Contra la lleixa de la cuina (#FemXarxa)

    Tot just enfarino la taula, per amassar la base per fer les coques de recapta, quan sento la porta de l’entrada tancar-se.

Portem tot el dia enviant-nos missatges porcs i, per feina, fa més d’una setmana que no ho fem i sé que vas calent, com jo i, més, des de que t’he enviat la foto dels pits amb farina per sobre.

Coca i sexe, el teu sopar preferit!

Intento fer via, o no podré acabar de preparar el sopar, però tot just posar la massa fermentada al taulell i agafar el corró, entres per la porta de la cuina, directe cap a mi... Ufff... Sembles un tornado, per com et mous i t’acostes, amb mirada de caçador afamat. Els nervis i les papallones a l’estómac em fan somriure, deixo la massa altre cop al vol, l’estri al marbre de darrera meu i camino fent passes cap enrere, sense perdre’t de vista, mentre m’acosto a la pica, per rentar-me les mans, allunyant-me de tu, que véns disposat a tot, però no em dones temps, amb dues passes ets al meu davant i, agafant-me per la cintura, em mires als ulls i ens comencem a menjar la boca, jo amb les mans enlaire, per no embrutar-te l’americana. Mare meva! No sé perquè en fot tan calenta que actuïs així, només em calen segons per sentir la humitat entre les cuixes i perdre el món de vista, focalitzant tots els sentits en tu, que, en un tres i no res, em descordes, treus el davantal i baixes les calces, sota el vestit de tirants que ja tinc arremangat fins als malucs.

No parlem, els gemecs no ens deixen. Em gires de cara a la paret, repenjo el palmell de les mans contra la lleixa que hi ha sobre de la pica, amb els dits amunt, per no enfarinar-la, sento com et descordes el cinturó i els pantalons pitillo, baixant-los fins a mitja cuixa i, sense parar, m’agafes pels cabells amb la mà esquerra, mentre em passes l’altra pel davant, fins al cony, jugant amb els dits entre els llavis, ostres! Tanco els ulls, gemego calenta, em costa respirar, noto el teu alè a l’espatlla i un dels dits ficant-se dins meu. Jo, de puntetes, tensa, tornant-me boja de plaer a cada carícia, quan t’inclines prou per ficar-lo fins al punt G. Em trema la barbeta i les pessigolles em recorren el cos sencer.

Ara sí que estic xopa, fa olor a sexe, no trigaré a orgasmar, però treus el dit i, separant-me les cames amb el peu, mulles la punta de la polla amb el meu flux, refregant-la endavant i endarrere entre els llavis, fins a ficar-la de cop, dura i calenta, joder!... Fins al fons, xisclo i m’agafo fort a la lleixa de la paret, com tu als meus cabells, subjectant-me el cap prou girat per veure’m la cara suplicant amb la boca oberta i em comences a follar, intens, cabró, irracional,... Els objectes de la lleixa tremolen a cada empentada, cau un llibre de cuina, tinc els artells blancs de la pressió agafant-m’hi, la farina hi dibuixa els meus dits, mentre segueixes envestint foll, cada cop més ràpid, fent-nos tremolar, esbufegant com bèsties insaciables, cremant el desig acumulat, quan noto l’escorreguda espetegar dins meu... NO!... NO!... NO!... —Encara no he acabat!... —Barbotejo calenta. Ho saps i, agafant-me pels malucs, segueixes penetrant intens abans no afluixi la trempera, fins que arribo al clímax, encara subjectant-me a la lleixa mig buida, d’on han seguit caient els estris.

Em començo a compondre, destensant el cos, relaxant-me, recuperant l’alè, feliç i satisfeta, mentre me la treus lentament i, girant-me cap a tu, t’acarono amorosa, enfarinant-te les galtes, per fer-te un altre petó, que em tornes dolç, sincronitzant els batecs, jugant amb les llengües, mentre la respiració torna al seu ritme habitual.

Abraçats, anem ballant, fins que m’alces pels malucs i m’asseus  sobre la taula, de la farina escampada per preparar la coca. Et treus l’americana, que t’he blanquejat una mica, em descordes la cremallera de l’esquena i em trec el vestit pel cap. Encara estic barallant-me amb la roba, quan noto les teves mans i la boca als pits, gemego quan xumes el mugró, tiro el vestit fet una bola a terra i posant-te una mà al cap, el premo contra mi, perquè xumis més fort. Mmm... El plaer és infinit, els dec tenir molt sensibles, perquè perdo el cap cada vegada que les mans pressionen el pit i els llavis xuclen els mugrons.

Repenjo les mans enrere i tanco els ulls, alçant la barbeta cap al sostre, gaudint al sentir com et delites devorant-les, cada cop més salivades, molles, com el meu cony, més humit i calent, sobretot, en veure que, mica a mica, tornes a trempar.

Imagino que tornarem a follar, però davant la meva sorpresa, comences a baixar el cap, a la vegada que m’obres de cames. Em mires lasciu i t’atures pensatiu.

Tinc gana... —Dius repassant la taula. Agafes una tira de préssec en almívar que havia tallat per fer-te la coca que tant t’agrada, amb formatge de cabra, figues, alfàbrega, préssec i crema de llet, i em tornes a mirar salaç, fas cara de dolent.

Però no te’l menges, em fas estirar a sobre de la taula i deixes que l’almívar gotegi per sobre del meu ventre. Noto les gotes fredes com s’ajunten i el recorren fins a ficar-se al melic. Et poses la tira de préssec entre les dents i em ressegueixes la pell fent cercles, del melic al pubis i tornes al melic, on el deixes caure.

Després, un tros de figa i, també, formatge esmicolat, que tires per sobre meu. Noto la pell tibada, l’almívar es deu estar assecant, però no dura gaire, sembla que ja tens el plat que volies i, allargant el braç, maurant-me un pit, comences a menjar-t’ho tot, lentament, llepant-me la pell i engolint el menjar fins a deixar-me neta i calenta.

Agafes una altra tira de préssec ben sucada i, directament, la poses a la punta del pubis, puc notar l’almívar com es fica entre els llavis del cony, fred, lliscant fins arribar al cul, m’estremeixo, alço el cap i et miro, estàs gaudint i això em posa molt, et menges el préssec i n’agafes un altre tira, tornes a deixar que regalimi entre les cuixes, respiro accelerada.

Mmm... Si segueixes així no soparàs. —Et dic entre gemecs.

Tranquil·la, avui he vingut a cruspir-m’ho tot.

Somric, pel to que fas servir quan ho dius, passant les mans per les cuixes fins als genolls, que separes a poc a poc, llepant l’almívar del pubis cap al cony, ufff... Noto com se separen els llavis enganxosos, fent-me pessigolles. Tu, comences a llepar-lo, passant la punta de la llengua per tots els racons. Gemego acalorada, poso els peus a les teves espatlles, sobre la camisa i m’obro tant com puc, perquè llengotegis afamat, mentre comences a jugar amb un dit, ficant-me’l a dins, resseguint el meu interior, observant quan gemeixo intensa i quan deixo de fer-ho, mare meva! Després en fiques dos, follant-me lentament, mentre xumes el clítoris, a diferents intensitats, escups, barrejant flux amb saliva i segueixes llengotejant, cada cop més porc, tornant-me boja!

Intento agafar-me a alguna cosa, però la taula, plena de farina, rellisca, així que, amb les mans emblanquides, m’agafo els pits i els mauro amb la suavitat empolsada de farina, els premo amb força, hi jugo, però quan xucles fort el clítoris, perdo la raó i pessigant-me els mugrons, els estiro, prement-los fort, fins a notar una fiblada tan o igual d’intensa que la que provoquen els teus llavis, sentint com es fusionen en una de sola sota la pell, dins del meu cony i començo a tremolar, primer les cames, però ràpidament la resta del cos, que es va tensant a mida que l’orgasme em posseeix, ho saps, ho sents, inspires fort quan deixes de menjar afamat i hi tornes, fent que perdi el cap i emmudeixo de cop, petrificada, fins que l’èxtasi em deixa relaxar i recupero els sentits. Joder! Ha estat brutal!!!

Quan t’aixeques, tens la cara vermella i xopa de flux, te l’asseques amb el revers de la mà i et repenges a sobre dels meus genolls, flexionats, amb els peus damunt de la taula. Estàs molt trempat, la tens a punt de rebentar.

Com estàs? Pots seguir? —Preguntes seriós, dec fer cara de feta pols, encara estic recuperant l’alè, però faig que sí amb el cap. —Segura? —Ara, el to, ja és més distès. Torno a assentir amb un somriure. —Farem una cosa, vaig preparant la coca, mentre et recuperes, ok?

Val. La pasta està fermentada en el vol blau cel que tens a la dreta. —Te l’assenyalo amb la barbeta. —La farina que havia estès, està a sota del meu cul... —Dic simpàtica, guinyant-te un ull.

Hehe... Doncs, millor n’agafo de nova. —Dius aixecant una cella, a la vegada que agafes el paquet de farina i en tires per sobre de la taula, al meu costat. —Poso la massa i l’aixafo, no?

Sí, amb el corró de fusta, està al marbre, darrera teu, al costat de la pica.

—És igual, ho faig amb les mans. —Li fots quatre cops de puny, la fas volar un parell de voltes i la deixes caure a sobre de la farina, que puja cap al sostre, omplint la cuina com si fóssim en una tempesta de sorra. Estosseguem divertits. Mirem la base, està tota plena de petits bonys, em mires. —Potser que agafi el corró. —Dius poc convençut del què has fet.

No, va, provem com queda així, qui sap si has inventat un nou sistema. —Dic sincera. —Aquestes coses mai se saben fins que les proves.

Val, ara hi poso la resta d’ingredients, bé, els que no m’he cruspit abans al teu damunt. —La mirada et canvia quan ho recordes i, a mi, em batega tot. No trigues ni un minut a tirar-ho tot per sobre, sense miraments, sembla que t’ho passes bé. —Al forn?

Sí, l’hauríem d’haver preescalfat, però avui és igual, no?

—Per calents ja hi som nosaltres. —Dius, mirant-te la polla mig flàccida, que es torna a endurir.

Jo la posaria a mitja alçada, escalfor per dalt i per baix, a 180ºC. —T’explico i obeeixes.

Fet! Per on anàvem? —Preguntes, espolsant-te la farina de les mans a les cuixes. Rius quan veus que faig que no amb el cap, horroritzada, estàs arribant al meu límit d’imperfecció, per com has fet la coca i, ho saps, em coneixes massa.

Que jo recordi, jo estava recobrant el coneixement després d’un orgasme bestial!

Cert... A veure, deixa que inspeccioni com tens el cony. —Dius barruer, ja tornes a estar més animal que persona. M’obro de cames, mossegant-me el llavi inferior quan em mires. Poses la mà a sobre del pubis i fiques el dit gros a dins del cony, gemeixo dolça, el treus i... vaja, està regalimant. Em mires lasciu i, com si t’haguessis excitat de cop, te’l llepes i trempes vertiginosament.

M’agafes pels malucs i em tires el cul cap al marge de la taula, té l’alçada justa per a tu. T’ajudes amb la mà per penetrar-me, ufff! Llisca amb facilitat, encara estic molt humida i sensible. Cada fricció em fa venir petits espasmes i em costa respirar, fins que em comences a follar més fort, repenjant una mà sobre la taula, abocat al meu damunt, mirant-nos fixament, incandescents, no sembla que acabem de fer-ho tot just fa una minuts, puc sentir l’escalfor del teu cos a sobre del meu, la suor resseguint-te el perfil dels bíceps, baixant cada vegada que els marques, empenyent més fort, fent-me perdre la noció del temps, només centrada en el plaer que sento, en el desig que em crema per dins, per tu, ufff... noto els pits rebotar i, l’orgasme, emergir entre les cuixes, trastocant-me els sentits de nou, fins que crido entre gemecs. —Oh, sí!!! No paris... No paris! —Balbucejo acalorada, diria que tota la taula es mou cada cop que envesteixes, m’agafo fort al teu clatell, les nostres boques estan a menys de deu centímetres, esbufegant cardíacs, noto la cremor als llavis del cony de la fricció continuada, però no parem, no podem, la raó no pensa i el desig ens domina, ja tot és igual, el soroll, els crits, la suor barrejada amb la farina, res importa, només arribar al clímax. Tu estàs al límit, aguantes per mi, tanco els ulls i premo els llavis del cony, gemegues intens i m’escorro, mare meva! És com si mil rèpliques petites esclatessin a la vegada que un macro orgasme em fon el cervell, deixant-me totalment esgotada. Intento no deixar-me anar o cauré endarrere. Et miro defallida, el meu cos es balanceja als sotracs de les teves envestides, després d’un parell o tres més, no ho sé amb seguretat, tanco els ulls i noto la lleterada omplint-me, puc sentir com et batega la polla abans de que me la treguis i quedis dret al meu davant, tens el gland rogenc, com les galtes, et repenges al marbre, mirant-me, a sobre de la taula, amb el cos enrere, sostenint-me sobre els colzes i les cames obertes, flexionades, mostrant-te el cony, recuperant-me, també acalorada.

No et moguis, t’està regalimant tota l’escorreguda. —Dius encara amb la mirada fosca. Noto com em llisca resseguint-me els llavis fins al cul, però em fascina més com m’observes, enregistrant aquest moment pel record.  —Ets preciosa.

Somric vergonyosa. —Em puc aixecar ja?

Sí, espera... —Agafes un parell de papers de cuina i me’ls posa a sota del cul i, me’n dones un parell més perquè m’eixugui.

Gràcies. —M’ajudes a aixecar-me, les cames em fan figa. La coca comença a fer olor. La miro a través del vidre de la porta del forn. —Encara li queda una estoneta, em vaig a dutxar. Cinc minuts i vinc.

Espera, que vinc amb tu.

Ok.

Ens dutxem ràpidament, ensabonant-nos, robant-nos algun petó que altre.

Al cap de deu minuts tornem a ser a la cuina. La taula està tota desordenada i situada a un metre del seu lloc habitual, el terra, el marbre, els armaris, l’americana... està tot enfarinat i, la lleixa, crec que l’hem arrencat de la paret, només penja d’un costat. Somric.

Miro la coca, li deuen quedar cinc minuts.

Passes l’aspiradora, mentre jo recullo la taula, tot el què ha caigut de la lleixa i deixo els estris a la pica. Després ja ho rentarem, ara haig de seure, estic feta caldo.

Treus la coca de recapta del forn i la deixes damunt de la taula. L’aroma és increïble!!!

La passem a una reixa, perquè refredi, però la gana ens pot i amb unes estisores la tallem.

Mmm... Per ser la primera que fas, està molt bona! —Confesso, tot i que està bonyeguda i li faltaria més préssec i formatge, però com que t’ho has cruspit abans!

Sí, però quan la fas tu és més bonica.

—Clar, com jo.. Hahaha...

Somrius i ens besem, just quan sentim un espetec darrere nostre, ens girem i, és la lleixa, que ha caigut del tot, no m’estranya, amb la sotragada que li hem donat. Riem.

La culpa és teva. —Li dic alçant les celles divertida.

Ja. Sempre és meva.

—Sí. —I agafo un altre tros de coca.


-FI-

#byLady

Comentaris

Silencis recents...