La sorpresa (#FemXarxa)

Em tens calenta al llit, porto més de dues hores lligada a les corretges de niló que surten de sota el matalàs, bocaterrosa, ben oberta per tu, amb els ulls tapats amb una cinta de seda negra. L’única peça de roba sobre el meu cos.

Ja he perdut el compte dels orgasmes que m’has provocat, el desig ha anat en augment, a cada carícia, a cada petó... escorrent-me un cop rere l’altre, fins ara, que portem un parell de minuts en silenci. Intento recuperar forces. Has anat a buscar aigua.

Quan tornes, et poses al meu costat, em fas girar el cap, i apropant la teva cara a la meva, bec de la teva boca plena, amb compte, notant com part regalima freda cap als pits, posant-los la pell de gallina, i un calfred em recorre el cos sencer.

Bonica... –Sento la teva beu rovellada a cau d’orella, a cegues les paraules entren fermes al meu cap, i em tenso sencera. –He invitat a un amic. Vull masturbar-me mentre se’t folla, en tinc moltes ganes... –A mida que parla, puc notar el cony bategar, humitejant-se. –És al bar de sota, de tu depèn que pugi o no...

El conec? –la curiositat respon per mi.

No.

Mil opcions passen pel meu cap, però el cos vol jugar.

–Val, però no me’n diguis res, i no vull que em dirigeixi la paraula.

Ok. –Sento com parles pel mòbil, explicant les condicions. –Ara puja... –De cop, estic molt nerviosa, em moc inconscient el poc que puc, intentant estilitzar la figura, un acte reflex.

Sembla que els segons passin més a poc a poc que de costum, sento com obres l’armari del bany, i tot seguit, com cau oli sobre la meva esquena, bastant, per no dir molt, està fred, arronso els dits dels peus, fins a notar les teves mans repartint-lo per tot el meu cos, l’olor floral em calma, i ho saps. T’ho agraeixo.

Sona el timbre. T’imagino despullat obrint la porta, mentre escolto veus de fons, no puc entendre res, parleu molt fluix, deus estar pactant les condicions, saps els meus límits.

Passes fermes cap a mi. Sento una respiració nova, moviments d’ell despullant-se, estic atenta a tot. Te m’acostes, passes la mà pels meus cabells, em fas un petó al cap... –Estàs bé? –Assenteixo, i t’allunyes, com altres vegades, cap al sofà de pell del racó, amb els genolls separats i la mà al membre, mirant lasciu, viciós.

Però les mans d’ell posant-me un ble de cabells rere l’orella, em desperten de la imatge, estan més fredes que les teves, humides. Fa olor a sabó, se les ha rentat.

S’estira al meu damunt, respira flegmàtic, és més alt que tu, complexió mitja. El cor em va a mil quan m’olora els cabells, ensuma dolç, podria dir fins i tot que “carinyós”.  Noto com es mou, buscant la posició, lliscant amb l’oli, fent-me pessigolles amb els pèls de les cames, crec que porta els ous depilats, però començo a estar encesa, el membre està mig adormit, i ja sembla protuberant. Aixeco el cap i em giro cap al costat, buscant-lo a les fosques, vull saber com és la seva boca, ell s’hi acosta, té els llavis carnosos, barba incipient, sembla tímid, li passo la llengua per les dents, que obre, i ens comencem a morrejar, a la vegada que trempa de cop, clavant-se entre les galtes del cul, mare meva! Alço com puc els malucs, sento com tiba el condó i s’ajuda amb la mà a col·locar-la, i, jugant amb l’oli, em penetra, obrint el cony al màxim, noto la pressió a mida que entra, gemego fort, ell respira accelerat, i tu ordenes –Quiets!

Obeïm, puc notar com li batega dura com una pedra dins meu, no ha entrat tota i quasi toca fons, estic molt excitada, i tot just comencem. La tensió em fa tremolar les cames, els cabells es mouen quan respira.

Et sento gemegar, et posa veure com el desitjo, i esperant al límit, quan estàs a punt d’escórrer-te, ens alliberes. –Folla-te-la fins que supliqui a crits.

Només sentir-ho, faig força amb els peus per aguantar les escomeses, no els penso donar el gust de cridar, però ell, com si fos el gos de l’amo, em comença a penetrar vigorós, cada vegada més ràpid, la fricció crema, em torno boja, és incansable, variant el ritme, jugant amb el meu desig, però les cames li flaquegen, i repenjant un genoll al llit, comença a penetrar a cops secs, deixant-me sense respiració a cada envestida, agafant-me pels cabells, obligant-me a obrir la boca, i inconscient, començo a gemegar a crits, la desesperació per sentir l’orgasme s’apodera de mi, i suplico, tibant les corretges que no em deixen moure, sotmetent-me a ell, a la teva voluntat, i quan per fi sento l’orgasme posseint-me...

Quiets!

No m’ho puc creure!!!... L’altre tampoc, l’últim gemec de queixa el delata, però obeeix, sense moure’s, encara penetrant-me, un parell d’envestides més i m’hagués vingut, joder!... Renego i exigeixo, maleint als dimonis, quan noto el llit moure’s. Callo.

Hi estàs pujant de peu, sento més oli caient des de dalt, entre les cuixes d’ell, que gemega dolç, endurint més el membre, intento endevinar, fins que et sento parlar-li com a mi, quan em sodomitzes, i de cop, l’escenari canvia radicalment, i m’excita... com prem els genolls cap als meus malucs, tensant-se, ficant-me-la més a poc a poc, en sentir com el vas penetrant, i els vostres gemecs, ufff...  alternant amb els meus, tot va fluint, fins a agafar el ritme, perfectament sincronitzats, harmònics, i entaforant la cara al matalàs, deixo que el meu cos es concentri en el punt G, que em fa tremolar, fins que esclato  brutalment, esquitxant tot el llençol. Cansada. Mentre, tu esbufegues com un animal, sento quan t’escorres, quan li treus, perquè noto menys pressió, i ell es mou, excitant-me de nou, sembla que no n’he tingut prou encara.

Tornes al sofà a mirar-nos.

L’altre, està molt porc, se li nota, ha perdut la dolçor del principi, i accelera els moviments, torno a estar catxonda, i ell, se m’aferra fort, i, trencant les normes, acosta la seva boca a la meva orella i xiuxiueja: “Sra. Puig...”.

El cor se’m para, és el noi que porta les garrafes de la font d’aigua a la meva feina!!! Quan vull girar el cap sorpresa, em tapa la boca, i segueix follant-me, ufff... saber qui és, posar-li cara, ens fa més còmplices i el desig es dispara, per mi, i per ell, que gemeix alliberat, satisfet d’haver compartit el seu secret amb mi, i regalant-me a ell, em deixo follar, gaudint descarada, dominada per l’instint animal, acabant les forces, escorrent-me un cop rere l’altre fins a restar esgotats i satisfets. Sabent, que serà l’última vegada... almenys a casa.  

FI

#byLady

Comentaris

Silencis recents...