El manetes (#FemXarxa)

És dissabte pel matí. M’havia proposat netejar el pis i, si en tenia ganes, també la torradora, que ja toca, però en obrir els ulls, he sabut que la mandra em podia. Ahir vaig estar tot el dia a fora i només tinc ganes d’esmorzar pizza freda de la que va sobrar del sopar, mentre miro una pel·lícula d’acció.

Com a últim intent per desvetllar-me, em fico a la dutxa. No han passat ni dos minuts, que sento el timbre de la porta. Com que no espero a ningú, penso que serà algú que vol vendre alguna cosa, i passo de sortir. M’estic rentant el cap, i torna a sonar, ara més insistent, em començo emprenyar, m’aclareixo els cabells i, amb les mans, em passo sabó pel cos a la velocitat de la llum, i encara amb sabó a les espatlles, em poso la tovallola envoltant-me el cos per sota les aixelles, i una altra al cap que queda torta per les presses. I descalça, fico la clau al pany, i després de treure la balda, obro la porta, amb cara de pocs amics, disposada a esbroncar a qui tingui a fora, però davant la meva sorpresa, em trobo al manobre que fa uns mesos em va refer la cuina. I com si tingués un ‘déjà vu’, em passen pel cap totes les imatges, recordant aquells dies, en que l’atracció era evident, per nosaltres i els seus companys de feina, que li feien bromes, que jo podia sentir, mentre m’enrojolava, somrient beneita. 

L’últim dia, un cop l’obra estava acabada, va marxar tothom, menys ell, i sense dir res, ens vam besar. Un petó tendre, dels que et parlen al cor, fent desaparèixer la realitat existent, fent-te creure que tot és possible, però no és cert, quan ens vam mirar als ulls, els meus es van apagar, i el seu semblant es va tornar de pedra, ja sabia que jo tenia parella feia uns mesos, i, sense parlar abans amb l’altre, jo no vaig voler anar més enllà. Li vaig dir que no tenia res clar, que li diria quelcom un cop hagués conversat amb l’altre. Però ell va ser taxatiu amb un: “No cal, ha estat un error.” I va marxar per la porta.

Jo, igualment, vaig tenir una conversa amb la meva parella, i la nostra relació va acabar aquella mateixa tarda. Vaig estar a punt de trucar-lo, però necessitava un temps per saber què volia.

I ara, el tinc al meu davant, mirant-me divertit amb aquests ulls color marró daurat, mentre intento baixar la tovallola, que amb prou feines m’arriba per sota el cul. El miro amb expressió interrogant, tinc curiositat per saber què hi fa aquí.

Hola. –Diu, ara més posat en el seu paper. –Veig que faig tard, hi ha una fuita d’aigua al pis de sota i venia a avisar perquè no us dutxéssiu.

Hola. Doncs, ja veus... sí, has fet tard... –Li dic, notant que el cor torna a accelerar-se pel sol fet de tenir-lo al davant, espero dissimular el suficient. –Has dit “us”? Ja saps que visc sola.  

Ah, sí... Creia que potser... –No acaba la frase, esperant que li confirmi la meva situació sentimental. Mou la cama nerviós.

Potser res, vaig tallar amb ell “AQUELLA” mateixa tarda. –Li deixo anar, accentuant “aquella”, perquè ho associï amb el nostre primer petó.

Perquè no em vas trucar?

–Necessitava temps per a mi.

–I encara el necessites? –Pregunta interessat.

–El meu cos diu que no... –I baixo els ulls coqueta, ruboritzant-me.

Just en aquell moment, noto pessigolles al turmell, i ell que mira cap a terra, em miro els peus i veig sortir la gata escopetejada. Merda! S’escapa! I sense pensar-m’ho, m’ajupo, faig dues passes llargues i l’agafo per la cua en el moment en que es disposa a baixar escales avall. La bèstia miola enfadada, li he estroncat la fugida, i l’abraço contra el meu pit, alleujada.

Quan em giro per tornar cap a casa, el veig al meu davant, amb la tovallola a la mà, fitant-me nua de dalt a baix. Em voldria morir. No sé què dir, ni com posar-me, així que alço el cap resolutiva, li estiro la tovallola, que em poso per davant, per sobre de la gata, per tapar-me el pubis, i camino com si no hagués passat res, sabent que ara m’està mirant el cul.

–Ja veig... El teu cos diu moltes coses, i ara el meu voldria respondre’l. –M’explica abans de que se li escapi el riure. No sé si vull matar-lo a ell o a la gata, però estic enfurismada, necessito que s’acabi. De reüll, puc advertir que s’ha excitat, la botonada dels texans està tibada, fent que tota la situació sigui encara més inversemblant, a part d’inesperada.

Fa una passa cap a mi, i com en el primer petó, m’acarona dolç, fent que l’enuig desaparegui, i ens tornem a besar. L’estiro de la samarreta, perquè entri, ell, tanca la porta, jo, deixo la gata a terra, mentre ell m’intenta posar la tovallola per davant, amb la intenció de subjectar-me-la a l’esquena, cobrint-me el cos, però l’aturo, i agafant-li, la deixo caure altre cop a terra, també la dels cabells, que llisquen avall despentinats, molls, fent-me pessigolles a l’esquena, quan decanto el cap per morrejar-lo intensament, abraçada, notant els pits fregant la seva samarreta de cotó, mentre s’arramba, amb una mà a la natja i l’altre, apuntalant la paret, portant-m’hi, fins que l’esquena nua hi topa, i exhalant aire per la impressió al notar-la freda, seguim menjant-nos la boca, calents, però més delerosos per l’espera, que per cap altra cosa.

Tanco els ulls i l’oloro, una barreja d’after shave i sabó que em captiva, com ho havia fet fa uns mesos, cada vegada que ens creuàvem. Noto la boca salivada i el cony humit. També la seva erecció quan em frega amb els texans a la cuixa. Obro més la boca, deixant que la seva llengua jugui amb la meva, notant els llavis adolorits per la pressió de tanta estona morrejant-nos.

Tinc els pits turgents, inflats, i els mugrons durs com una pedra. Em costa respirar de tant excitada com estic. Ell gemega, em mira, i subjectant-me la barbeta amb tres dits, em posa l’índex i el cor dins la boca, perquè els llepi, i xumo porca, xuclant i salivant, veient com els seus ulls em desitgen, com l’animal que porta a dins em vol posseir, i somric lasciva, juganera, donant-li permís a tot.

Baixa la mà cap al pit, que només perfila camí del pubis, deixant un rastre humit per on passa, fins arribar-hi, encara mirant-me fixament, i hi fica els dits, primer passejant-los endavant i endarrere, reconeixent-me el cos, fent-me gemegar en notar els dits ferms separant els llavis, lentament, ficant el dit cor, obrint-se camí, mentre m’engrapa el pubis. Ufff... Separo les cames, repenjada a la paret, posant-me de puntetes quan les pessigolles em fan palpitar la carn.

Em besa la boca, i quan vaig a tornar-li el petó, s’esmuny avall i jugant primer amb la llengua al mugró, comença a menjar-me les mamelles afamat, mentre el dit furga penetrant l’interior calent, lent, però ferm, fins a trobar el punt exacte que em fa tremar quan hi passa, i amb la mateixa parsimònia, comença a friccionar, jugant amb el ritme, fins que m’agafo fort al seu braç i el miro acalorada, somriu, i accelera el dit, posant la boca al meu coll, besant-lo, respirant a cau d’orella, xiuxiuejant com em desitja, i les ganes que tenia de tocar-me, de follar-me, i excitada com mai, començo a tremolar, deixant-me portar, fins que em posseeix l’orgasme, i esclato cridant, a la seva mà, que enretira a poc a poc, tallant-me la respiració amb la fricció a mida que surt, i em fa un petó als llavis, dolç, intens.

Quan el miro, també està acalorat. Es treu la samarreta i queda vestit només amb els texans i les bambes. Me l’havia imaginat mil vegades en somnis, però veure’l al meu davant, així, disposat a ser meu, em torna boja.

Vaig a descordar-li els texans, però no em deixa, fa que no amb el cap, i s’enretira, prou per poder observar-lo dret al meu davant. Està fort, per la feina suposo, no marca abdominals, ni res, de fet fa una mica de panxeta, però les espatlles amples i el posat segur, em posen molt. La goma dels bòxers sobresurt de la bragueta, la trempera empeny la tela amb força, i salivo, passant la llengua pel llavi, sabent que veu com li estic mirant, i posant-se bé el paquet, es torna a acostar cap a mi, m’agafa les mans i em puja els braços per sobre del cap, creuant els canells. Respiro accelerada. Ell, m’olora el coll, els pits em pugen i baixen a cada inspiració.

Porta’m un vibrador. –Demana de cop i volta. El miro sorpresa, pel fet de que m’ho digui i, perquè doni per suposat que en tinc. Em deixa anar els canells. Vaig a l’habitació, esperant que em segueixi, però no ho fa.

–Véns?

–No.

Agafo el que més utilitzo, que vaig carregar fa poc, i li porto.

Quan torno a ser on m’havia posat, li dono. Veig que no s’ha tret els texans, però s’ha desbotonat la bragueta. Somric. Li ofereixo els canells, però no els agafa, i s’agenolla davant meu.

Obre’t més de cames, si us plau... –El to de veu és entre burleta i taxatiu, em posa nerviosa i m’excita, veure’l als meus peus, mirant-me lasciu, engegant el vibrador.

Espera, deixa-me’l un moment... –Li demano abans de que ho faci. Ell me’l dona, i me’l poso a la boca, llepant-lo, com faig sempre abans de masturbar-me, perquè llisqui més. Em mira morbós quan li torno, i posa la primera marxa.

Repenjada a la paret, totalment nua, noto la vibració entre les cuixes, encara estic sensible del primer orgasme i a la mínima, les pessigolles em recorren el cos sencer. Quan el prem amunt, per sobre del clítoris, faig un bot, i un petit crit, que li fan gràcia, just abans de començar a penetrar-me amb l’aparell. Noto el flux regalimant per les cuixes a mida que entra i surt, a poc a poc, cercant el camí, i un cop a dins, puja la intensitat, i amorrant-se al pubis, separa els llavis amb dos dits i em llengoteja el clítoris... mare meva!... mou la llengua amb suavitat, però fermesa, i ràpida, no em dona temps de relaxar-me entre llepada i llepada, tinc el cos en tensió, mentre noto el vibrador entrant i sortint i la llengua punyent al clítoris, busco on aguantar-me, però no tinc res a mà, i repenjant el cap amb el ulls tancats, li poso la mà als cabells, perquè acabi, i posant el vibrador al màxim, el deixa quiet dins meu, mentre xuma assedegat, intens, trastocant-me, amb el cos rígid, quasi ni respiro, esperant l’orgasme, que em fa tremolar sencera, fins a tornar a esclatar brutalment, ara a la seva boca, que separa de mi per mirar-me, sense treure el vibrador, que mou fent cercles, fins a trobar el punt G, i deixant-lo quiet, veu com em tenso de nou, quedant immòbil, acalorada, de puntetes, esperant esclatar altra vegada, amb una rèplica exacta de l’anterior. Quasi perdo l’equilibri quan em treu l’aparell de dins, però em repenjo a la seva espatlla, recuperant l’alè.

Qual el miro, sembla que maquini quina altra cosa fer-me, però necessito agafar forces, i abans de que digui res, sóc jo qui el posa contra la paret, fa esma de sortir-ne, però li poso la mà sobre el cor, impedint-li, mirant-lo desafiant, aixecant una cella. Sembla que li fa gràcia.

Li poso la mà a la bragueta desbotonada, passant-la entre els texans i els bòxers. La trempera és descomunal, està molt excitat. Els hi baixo fins als turmells, i li miro encantada, ni molt gran, ni molt petita, ideal mer mamar-li, i posant-me de genolls, el miro des de terra, i li beso, dolça, abans de començar a llepar, amb igual delicadesa, agafant-li amb la mà i fer-li el mateix als ous, fins que salivo prou i li passo la llengua humida de baix a dalt, ficant el gland a la meva boca, i prement els llavis al voltant, li repasso la punta amb la llengua, fins a ficar-li al forat, fent-lo gemegar amb la polla ben ferma, que començo a mamar, aguantant-li amb la mà, masturbant-lo fins on arriben els llavis, totalment sincronitzada, perquè el plaer sigui el màxim d’intens, i accelerant el ritme, moc el cap endavant i endarrere, al ritme del seus gemecs, mentre escolto que va repetint: “joder”, cada cop que m’arriba a tocar la campaneta.

No paro, ni quan noto el gust pre-seminal a les papil·les, és ell, qui posant-me la mà al cap, em demana que pari, que no podrà aguantar més, si segueixo. Jo ja flipo que estigui aguantant tant, el miro, mentre m’eixugo les babes de la cara amb el dors de la mà. Està a punt, la trempera immensa, el coll rígid, acalorat, i esbufega intensament.     

Resto uns segons agenollada, encara amb la polla a la mà, mirant-lo a veure si es recupera per seguir, però sembla que no. Acaba de treure’s els texans i els bòxers pels peus, em mira, i m’ofereix la mà, perquè m’aixequi.

Li agraeixo, em fan mal els genolls.

Quan em té dreta al seu davant, m’agafa per la cintura i m’alça, jo m’abraço i passo les cames rodejant-li els malucs. Em repenja contra la paret, encara freda, i separant-me les natges amb les mans, em penetra agosarat, posa una mà entre els omòplats, per no fer-me mal i, empenyent tant fort com pot, em comença a follar. Noto els pits com llisquen suats contra els seus. No sé si és perquè estic molt calenta, o sensible dels tres últims orgasmes, però el noto a cada centímetre dins meu, el cos em crema, el seu alè, mentre ens morregem destralers, em fa voler-lo més encara. Premo els llavis del cony, perquè tingui més sensibilitat, gemega, jo també, i tinc el quart, quina passada! Ell, para, tancant els ulls, aguantant-se’l. Millor, no vull que s’escorri a dins. I traient-me-la de cop, em mira calent. Jo m’agenollo tremolosa, m’agafo els pits, els hi ofereixo, i repenjant una mà a la paret, amb l’altre, s’acaba de masturbar fins a escopir tota la lleterada al meu damunt, cridant, mentre el miro calenta, amb la boca mig oberta, gaudint tant com ell de la seva escorreguda, que tèbia, regalima entre els meus pits cap al ventre.

Mentre es recupera, agafo la tovallola que portava al cap, que està més mullada, i m’eixugo el cos.

Ell es comença a vestir, quan li arriba un missatge al mòbil.

Haig de marxar, porto massa estona aquí... –Diu enriolat. Posant-se la samarreta. Va al bany, es renta la cara i torna.

Ens besem.

Ja em diràs quan em puc dutxar.

Al migdia ja haurem acabat. Però t’avisaré. –Em fa un altre petó, no vol marxar. –Bé, piro o em mataran, que ja deuen haver acabat de treure la brossa.

Val... parlem després.

–Sí... –Confirma dolç, mentre surt per la porta per anar al pis de sota.

Sento com pica al timbre de la veïna i quan li obren la porta, puc escoltar als seus treballadors com el victoregen i aplaudeixen, fins i tot un li diu cridant: “Ets un campió!”.       

Quina vergonya! Sort que no els tinc al davant! Però somric, en sentir com els fa callar i tornar a la feina.

Recullo les tovalloles, que deixo al safareig, n’agafo una de petita que mullo per eixugar-me millor, abans de vestir-me, i em recullo els cabells, per pentinar-los com puc, semblo una bruixa.

Un cop arreglada per estar per casa, la mandra es torna a apoderar de mi, estic satisfeta, relaxada, cansada, i a sobre, una gana de cavall!

Agafo la pizza freda, una coca-cola light, i m’assec al sofà amb els peus al puf. Cerco una pel·lícula d’acció, i començo a esmorzar.

Al cap d’uns minuts, m’envia un Whatsapp.

– “Sopem?”.

– “Sí”. 


FI

#byLady

Comentaris

Silencis recents...