, sento la clau girant dins del pany.. no pot ser!!! Si havia de treballar!!!

Escolto com deixa les claus al moble del rebedor i deixa la jaqueta al penjador, també les passes acostant-se, imagino que em busca, i intento no fer soroll, expectant, fins que diu: “hola”.

Hola! Sóc a la terrassa. –Deixa una bossa per la cuina i ve fins on sóc. –No et creuràs què acabo de fer!!!

T’has masturbat...

El miro sorpresa.

Tens la cara enrojolada i els ulls brillants, i em mires com si volguessis guerra. –Somriu cofoi. Flipo de com em coneix, però potser el sorprenc.

El que no saps, és que ho he fet mentre observava als veïns nous follant al seu sofà... –Explico rient entremaliada, guinyant-li un ull.

El David mira cap al bloc de davant, l’imito, i encara hi ha el veí en texans, assegut al sofà, amb la bragueta descordada, però sense que es vegi res. Ens està mirant, sap que parlem d’ell. Sense apartar la mirada, aixeco el braç, passant els dits davant la cara del David, que els olora, respirant accelerat.

M’aixeco, em poso al seu davant, estem de costat al veí. –M’agrada que siguis aquí... –I posant-li la mà dins dels bòxers, entrant per la cintura, li començo a menjar la boca, lentament, assaborint la seva llengua, despertant mil vegades més el desig que abans, atraient el meu cos com un imant de dues tones, i agafant-me pels cabells, em fa mirar-lo, vol veure el desig als meus ulls... no el decebo, el vull amb totes les meves forces... I col·locant-se d’esquena al veí, posa les mans per sota la meva samarreta, agafant-me els pits, prement els mugrons, provocant una fiblada de dolor subtil, que em recorre el cos, fent-me exclamar, just quan miro al veí, que és qui, ara, observa com el meu home juga amb mi. La mixtura de la seva mirada, mentre el David, trempat contra la meva cuixa, em maura els pits i besa el coll, és afrodisíaca, les pessigolles recorren la meva pell a la velocitat de la llum, és fantàstic! Gemego respirant plaent. El veí s’aixeca i s’acosta a la finestra, posa una mà a cada costat del marc, mirant descaradament com el David baixa una mà fins al pubis i enretira el tanga moll. L’abraço per no caure, les cames comencen a fer figa. Que l’altre miri m’està posant molt porca. –Oh, sí... no paris...–Segueix baixant, fins a ficar-me dos dits al cony encara sensible. I el veí, davant la meva sorpresa, es torna a treure la polla, ara totalment il·luminat pel sol, la té maca, però m’agrada més la del David. –Me la vull menjar...

Li descordo els texans, ell es treu la polla i es posa bé els ous per sobre els bòxers, miro al veí, s’està masturbant, recuperant-se molt a poc a poc. Em mossego el llavi coqueta, provocant-lo, abans de començar a baixar, agenollant-me, i agafant-li amb la mà, li llepo la punta, assaborint-la amb la llengua, el David gemega, mentre juga amb els meus cabells, li poso les mans al cul, ficant els dits grossos a les butxaques dels texans, i segueixo menjant només amb la boca, la té molt dura, m’ennuego un parell de cops, fins a trobar la posició ideal i prement els llavis, accelero, més ràpid a mida que els seus gemecs el delaten. No passa gaire estona, quan s’agafa al marc de la porta. –Nena, no aguantaré molt... –M’avisa, perquè m’enretiri, però estic molt porca, i m’hi amorro més fort encara, em posa l’altra mà al cap, baixo tant com puc la llengua, un parell de mamades més i el noto explotar dins la meva boca, aguanto la respiració, esperant a que acabi, i enretirant-me, me l’empasso i agafo aire, mirant-lo, repassant la boca amb la llengua, enrojolada, com ell, que també em mira satisfet.

Amb el cor a mil, s’agenolla al meu davant i em besa, acaronant-me dolç.

Quan miro al pis del davant, encara abraçada a ell, el veí segueix masturbant-se a un ritme frenètic, esperant a ser observat, per explotar contra el seu estómac, tancant els ulls, dedicant-me l’escorreguda. Juraria que ha tacat el vidre.

No sé perquè, de cop, em sembla que he anat massa enllà, tinc una sensació agredolça, com si al refredar-me, el sentit de tot canviés i la vergonya m’envaís.

El veí em saluda, el saludo, somriu, somric, i girant-se, marxa cap a dins.

Miro al David als ulls, ja s’ha recuperat. –No sabia que t’anés això. –Em diu aprovatiu.  

Ara em fa vergonya... –Li confesso.

D’això es tracta. –Somriu dolç.

Mare meva! Com m’estimo a aquest home!

Anem al llit? –Li pregunto. No cal dir res més, agafats de la mà, entrem a la cambra, em despullo del tot i estiro cara amunt, observant com es desvesteix, encara a mig trempar. M’obro de cames, em llepo dos dits i em començo a masturbar, el semblant li canvia, i acostant-se de genolls, es posa entre les cuixes, que besa dolç, apropant la boca al cony humit, i tancant els ulls, em deixo portar on ell vulgui, enamorant-me’n més, si és que és possible.

(FI)

#byLady 

 

Comentaris

Silencis recents...