Sota l'aigua (#FemXarxa)

 Quin dia de merda! Entre feina i la meva família, en tinc els ovaris plens, n’estic fins al capdamunt! La gent sembla que no pensi o, potser, la culpa és meva per pensar massa, però, avui, crec que els qui s’equivoquen són ells. No ho sé. Necessito relaxar-me durant una estona.

Per fortuna, trobo aparcament a la primera volta que faig pel voltant de casa, potser la sort m’està canviant. Surto del cotxe, m’asseguro de deixar-lo ben tancat i plego el retrovisor cap endins.

Tot i que encara fa calor, als vespres, comença a fer fresca. Agafo un fulard de seda tornassolada, en colors càlids, que porto plegat a la bossa i me’l poso donant un parell de voltes al coll. La sensació és plaent, amb la mà a l’alçada de l’aixella, m’aguanto la nansa de la bossa que porto penjada a l’espatlla i camino sense preses.

Excepte el so d’un clàxon a la llunyania i la fressa habitual de les ciutats, puc dir que camino en silenci i, tot i que només han estat tres cantonades, arribo al portal del bloc més tranquil·la, no m’agrada entrar histèrica i emprenyada, perquè, a part de que li foto el vespre enlaire a ell, sé que el faig patir per mi i, si són novetats importants, encara, però per la mateixa merda de sempre, no val la pena, millor trobo una altra estona per explicar-li de revolada i desfogar-me, total, és l’única cosa que em cal, dir-ho en veu alta.

Entro al pis i el sento de lluny, està a la dutxa, cantant. Taral·leja un bolero del Luis Miguel, amb la veu gutural, que ressona a les parets del bany. Caram, l’acústica el fa quedar prou bé i em relaxa sentir-lo.

Durant una estona, em repenjo a la porta de l’entrada, amb la bossa encara penjant de l’espatlla i els braços creuats. Tanco els ulls i deixo que la seva energia positiva envaeixi la meva ment i, com passa sempre, desapareixen els fantasmes que m’atabalaven fa uns minuts.

Perquè no s’espanti, aviso des de l’entrada que ja he arribat, alçant una mica la veu i, després d’un “hola” remullat, es posa a cantar “Oh soooooole mioooo...” i ric, perquè no en sap més tros i la repeteix un cop rere l’altre, fins que queda callat i resta en silenci, intentant recordar una frase més de la peça, però com que no ho aconsegueix, torna a repetir-la de nou, hahaha... És genial percebre la felicitat que sent ara mateix, ja se m’està encomanant.

Sense fer soroll, em trec la roba, deixant-la en una pila a terra, al passadís, menys el mocador, que el penjo del pom de la porta quan m’acosto cap a ell. En veure’m entrar, nua, a la dutxa, somriu sorprès, mirant-me amb tendresa, enamorant-me una mica més del que ja n’estic.

Ajusta l’aigua, perquè la tenia freda, ho noto als peus, deuria estar a punt de sortir, però la torna a posar prou calenta perquè m’hi posi a sota, al seu davant i m’hi abraço fort, molt, ho necessito, el necessito i, rodejant-me per la cintura, me’l torna, fins que respirem al mateix ritme.

Fas cara d’emprenyada. Tot bé? —Em pregunta seriós. I em fa un primer petó.

Feina, família,... més del mateix. —Només pronunciar-ho ja noto la gola menys pressionada, sort que no en volia parlar, però ell em cala al segon. La meva cara és un llibre obert. Ara sóc jo qui li fa el petó a ell. —Però no cal que en parlem. Millor, fes que me n’oblidi. Sí? —Dic coqueta, suplicant submisa.

Val. —Respon encara seriós, mirant-me als ulls, calibrant si cal o no parlar-ne, però sembla que l’he convençut, perquè somriu maliciós i em fa el tercer petó que ens porta al quart i, a un altre, primer ensucrats, però mica a mica els anem pervertint, ajudats per les llengües i les mans, que ho engrapen tot i, de cop, la mala llet que portava, es torna instint animal, vull jugar fort, haig de cremar energia i li mossego el llavi, és la meva senyal, em mira confós i, hi torno, més fort, sense fer-li sang, però li ha molestat prou, com per, encara dempeus, agafar-me dels cabells i posar-me la cara a sota de l’aigua, a la vegada que noto els dits entre les cuixes... Mmm... Com m’excita que entri al joc.

M’arramba cap a ell, em posa de costat, perquè agafi aire fora de l’aigua i ens mengem la boca afamats, com els seus dits, que busquen el cony esverats, posant-me calenta, sense friccionar res en concret, en contra del què vull i segueix jugant amb mi, quan, sense avisar, em torna a posar cara amunt sota l’aigua, aixeco els braços posant les mans sobre la seva que té engrapant-me els cabells i em mossega un mugró, ufff... Ni l’he vist ajupir-se, una corrent em recorre tot el cos, les cames em fan figa i, ara sí, noto els dits resseguint suaument els llavis del cony, fregant el clítoris, que s’infla per moments, com la seva trempera a punt de rebentar. Moc les mans sota l’aigua, no puc respirar, ho sap i, posant-me de cara a la paret, em fa inclinar endavant, amb el cap mirant els meus peus, separats pels seus, amb el cul en pompa. Torno a agafar aire, veient els cabells com cauen en cascada al meu voltant, regalimant aigua cap al terra, fins a fer un remolí que s’empassa el desguàs, quan noto la polla fent-se camí entre les cuixes, tenso les cames, que s’alcen de puntetes quan em penetra vigorós, xisclo, no m’ho esperava i, fent servir tot el seu poder sobre mi, em comença a follar, primer a cops secs, aguanto les envestides amb les mans a la paret, després, accelera el ritme, follant-me amb força, guiat pels meus gemecs, que treuen foc, cada cop més descontrolats, parlant calenta, dient-li porcades i disbarats. El sento esbufegar calent i el noto dur com una pedra dins meu, no trigarà gaire.

Començo a tremolar, noto l’orgasme com em va posseint. Només que acceleri una mica més m’escorro segur, però com sempre que juga amb mi, les coses mai són com espero i de cop, me la treu.

Però què fas? —Em queixo molesta.

El què vull, si no, no haver-me provocat. —Respon, parlant amb dificultat, està molt excitat. —Agenolla’t. —Ordena, mirant-se la polla. Li miro, el miro als ulls amb fúria i no faig res. Tornant-lo a vacil·lar. —Ara. —Ufff... com em posa quan parla així. Obeeixo i em poso de genolls davant seu. Se m’acosta i em torna a agafar dels cabells. —Obre la boca. —No puc evitar somriure entremaliada i només l’obro una miqueta, amb prou feines sortiria la punta de la llengua entre les dents. Aixeca una cella i m’engrapa més fort els cabells, em queixo obrint els llavis quasi del tot, just perquè hi fiqui la punta. Ara és ell qui allarga les comissures dels llavis complagut. Gemega quan nota la calidesa de la meva llengua perfilant-li el gland i, un altre cop, quan premo els llavis al voltant del fre, mirant-lo, oferint-li la meva boca com desitja. Tira els malucs cap endavant i me la fica una mica més, salivo i moc el cap endavant i endarrere, no gaire, fins on em deixa, encara dirigint el meu cap amb la mà. Va empenyent cada vegada més, fins que toco amb l’esquena a la rajola i em deixa anar els cabells, repenjar-se a la paret amb les dues mans, concentrat en seguir follant-me la boca. M’agafo... 

19/10/2024

...als seus malucs, deixant-lo fer al seu ritme, aturant-lo quan la fica massa endins i m’incomoda. La té ben grossa, omplint-me del tot la boca, el miro, però té el front repenjat a la paret i els ulls tancats, gaudint al màxim de la meva boca, premo els llavis tant com puc per donar-li més plaer, respiro amb dificultat pel nas, ell esbufega cada cop més fort, tanca un dels punys i el semblat se li torna sorrut, obrint lleugerament la boca, sembla que hagi de perdre el sentit, em preparo per quan li vingui, agafo tant d’aire com puc i, després d’envestir un parell de vegades, esclata dins meu, deixa d’empènyer, enretirant-la a poc a poc, mentre noto la lleterada omplint-me. Segueixo mirant-lo, fins que obre els ulls i em mira fixament, traient-me-la del tot, observant com obro la boca i li ensenyo, sap que no m’agrada empassar-m’ho, així que deixo que regalimi pel coll cap als pits, que ajunto amb les mans, fregant-los l’un contra l’altre, repartint-lo, fins a buidar la boca i deixar que rellisqui per tot el cos, fins als genolls.

Somric lasciva, excitada, en fred no faria aquestes coses, però quan estic calenta, tot és un joc i, ara, tinc la necessitat de fer-li saber el desig que sento per ell.

Agafa la carxofa de la dutxa i s’agenolla al meu davant, me la posa a l’alçada de la cara, perquè glopegi i m’aclareixi la gola. Després, la va baixant, netejant-me els pits, les mans, el ventre. No puc deixar de mirar-lo, mossegant-me el llavi, segueixo provocant, encara em crema tot per dins. Modifica la posició dels forats per on surt l’aigua i deixa només el raig de fer massatges, més potent, somric, separant els genolls, veient com el posa cara amunt entre les cuixes, cercant el clítoris, movent el canell a poc a poc, fins que l’encerta i pot veure als meus ulls el plaer sobtat, repenjo una mà a la seva espatlla, per no perdre l’equilibri, tot i estar agenollats, però estic perdent el cap.

S’apropa cap a mi i ens comencem a morrejar, l’agafo per les galtes, impetuosa, impacient, devorant-lo afamada, notant l’aigua com fa sorgir l’orgasme, molt lentament, quasi exasperant. Em comencen a tremolar les cames, amb l’altra mà, li agafo fort els cabells de la nuca i premo més fort els llavis contra els seus, l’orgasme va posseint el meu cos, molt a poc a poc, fins que em tremola la boca i em tenso sencera, els dos restem quiets, esperant... Primer una sacsejada lleu, un calfred que em recorre l’espinada, li clavo les ungles a la pell, gemega adolorit i, per fi, m’escorro brutalment, en silenci, quasi perdent el sentit.

Mare meva! Què bèstia! Amb la mà, enretiro la carxofa d’entre les cuixes i ric satisfeta, puc notar les galtes acalorades i les guspires dels ulls, expressant aquesta felicitat que sento ara mateix.

El miro i s’està mirant l’esgarrapada que li acabo de fer.

Ostres! Perdona... —Li dic, encara recuperant la respiració. Passant-hi els dits per sobre. Almenys, aquesta vegada, no li he fet sang.

Ni me n’he adonat fins ara, em tenies absort. —Diu satisfet de com ha anat. I em fa un petó amb llengua, prement fort els llavis contra els meus, que obro per jugar de nou.

Posa la mà sobre el meu cony i m’enretiro en notar que encara estic massa sensible.

Tuuuu... què fas? Hahaha... —Pregunto riallera.

Veure si encara vols que et folli. Abans t’he deixat a mitges. I, m’agrada follar-te quan estàs com ara. —Diu, acariciant-se la polla mig flàccida, que es torna a endurir lentament. Sap que quan estic emprenyada i excitada jugo més, és com si no acabés d’estar mai satisfeta i, això, el posa molt porc, el fa trempar abans i tot. —Així què? —Pregunta. 

M’aixeco, agafo una tovallola i...


...SEGUIRÀ...

#byLady

Comentaris

Silencis recents...